Ik heb ooit eens gelezen dat je in je hoofd altijd een bepaalde leeftijd blijft. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 25, behalve als ik in een spiegel kijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Join the club. Een vertrutte dertiger is tegenwoordig harstikke hip. We zijn retro, we zijn vintage, we zijn cool![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik kan aardig shoppen, maar dan zou ik het zelfs genoeg vinden
Ik heb ooit eens gelezen dat je in je hoofd altijd een bepaalde leeftijd blijft. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 25, behalve als ik in een spiegel kijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef Leah het volgende:
quote]Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Join the club. Een vertrutte dertiger is tegenwoordig harstikke hip. We zijn retro, we zijn vintage, we zijn cool![]()
Mwah, ik kan sommige 18-jarigen ook echt wel waarderen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat je in je hoofd altijd een bepaalde leeftijd blijft. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 25, behalve als ik in een spiegel kijk.
En wat ik me dan ook afvraag, ik kan een mooie man nog steeds waarderen, maar merk wel dat ik bv 18 jarigen niet echt aantrekkelijk vind, hoe mooi ze ook zijn. De mooiste mannen zijn voor mij nu wel zo rond de 40 eigenlijk.
Zou je dan later, in het bejaardenhuis, mannen van 80 ineens aantrekkelijk vinden? Kan me er niets bij voorstellen.
Ik vertrutquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Leah, vuile rat wat doe je met me![]()
M'n reputatie![]()
Met de nadruk op sommigequote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Igraine het volgende:
[..]
Mwah, ik kan sommige 18-jarigen ook echt wel waarderen hoorIk vind mannen tussen de leeftijd van 18-45 aantrekkelijk, mits..euh.. aantrekkelijk.
Voor mijn gevoel ben ik nog steeds een jaar of 20 denk ik.
Nou ff for the record ik was aan het roken ja ja eentje s ochtends, eentje s avonds ik kan het niet laten maar inmiddels ben ik water aan het koken jaquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik vertrut
Jij vertrut
Wij vertrutten
.
Maar ik moest dat even kwijt van die ouwe mannen, en jij opende maar geen nieuw topic![]()
ah, dat las ik ook!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Rottdog het volgende:
Las eerst LB is haar handen aan het wassen' dacht toen wat een titel![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Rottdog het volgende:
Heb je eindelijk het jurkje gevonden waar je naar op zoek was krijg je dit
[afbeelding]
Ze lijkt verdorie wel een Hema worst![]()
Ik ook, zo van "weet je moeder wel dat je rookt en drinkt?"quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Leah het volgende:
Haha Max! Dat heb ik ook, ik krijg iets moederlijks met die hele jonge jongens.
Zoëquote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef m@x het volgende:
Mannen van 80Die heb ik ooit moeten wassen toen ik vakantiewerk deed in een verzorgingstehuis. Nee, denk niet dat ik dat ooit aantrekkelijk ga vinden. Een jongen van 18 hoeft van mij ook niet meer. Ik ben een beetje in de "ik had je moeder kunnen zijn"-fase aanbeland geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |