Ik heb ooit eens gelezen dat je in je hoofd altijd een bepaalde leeftijd blijft. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 25, behalve als ik in een spiegel kijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Join the club. Een vertrutte dertiger is tegenwoordig harstikke hip. We zijn retro, we zijn vintage, we zijn cool![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik kan aardig shoppen, maar dan zou ik het zelfs genoeg vinden
Ik heb ooit eens gelezen dat je in je hoofd altijd een bepaalde leeftijd blijft. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 25, behalve als ik in een spiegel kijk.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef Leah het volgende:
quote]Op maandag 1 mei 2006 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Join the club. Een vertrutte dertiger is tegenwoordig harstikke hip. We zijn retro, we zijn vintage, we zijn cool![]()
Mwah, ik kan sommige 18-jarigen ook echt wel waarderen hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 22:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat je in je hoofd altijd een bepaalde leeftijd blijft. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 25, behalve als ik in een spiegel kijk.
En wat ik me dan ook afvraag, ik kan een mooie man nog steeds waarderen, maar merk wel dat ik bv 18 jarigen niet echt aantrekkelijk vind, hoe mooi ze ook zijn. De mooiste mannen zijn voor mij nu wel zo rond de 40 eigenlijk.
Zou je dan later, in het bejaardenhuis, mannen van 80 ineens aantrekkelijk vinden? Kan me er niets bij voorstellen.
Ik vertrutquote:Op maandag 1 mei 2006 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
Leah, vuile rat wat doe je met me![]()
M'n reputatie![]()
Met de nadruk op sommigequote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef Igraine het volgende:
[..]
Mwah, ik kan sommige 18-jarigen ook echt wel waarderen hoorIk vind mannen tussen de leeftijd van 18-45 aantrekkelijk, mits..euh.. aantrekkelijk.
Voor mijn gevoel ben ik nog steeds een jaar of 20 denk ik.
Nou ff for the record ik was aan het roken ja ja eentje s ochtends, eentje s avonds ik kan het niet laten maar inmiddels ben ik water aan het koken jaquote:Op maandag 1 mei 2006 22:52 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik vertrut
Jij vertrut
Wij vertrutten
.
Maar ik moest dat even kwijt van die ouwe mannen, en jij opende maar geen nieuw topic![]()
ah, dat las ik ook!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:53 schreef Rottdog het volgende:
Las eerst LB is haar handen aan het wassen' dacht toen wat een titel![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:00 schreef Rottdog het volgende:
Heb je eindelijk het jurkje gevonden waar je naar op zoek was krijg je dit
[afbeelding]
Ze lijkt verdorie wel een Hema worst![]()
Ik ook, zo van "weet je moeder wel dat je rookt en drinkt?"quote:Op maandag 1 mei 2006 22:59 schreef Leah het volgende:
Haha Max! Dat heb ik ook, ik krijg iets moederlijks met die hele jonge jongens.
Zoëquote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef m@x het volgende:
Mannen van 80Die heb ik ooit moeten wassen toen ik vakantiewerk deed in een verzorgingstehuis. Nee, denk niet dat ik dat ooit aantrekkelijk ga vinden. Een jongen van 18 hoeft van mij ook niet meer. Ik ben een beetje in de "ik had je moeder kunnen zijn"-fase aanbeland geloof ik.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:09 schreef Igraine het volgende:
[..]
Zoë
![]()
Ik heb een paar vriendinnen die een stuk jonger zijn dan ik, zo rond de 23. Eén van hen heeft een vriend van 19, die spreekt mij met "U" aan...![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef Leah het volgende:
Ik heb altijd de neiging om dan achterom te kijken tegen wie ze het hebben. Zo ook de eerste keer toen ik aangesproken werd met mevrouw "achternaam". Ik dacht dat ze mijn schoonmoeder bedoelden.
Herkenbaarquote:Op maandag 1 mei 2006 23:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe al moeilijk als ik kindjes "Kai z'n moeder" hoor roepen.
Nou echt, niet toch?quote:Op maandag 1 mei 2006 23:02 schreef Leah het volgende:
Ik zit me hier gek te lachen eigenlijk. LB, heet water uit de kraan waar je je handen niet meer in kunt steken is heet genoeg.
Ik denk dat ik het maar weer ga verkopen maarrrrr vindt het zo zondequote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef poemojn het volgende:
Wel jammer Rottdog, wat ga je er nu mee doen?
Ik jou ook niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Leah het volgende:
Ik volg je even niet?
Denk dat LB bedoeld dat je haar zit uit te lachen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:17 schreef Leah het volgende:
Ik volg je even niet?
Nee, echt niet. Maar met loeiheet bedoelde ik niet kokend. Sorry, als je het idee had dat ik je in de maling nam!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
Neem je me nou in de maling of niet?
Ja maar ik wil over 10 jaar nog geen oma worden, ik wil er zelf nog 1tjequote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef poemojn het volgende:
48, Leah?
Mijn opa had uit zijn 2e huwelijk kinderen in mijn leeftijd, die moest ook wennen aan 't feit dat hij opa was gewordenDat hou je toch wel waarschijnlijk Anitra
Neequote:Op maandag 1 mei 2006 23:20 schreef poemojn het volgende:
48, Leah?
Ja nee in de maling nemen kan ik wel tegen (dit is geen vrijbrief om het vaker te doen overigensquote:Op maandag 1 mei 2006 23:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Maar met loeiheet bedoelde ik niet kokend. Sorry, als je het idee had dat ik je in de maling nam!
Dat had ik bij ons trouwen, toen de ambtenaar zei "Meneer en mevrouw van der Meer" dacht ik echt, "Wat hebben m'n schoonouders er nou mee te maken?"quote:Op maandag 1 mei 2006 23:14 schreef Leah het volgende:
Ik heb altijd de neiging om dat achterom te kijken tegen wie ze het hebben. Zo ook de eerste keer toen ik aangesproken werd met mevrouw "achternaam". Ik dacht dat ze mijn schoonmoeder bedoelden.
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Igraine het volgende:
Dat had ik bij ons trouwen, toen de ambtenaar zei "Meneer en mevrouw van der Meer" dacht ik echt, "Wat hebben m'n schoonouders er nou mee te maken?"![]()
Ik dus helemaal nietquote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou gebruik ik in het dagelijks leven nog steeds mijn meisjesnaam trouwens.
Zo heb ik het ook niet ervaren hoor!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:33 schreef poemojn het volgende:
O en Leah, dat van die leeftijden bedoelde ik niet vervelend, heb gewoon een ander referentiekader dan veel mensen denk ik.
Oh dat ken ik. Ik had een tijd geleden een reunie van school, en verdomme, toen had ik dat gevoel weer...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:38 schreef Luchtbel het volgende:
en ik heb gewoon een beetje een kort lontje soms, dan ben ik echt 6 en denk ik dat iedereen me in de maling neemt, of ben je dan 13 mmmm
Heb ik idd een keer gehad. Jongen bij mijn ex uit het team. Ik reed terug naar huis en hij zei 'U mag me hier wel af zetten hoor'. Dus ik 'U!quote:Op maandag 1 mei 2006 23:18 schreef bixister het volgende:
ik doe ook altijd heel lacherig als men me met u aanspreekt, maar het is nog genanter als je vervolgens joviaal 'zeg maar 'je' hoor' zegt, en de ander heeft daar dan zichtbaar moeite mee (studenten bijv.).
Juist ja dat idee. Ik heb m'n moeder gister gezien en me van te voren een week druk gemaakt en nu ben ik helemaal van slag uiteraardquote:Op maandag 1 mei 2006 23:40 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh dat ken ik. Ik had een tijd geleden een reunie van school, en verdomme, toen had ik dat gevoel weer...
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:51 schreef coolbabe het volgende:
Daarom, zolang het maar in je hoofd blijft
Tis maar goed voor m`n omgeving dat ik geen 13 meer ben
Ik word al groen om mijn neus door de titel! Ik kan echt niet tegen dat soort films. Scream is al hoog gegrepen voor mijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:53 schreef Lishe het volgende:
Ja, die! Vreselijk. Na een tijdje vroeg iemand voorzichtig of het niet slimmer was hem uit te zetten. Ik zat kokhalzend in mijn stoel. Te ziek.
Suusje heb al een tijdje sjans met een 18 jarigequote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:
sjans is sjans nietwaar
Prijs doet er op dit moment even niet toe. Ik moet gewoon hoe dan ook strak in het pak donderdag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef moussy het volgende:
Promiss vind ik behoorlijk prijzig, zeker voor de kwaliteit.
quote:Ik kom net thuis zijn Cas en Peet wegboodschappen doen met de rolstoel
alleen Cas wilde niet blijven zitten, dus die sjokte er achter aaan
Bij de Ottoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb donderdag een pak nodig. Een mooi zittend, goed pak.
Maar ik ben dankzij het stoppen met roken en een gebrek aan ruggegraat dusdanig ver over wat grenzen heen dat ik niet meer zomaar even een winkel in kan lopen om maatje 40-42 uit een rek te pakken en dat het dan past en er ook nog leuk uit ziet.
Waar koop ik (maat 46-48) een mooi, goed zittend pak?
Ik heb werkelijk geen flauw idee namelijk.
dan wel meteen 3 of 4 verschillende maten bestellen...quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:38 schreef Brighteyes het volgende:
1.72 Mous.
Zit Ulla Popken ook in Den Haag?
*google aanslingert...
Neuh, dat gaat niet lukken idd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:41 schreef moussy het volgende:hoe kom ik er toch bij dat je ooke en kleintje bent... aan mijn pak heb je dus ook niks
Ik ga in Den Haag m@x, in het centrum bij het Leger des Heilsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:27 schreef m@x het volgende:
Waar ga jij naar de WW-cursus Yoni? Dat stoppen met eten knopje moet hier volgens mij nog geplaatst worden, dat zijn ze tijdens de bouw vergeten
Gewoon in zijn bedje latenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:49 schreef snoopy het volgende:
Zit nu te wachten op de kijkers. Het is hier brandschoon en opgeruimd. Nu maar hopen dat Morris het netjes houdt als hij wakker is![]()
Dat is mss wel een goeie idd!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:42 schreef snoopy het volgende:
En je bent nog niet zo lang geleden verhuist M@x
Dan zou het toch nog netjes moeten zijn!
BE, misschien Allan Carr: 'En nu afvallen'![]()
Ik moet zeggen dat het mij icm met WW super geholpen heeft. 25 kilo eraf.
Dat zijn ze geloof ik alquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:50 schreef jessie het volgende:
O hopelijk komen er kijkers die helemaal wild zijn van jullie boot Snoopy!
Het is iig op de Prinsengracht, dus ik denk inderdaad dat het daar isquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef m@x het volgende:
Yoni, is dat op de Prinsengracht waar "ook u heeft god nodig" op de gevel staat?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:20 schreef Rottdog het volgende:
Heb hier last van een luxe probleem, mijn vaatwasser is kapot![]()
Nou euhm ik ben vanmorgen pas begonnen hoor, na een inzinking en een briefje van mijn psych kon ik verrassend snel terecht. Maar eerst wordt je onder handen genomen door iemand die van massage weet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:54 schreef Syrena het volgende:
LB> Ha, dat van die spoken na een enerverende periode dat heb ik ook! Ik heb alleen niet het idee dat dat in therapie zal overgaanmaar dat zie ik dan over een jaar wel
nu alleen de mensen in mijn omgeving nog zo ver krijgen dat ze weten waar het aan ligt en dat ik dan gewoon veel rust (=TV en pc) nodig heb om bij te tanken.
Pasta met paprika spinazie en kaas.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een ander probleem: wat eten we vanavond?
Minder tijd hier, het wordt de 'armoedige' versie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:11 schreef Luchtbel het volgende:
Pasta met paprika spinazie en kaas.
grappig... het is verslavend! ik kan van mijn "nieuwe" nummerbord niks maken.. FS DFquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:02 schreef jessie het volgende:
Hahahahahah grappig is dat he Just Me ik heb ook altijd dat ik er woorden van ga maken.
Amen to thatquote:
Ze gaan zometeen de vuilniszak inquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:55 schreef snoopy het volgende:
Pas maarop Syrena, straks zitten er paddestoelen op je champignons![]()
Ze hebben het zelfs in een 'light' versie!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef lady-wrb het volgende:
smac is echt vies ja
ik wist niet eens dat die troep nog bestond
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:33 schreef dutchie het volgende:
LB, misschien raar dat ik het zeg; maar heb je er wel eens aan gedacht om Jolie eens in te schrijven bij een castingachtig buro ofzo? Alleen als ze het leuk vindt om op de foto te gaan enzo. Ik vind haar zo'n uniek koppie hebben, da's niet om te slijmen. Maar ik heb zo het idee dat het nog wel eens een talentje kan zijn.
En ik bedoel dat niet als voor die kindermiss-verkiezingen ofzo iets walgelijks, maar gewoon af en toe een leuke door jullie zelf uitgekozen fotoshoot.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dutch leuk dat je mijn kind zo leuk vindt maar ik zou niet weten waarom ik haar bij zoiets zou inschrijven. Heeft totaal geen toegevoegde waarde voor een kind vind ik. Ze is één keer voor een bekende van mijn zus op de foto geweest omdat ergens een kind wegviel maar dat was meer om iemand te helpen dan voor onszelf. Dus nee zoiets zou ik nooit doen.
Shit, nou dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh en dan nu de mededeling waar iedereen op zit te wachten![]()
de vlek is er niet uit
maar hij is wel vager
![]()
Fietsen Dief??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:25 schreef just me het volgende:
[..]
grappig... het is verslavend! ik kan van mijn "nieuwe" nummerbord niks maken.. FS DF
quote:
Ja inmiddels wel, een behulpzame collega wilde me dat vanmiddag perse nog even uitleggen. Ik zei nog "who cares, ik hoef niet meer, nooit meer" maar heb het nu toch gehoord. Nou daar heb ik niks aan gemistquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha nou gelukkig zeg Lois
En weet je inmiddels wat classic action is
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:36 schreef jessie het volgende:
Ja die van mij zijn ook net gelakt?
Maar mijn fototoestel reageerde daar zoals normaal op hoor. Hij zei gewoon * klik*
Correctie, als ik niet bijzonder hard had aangedrongen op inzage (wat ze dus uit principe gewoon weigeren) dan was ik gewoon gezakt. Ik was bereid om zelfs mijn baas in te schakelen om inzage te krijgen want ik wist gewoon zeker dat die vraag niet klopte. Alleen dat het zo gunstig zou uitpakken had ik niet durven hopen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:31 schreef snoopy het volgende:
Da's ook bizar Lois. Als hij niet gebeld had was je dus gewoon gezakt
Nu ben ik in bezit van een of andere effectencursus, een verplicht nummer (in 2 delen) bij ons in het bedrijf.quote:
Update met foto van bed voor Jessiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:47 schreef E.T. het volgende:
Lois, wat goed!![]()
![]()
Zeg dames, ik wil veel meer uitgebreidere updates van de kamertjes hoor!Veel foto's en verhalen
(dat herrinnert me eraan dat ik van de week even foto's maak van het hok dat Saskia d'r kamer gaat worden..)
Ik dacht van wel Lois. Daar had ze het laatst toch over? dat het extra leuk is om op vakantie te gaan als je niet samenwoont enzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:06 schreef Lois het volgende:
Waar is Rewimo eigenlijk? Op vakantie?
Fotobehang was da ?????????????quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef m@x het volgende:
(knip) Als hij verkast van ledikant naar bed gaat er fotobehang tegen de muur. (/knip)
ditquote:
Dat is dan een geval van iets tegen je zin moeten doen, vrees ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:26 schreef Sugar het volgende:
Ik heb weer iets met een vriendin hoor.Ik ben zondag jarig en had tegen een paar mensen gezegd: als je zin hebt, kom maar taart eten. Nu wil ze komen met nieuwe vriend, maar daar heb ik geen zin in eigenlijk.
Nou ja, pech voor mij denk ik. Hierover moet ik maar helemaal niet moeilijk doen, toch? Zet mij 'ns ff op het geode spoor jullie. Dank.
![]()
Owww Lishe, dan heb jij nog geluk dat er dus leuke foto's van Luuke zijn gemaakt. Die van Milou was echt vreselijk, was een echte mongool op die foto's. Terwijl ik een site vol leuke foto's heb van haar waar ze lekker pittig/lief/schattig erop staat, precies zoals ze in het eggie is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Lishe het volgende:
Luuke kreeg foto's van het KDV mee. Weet je wat die krengen kosten?? de eerste drie zijn samen 12.50, bijbestellingen 5,50. Da's toch niet normaal???
Blergh, wat zonde als ze zo op de foto staat. Ik zie dat ook wel eens bij mijn zwagertje, hij kan zó leuk op de foto staan, maar dan zie je een folder voorbij komen waar zn hoofd in staat en dat is het een echte mongolenfoto, zonde...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Owww Lishe, dan heb jij nog geluk dat er dus leuke foto's van Luuke zijn gemaakt. Die van Milou was echt vreselijk, was een echte mongool op die foto's. Terwijl ik een site vol leuke foto's heb van haar waar ze lekker pittig/lief/schattig erop staat, precies zoals ze in het eggie is.
Watquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef Sugar het volgende:
Oh, en eigenlijk heb ik een trap onder mijn hol nodig, want ik moet hier helemaal niet neuzelen over dingetjes, ik moet keihard schrijven aan mijn afstudeerboekje!!!
Wie trapt hard en stevig én in de goeie richting?
Niks mis met mongolen toch?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Blergh, wat zonde als ze zo op de foto staat. Ik zie dat ook wel eens bij mijn zwagertje, hij kan zó leuk op de foto staan, maar dan zie je een folder voorbij komen waar zn hoofd in staat en dat is het een echte mongolenfoto, zonde...
Dat is knap irritant zeg.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:20 schreef Githa het volgende:
Foto's zijn idd heel duur, zo hebben we een keer voor mijn schoonmoeder een foto laten maken van mij en mijn vriend, in een studio.
We waren voor één zwart/wit foto, zonder lijst bijna honderd euro kwijt. Dat vond ik best veel en ik vond hem niet eens mooimaar dat ligt meer aan mezelf als de fotograaf.
Ik las dat en dacht dat er ergens weer een rel aan het ontstaan wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:59 schreef Lishe het volgende:
Diegene die Sugar hard en stevig trapt, schop ook even deze richting in.....
Hahahahaha ja. Ik ben echt een vreselijke nerd in een leuke, vrouwelijke verpakkingquote:
Lekker hequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:51 schreef just me het volgende:
heerlijk dit weer, in combinatier met mijn vakantie
![]()
Werken in de tuin is leuk maar dat opruimen daarna![]()
Drenthe, here I comequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lekker he
Je zal maar lekker een weekend weg gaan
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:02 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lekker he
Je zal maar lekker een weekend weg gaan
Waarom niemand bijval geeft in zo'n situatie????? 1 simpele reden.... mensen zijn bang dat het op ruzie uitdraait...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Mag ik even klagen?
Gisteren naar de speeltuin hier achter in de wijk met Milou, de buuf en haar 3 kids. Was echt mega-druk met dat heerlijke weer.
Gegeven moment komen er 3 van die opschoten jongens de speeltuin in van een jaar of 13/14. Schommelen keihard en laten zich er zo van af vallen. Stierend door de zandbak terwijl daar zo'n 10 kindjes van anderhalf tot een jaar of 6 zitten te spelen.
Eén zo'n jongen gaat op de rand van de zandbak zitten, schopt tegen wat speeltjes van de kleintjes aan...schreeuwt naar die andere jongens iets in de zin van: Heee ga je moeder neuken! Vriendjes schreeeuwen terug: Ga jij je vader neuken! Jongen weer terug: Haha dat kan niet daar zit geen neukgaatje.
Toen was ik het echt zat, had al iets van gezegd over dat in de zandbak banjeren.
Dus ik tegen jongen: Zou je ajb even op je taalgebruik willen letten:
Jongen: Nee waarom zou ik.
Ikke: Omdat hier allemaal kleine kindjes zijn.
Jongen: Nou en.
Ikke:Dat soort dingen zeg je thuis toch ook niet?
Jongen: Jawel hoor.
Ikke: Dan kom je uit een behoorlijk a-sociaal gezin, misschien dat je beter ergens anders kunt gaan spelen.
Jongen: Waarom zou ik (fluisterd erachteraan: kutwijf)
Ikke: Wat zei je, als ik jou was zou ik nu heel erg oppassen en nu heel snel wegwezen varken.
Jongens vertrokken dus gelijk.
Foeifoeifoei...wat was ik booooos.
Kreeg hoop goedkeurende blikken en knikjes....maar waarom gaf niemand van de zo'n 25 ouders iets van bijval aangezien die gasten al een hele tijd aan het klieren waren, ook bij hun kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |