Daar! TVP! Whehehe!quote:
Moet je absoluut doen, het zijn stuk voor stuk kwaliteitsspellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
MGS. Ooit ga ik nog eens een deel uit die serie gamen.
Zegt iemand die mario ook tof vindquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Moet je absoluut doen, het zijn stuk voor stuk kwaliteitsspellen.
Dat lees ik overal iddquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Moet je absoluut doen, het zijn stuk voor stuk kwaliteitsspellen.
waar staat dat?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zegt iemand die The Sims ook tof vindt...
The Sims.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zegt iemand die The Sims ook tof vindt...
Dus omdat ik in een simstopic post, vind ik sims tof?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/30775
![]()
Wie heeft het nou weer over Nintendoquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Dus omdat ik in een simstopic post, vind ik sims tof?
Ik post toch ook in nintendo topics
Je maakt het er echt niet beter op hequote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Dus omdat ik in een simstopic post, vind ik sims tof?
Ik post toch ook in nintendo topics
Viva Piñataquote:
quote:Beste,
De desbetreffende gebruiker is uit ons systeem verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Chatplaza
Dank Chanty.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over NintendoEn jij begint met zeuren tegen K_o_c
Nee. Tenminste, op dit moment zegt de naam me niets.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef mordradead het volgende:
Heeft Roy een boek van Brusselmans gelezen?
Ik las laatst het boek mank van hem en daar zegt hij ook altijd zo van: "Leer mij dit kennen, leer mijdat kennen" net zoals in je sig. Ga het maar lezen, prachtig boekquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, op dit moment zegt de naam me niets.
Ik zie geen wetsartikel staan. Dus is het een richtlijn. Net als "verboden hier fietsen te plaatsen".quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef Chanty87 het volgende:
Tijd voor Fok!knokploeg! Hier aan de overkant hebben ze fokking bordjes opgehangen met verboden toegang voor onbevoegden voor dat brandpad dat achter hun huis loopt"Omdat er zoveel overlast is van de jeugd" zeggen ze dan. MÈN! Er wonen hier amper kinders en overlast is hier al helemaal niet! Dat takkewijf van een Verwaal zal dat rijtje wel omgeluld hebben, zij is immers de dorpszeikerd en kinder- en kattenhater!
[afbeelding]
Druk hè? Zo druk is het dus ALTIJD.
En dat terwijl dat gestoorde wijf zelf een afvalbak op een brandpad heeft staan ipv op d'r eigen erf!
Heb nu heel veel zin om op dat brandpad te gaan zitten met een stoeltje, kijken wat ze willen gaan doen.![]()
Mens, word kluizenaar dan zijn we allemaal van je af
Ze vraagt er gewoon omNet als die keer dat d'r vuilnisbak ondergepist werd en stront op d'r stoep werd gepleurd. (waarna ze een briefje ophing op d'r deur!)
Dan moeten ze mogelijke troep zelf opruimen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:20 schreef Chanty87 het volgende:
Schijnt dat ze het pad hebben gekocht ofzo
@ Egamer![]()
quote:Het hangt van de tekst op de borden af of je er wel of niet mag lopen. Staat er "eigen weg", dan is de weg wel toegankelijk. Staat er "privé" op een bord dan heeft dit, juridisch gesproken, dezelfde betekenis als een hek: een afbakening waar onbevoegden buiten moeten blijven.
quote:Door verjaring kan een eigen weg een openbare weg worden. In de Wegenwet is bepaald dat als een weg 30 jaar lang voor iedereen toegankelijk is geweest, of 10 jaar lang als de overheid de weg heeft onderhouden, er sprake is van een openbare weg. De eigenaar mag de weg dan niet meer uit de openbaarheid halen. Hij blijft echter wel eigenaar van de grond. Het afsluiten van een openbare weg is strafbaar. Om te voorkomen dat een eigen weg openbaar wordt kan de eigenaar in deze periode gedurende minimaal een jaar een bordje "eigen weg" plaatsen.
ai, dat is jammerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef Chanty87 het volgende:
Mja... Punt is dat ik in deze straat sinds 1997 woon, en toen lag er hier tegenover alleen een groot grasveld, wat nu dus helemaal volgebouwd wordt.
Klote berniequote:PrisonBreak 13 1/2.gif zegt:
fok is naar de tyfus en het is jouw schuld
[ Bernie : Wii Wii Wii!!!111 ] zegt:
OK.
PrisonBreak 13 1/2.gif zegt:
goed dan zijn we het daar over eens
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Date Time From To Message
2-5-2006 13:35:45 Roylimburgsmeisje:P Hey, wie ben jij?
2-5-2006 13:36:04limburgsmeisje:P Roy hey chatplaza limburgsmeisje
2-5-2006 13:36:34 Roylimburgsmeisje:P Hoe heette degene waar je mn MSN van kreeg Ik zit namelijk niet op Chatplaza
Dat is iemand die mijn adres doorgeeft
2-5-2006 13:36:57limburgsmeisje:P Roy zakje heette die
2-5-2006 13:37:37 Roylimburgsmeisje:P zakje?
2-5-2006 13:37:46 Roylimburgsmeisje:P heb je een link naar zn profiel toevallig?
2-5-2006 13:37:53limburgsmeisje:P Roy ja
2-5-2006 13:37:57limburgsmeisje:P Roy ben al aan ut kijken
Bij Het Witte Hekje!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
JAH IK WIL EEN MEET IN JUNI, KLAAR, IETS DRINKEN IN UTRECHT OFZO.
Dan ben ik van de partij.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:19 schreef capibar het volgende:
Gisteren echt lol gehad trouwens, ik ging naar zo' n gast die rockstah kent in Utrecht ofzo, gingen we een beetje kutten in de tmf chatbox, ik typ zo "voeg me toe als je wilt cammen" en dan dat email adres natuurlijk.
Gelijk iets van 30 mensen die me toevoegen (no kidding) had ik allemaal shizzle onder mijn tshirt gedaan, zodat het net leek alsof ik tieten had, die gekken geloofden dat ook nog.
Nootje? Dat gaat mij vanavond niet lukken, ik ben dan niet thuis.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani? Je moet vanavond op MSN komen, zo rond 20u ofzo
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:24 schreef capibar het volgende:
[..]
Jij bent toch een meisje?![]()
Ik heb alleen maar ranzige gozers gezien.
Wo0t!quote:
Nou, dat is het. En daarvoor moet ik je dus hebben op MSN. Maar morgen is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heet jij lani soms?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:39 schreef Egamer het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Ik wel. Staat toch ook: ALLEEN voor Lani.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:39 schreef Egamer het volgende:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
Hup reageer dan eens en ga je inlezenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik wel. Staat toch ook: ALLEEN voor Lani.
![]()
Ik ben een look-a-like Lani, want jeweettoch!? Net als Barbie and the Pauper, ook zo'n tof spel.quote:
* meldtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
Nou, eigenlijk vind ik het nog steeds nodig want ik wil dat wijf uit m'n vredige straat verbannen hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:47 schreef Laniboekje het volgende:
Kijk eens aan Chanty, geen reden tot een Fok!Knokploeg (alhoewel dat ook leuk had kunnen zijn), je wordt al goed op weg geholpen.
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:22 schreef peristilius het volgende:
Heb ik nu een leuk dubbel tagje?
Edit: nee dus
Niet zeuren, jij hebt de kleur al.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:22 schreef peristilius het volgende:
Heb ik nu een leuk dubbel tagje?
Edit: nee dus
Weet ik veel, maar ik heb volgens mij weleens dubbele tags voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:23 schreef Tain het volgende:
[..]Heb je mij ooit met een dubbeltagje gezien dan?
Jij mag niet in utrecht komenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
Doe eens even heel snel lief tegen Bernie!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij mag niet in utrecht komen
Utrecht heerscht , jij niet dus dat is een probleem
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar woont ie eigenlijk?
quote:Woonplaats: IJssemuiden natuurlijk!
Wat eeft IJsselmuide dan met IJssemuide te maken?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ijsselmuiden ligt in de buurt van Kampen. Daar woonde Jaap Stam
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is dezelfde stadquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:59 schreef capibar het volgende:
[..]
Wat eeft IJsselmuide dan met IJssemuide te maken?
Tot komende seizoen is het een held, daarna kan ie net als de rest van de Joden tyfus krijgenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot komende seizoen is het een held, daarna kan ie net als de rest van de Joden tyfus krijgen
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot komende seizoen is het een held, daarna kan ie net als de rest van de Joden tyfus krijgen
Ja maar dan is er nog een seizoenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:04 schreef Gamedemon het volgende:
oei nog 2 prisonbreak afleveringen en het is afgelopendan zijn ze als het goed is vrij
mijn familie, duhquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Liever Utrecht, dat is centraler.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dus allemaal naar IJssemuiden?
Ik doe niet aan meetsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Liever Utrecht, dat is centraler.
Ik wil iedereen wel eens ontmoeten eigelijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meets![]()
Ik woon wel in utrecht maar ik ga de gam paupers niet meeten
Veel succes roy.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou kinders, ik ga werken, eerste werkdag. Benieuwd hoe het is... Tot vannacht
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou kinders, ik ga werken, eerste werkdag. Benieuwd hoe het is... Tot vannacht
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wilde even melden dat champignonsoep hardstikke lekker is.
Een baan bij Nintendo, gok ik.quote:
Als sticker-afkrabber of inpakker?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Een baan bij Nintendo, gok ik.
GameCube refurbishment afdeling 12.
waarquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:15 schreef Gamedemon het volgende:
[Xbox 360 Deel 93] Waar het demo's regent
eheheheeh waar
Zeg, ik ben een stuk groter dan jou hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 08:42 schreef Laniboekje het volgende:
Een hele goedemorgen beste GAM SC'ertjes.
Wat is het toch een stralende dag!
![]()
Oh, sorry eerwaarde Tomasso.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zeg, ik ben een stuk groter dan jou hoor
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh, sorry eerwaarde Tomasso.
![]()
Ik ben zo gewend dat ik altijd groter ben dan de rest..
Auw! Das vervelend voor die goede man...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef taart het volgende:
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=61754
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef taart het volgende:
http://www.brabantnieuws.nl/news.aspx?id=61754
Op zich ben ik voor een meet, maaaar... Elk weekend in juni zit ik al vol geloof ikquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Roy
JIj bent wel in voor een Meet in juni heh![]()
OKquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op zich ben ik voor een meet, maaaar... Elk weekend in juni zit ik al vol geloof ikIk denk dat ik alleen 24/25 juni nog niets te doen heb.
Dat word een romantisch diner voor 2 met Bernie en roy...quote:
Je bent jaloers he?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat word een romantisch diner voor 2 met Bernie en roy...
Aaaah wat schaaaattiiiiiig
Erm nee ik val niet op kerelsquote:
Zij mag ons bedienenquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
Lanikoekje komt ook. Moet van mij.
Hoezo vrouw onvriendelijk ?quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
Lanikoekje komt ook. Moet van mij.
Ja.quote:
Nee.quote:
Je wilt dat ik het bewijs he?quote:
Nou, dan kom je er gewoon bijzitten, schenk ik een glas rosé voor je in.quote:
Nee. Ik wil dat je het toegeeft.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dan kom je er gewoon bijzitten, schenk ik een glas rosé voor je in.
Je lust geen rosé?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
Rose..
Doe maar Spa Blauw als het dan toch Juni is![]()
quote:
Happpp.. hap.. hap.. hap.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen homo en ik wordt geen homo.
Kheb geen problemen met homo's zolang ze maar niet achter me lopen
Ik verveel me en ik moet watquote:
Jij niet dan?quote:
Jeetje...quote:
Ik draag geen oorbellen kneusquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Je bent blond, je draagt oorbellen en je hebt 10 keer 3 uur op het station staan wachten op een dikke oude man met een baard en een bril die zichzelf Pussydeluxe noemde
je ontkent alleen de oorbellenquote:
Ik verbaas me er gewoon over, ik dacht dat elke vrouw wel rosé dronk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Is je wereld nu ingestort? Daarvoor mijn excuses.
Kan wel kloppen, Tomasso drinkt het ook namelijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over, ik dacht dat elke vrouw wel rosé dronk.
ik heb nog 5 minuten om een flame te starten voor ik weer aan het werk gaquote:
Dat valt eigenlijk nog heel erg mee. Als ik zo eens nadenk ken ik er maar een paar die echt rosé drinken.. het is volgens mij niet echt favoriet hier in de kennissenkring.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over, ik dacht dat elke vrouw wel rosé dronk.
Jij drinkt zeker bierquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog heel erg mee. Als ik zo eens nadenk ken ik er maar een paar die echt rosé drinken.. het is volgens mij niet echt favoriet hier in de kennissenkring.
Ik lust geen cola.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit wat mensen drinken
Zeg gewoon dat je cola drinkt dat lust iedereen
jij bent ook niet iedereen, jij bent apartquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij bent ook niet iedereen, jij bent apart Roy
Voorspelbaar + 3quote:
Uiteraard.quote:
Ik drink helemaal geen alcohol of iets in die trent.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:56 schreef King_of_cubes het volgende:
Zeg Lani, en hoe zit het dan met wijn? Dat drink je toch wel?
NIET DUIKEN! TO ARMS! BANG BANG BANG MOFFEN KNALLUUUHHH!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik lus wel cola. Ik drink het veel.
WAAAAAAAAAAH IEDEREEN DUIKEN DE DUITSERS KOMEN ERAAN!
Dus als je vrienden gezellig gaan borrelen dan zit jij aan de cola?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik drink helemaal geen alcohol of iets in die trent.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NIET DUIKEN! TO ARMS! BANG BANG BANG MOFFEN KNALLUUUHHH!
Dwaas
Juist. Maar ik ben over het algemeen gezelliger/drukker/spontaner dan iedereen die wel zuipt. Dus met cola kan ik ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:58 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dus als je vrienden gezellig gaan borrelen dan zit jij aan de cola?
Dat klopt wel met colaquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist. Maar ik ben over het algemeen gezelliger/drukker/spontaner dan iedereen die wel zuipt. Dus met cola kan ik ook gezellig zijn.
Ik ga met de tijd mee:quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:59 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb lege cola flessen nodig om muggen te pletten en spinnen te doden
Zelfs zonder cola!quote:
Die gebruik ik om mijn broer weg te halen!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga met de tijd mee:
[afbeelding]
Dan ben je welkom op de juni-meet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist. Maar ik ben over het algemeen gezelliger/drukker/spontaner dan iedereen die wel zuipt. Dus met cola kan ik ook gezellig zijn.
dat is volgens mij een beetje het probleem met die lui van 14, 15, 16 jaar. Ze denken dat ze alcohol móeten drinken om stoer te zijn. Daardoor krijg je ook allemaal van die breezersquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
Waarom zou je dan per se alcohol moeten drinken? Laat iedereen lekker drinken wat ze willen.
Dat denk ik nog steedsquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:02 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
dat is volgens mij een beetje het probleem met die lui van 14, 15, 16 jaar. Ze denken dat ze alcohol móeten drinken om stoer te zijn. Daardoor krijg je ook allemaal van die breezers![]()
I started the Breezer shit, and this is the muthafucking thanks I get? (MMaRsu grapjequote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Komt omdat je al een breezer bent, totaal gebrainwashd.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I started the Breezer shit, and this is the muthafucking thanks I get? (MMaRsu grapje)
En ja, ik dronk 10 jaar geleden Breezer, toen was het nog wél stoer
laat hem snel zijn back to the future auto inspringen en de wereld redden!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gewoon de voorvader van al die geexternaliseerde-stoorniskinderkes van nu?! Shame on you. Als jij 10 jaar geleden gewoon van die Breezer af was gebleven, was de maatschappij van nu niet totaal gedoemd om te mislukken!
10 jaar geleden bestonden ze nog nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I started the Breezer shit, and this is the muthafucking thanks I get? (MMaRsu grapje)
6 a 7 jaar geleden heb ik Marketing les gehad van een meneer die daarvoor bij Bacardi werkte in Z-amerika en die met de breezers bezig wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
10 jaar geleden bestonden ze nog niet![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Auw.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
het is veel leuker als iedereen om me heen de raarste dingen doet en ik het allemaal vastleg op videoEn dan later er 238579 keer mee confronteren natuurlijk.
Ik reken ff terug (10 jaar is wat overdreven natuurlijk) en ik weet 90% zeker dat het 7 jaar geleden zeker al te koop was in de campindisco. Misschien zelfs 8.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:27 schreef philipnorth het volgende:
[..]
6 a 7 jaar geleden heb ik Marketing les gehad van een meneer die daarvoor bij Bacardi werkte in Z-amerika en die met de breezers bezig was
Pauper-zooi die breezers.
Gewoon koffie, da's veel beter voor je
Disco ook!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik reken ff terug (10 jaar is wat overdreven natuurlijk) en ik weet 90% zeker dat het 7 jaar geleden zeker al te koop was in de campindisco. Misschien zelfs 8.
Weet je hoe tof dat wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Disco ook!
*PROEST* Cola door mijn neus![]()
![]()
Au...
Kan zeker kloppen hoor, die 7 jaar, hij was namelijk bezig geweest om t van Z-Amerika in NL te introduceren.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik reken ff terug (10 jaar is wat overdreven natuurlijk) en ik weet 90% zeker dat het 7 jaar geleden zeker al te koop was in de campindisco. Misschien zelfs 8.
Weet ik. Vanavond ben ik er!quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:55 schreef pkwarts het volgende:
Zeg, je bent nog steeds niet op IRC geweest Laniboekje
Smirnoff Ice was hip toen Breezer mainstream werd inderdaad. Na mn 18e dronk ik weer gewoon bier. Geen geouwehoerquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:55 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Kan zeker kloppen hoor, die 7 jaar, hij was namelijk bezig geweest om t van Z-Amerika in NL te introduceren.
En je hebt een tijd gehad dat het hier al te koop was, maar niet hip enzo, en dat t ineens 1 of 2 jaar later helemaal de sh*t werd.
Maar t blijft bagger spul
Alhoewel t prima wegdrinkt
Maar dan heb ik liever de (oude) Smirnoff Ice![]()
Maar nu ik oud en wijs ben drink ik sowieso bijna niet meer
Zelf bouwenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zoek overigens naar een Avatar van Dragon Quest VIII, duidelijk en de juiste afmetingen. Iemand enig idee waar ik een leuke kan vinden?
Een avatar van Jessica misschien?quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zoek overigens naar een Avatar van Dragon Quest VIII, duidelijk en de juiste afmetingen. Iemand enig idee waar ik een leuke kan vinden?
Ja dat heet Bacardi Breezer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
Ik drink ook geen rosé hoor... Volgens mij nooit op, ik hoef niet persé lam te zijn om het naar m'n zin te hebben; het is veel leuker als iedereen om me heen de raarste dingen doet en ik het allemaal vastleg op videoEn dan later er 238579 keer mee confronteren natuurlijk. Maargoed, verder drink ik weleens een biertje hoor
Er is tegenwoordig ook van dat vrouwenbier, rosébier dus, schijnt lekker te zijn en smaakt naar cassis ofzo.
Nee mordra, Bacardi Breezer is prik met een smaakje en een beetje alcohol eraan toegevoegd. Niet bier met een vrouwendrankje erdoorheen gemixt.quote:
Ik snap niet wat deze 2 zinnen in 1 post doenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zou wel een Breezer proberen.
Ik ben nog nooit dronken geweest.
Ik snap het wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik snap niet wat deze 2 zinnen in 1 post doen
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:09 schreef philipnorth het volgende:
Bedoelt ie met Breezer proberen zo'n Breezer meisje?
En dat ie dat dan alleen zou proberen als ie al dronken is? Maar dat dus nooit is geweest en dus nooit heeft geprobeerd?
pfftt moeilijk hoor
En als bijlage een document van Benelux merkenbureau.quote:Geachte heer S..,
Op mijn vriendelijk verzoek d.d 28 april 2006 om het domein keukenhof.be over te dragen heb ik helaas niets van u vernomen. Ik heb inmiddels juridisch advies ingewonnen. Vanwege ons recht op het merk "keukenhof" vanaf 2004 (zie onderstaande inschrijving in het Benelux merkenregister hetgeen plaatsgevonden heeft voor uw registratie van het domein keukenhof.be in november 2005) kan Keuken België NV middels een juridische procedure het domein keukenhof.be van u terugeisen. Ik hoop dat we het mede gezien de bijkomende kosten niet tot een juridische procedure hoeven te laten komen. Ik wil het nog 14 dagen geven om hier eenvoudig onderling uit te komen.
In afwachting van uw reactie,
M.v.gr.
Hans Keuken
Keukenhof
Keuken België NV
Haha ja dit topic Domein geeist door bedrijf !quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:32 schreef Roi het volgende:
Lol remember die mail die ik kreeg over het domein overzetten ? Vandaag kreeg ik deze brief![]()
!
[..]
En als bijlage een document van Benelux merkenbureau.
Gewoon als tegengewicht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
Ruzbeh moet blijven !
* Sharkdoggie is terug van een dagje midgetgolf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Te mooi weer om te werken. Helemaal met een vakantierooster.
kijk! ze hebben het gepostquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Frankeinstein het volgende:
vannacht 2 minuten en 3 seconden over 1 is het:
01:02:03 04-05-06
Is dat niet koorts?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:13 schreef capibar het volgende:
Griep.
Ik heb het de ene keer bloedheet, en dan weer heel erg koud.
Echt kut.
Als je griep hebt, heb je ook koorts.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Is dat niet koorts?
Een paar weken geleden had ik koorts.
Jezus wat was dat vreselijk zeg.
Ik had het gigantisch warm en koud tegelijk, ik had steeds maar dorst maar kon moeilijk me bed uit en ik kon me niet concentreren etc.
Huh?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:30 schreef capibar het volgende:
[..]
Als je griep hebt, heb je ook koorts.
Tenminste, dat mag ik hopen, anders ga je dood.
Ja, natuurlijk, en als je niet tegen die infectie vecht, wat zich uit in koorts, ben je best wel dood na een tijdje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Huh?
Ik had gelezen dat koorts geen ziekte is maar dat je lichaam dan een infectie zit te vechten ofzo?![]()
Toen Groningen voorstond met 2-0 hoorde ik je niet?quote:
nee want toen was ik fitnessenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:02 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen Groningen voorstond met 2-0 hoorde ik je niet?
Dat geluid..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:33 schreef capibar het volgende:
Auw .![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=6640225987281635407&pl=true
rayman wordt ook steeds meer gepimptquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:37 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben blij.
http://www.ray-man.nl/nieuws/0021.htm
Heldquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit hier massaal thee te drinken.
Sweatin' like a pimp.Dayyum.
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:02 schreef mordradead het volgende:
lucky ajax, desondanks over 2 wedstrijden wel verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |