Daar! TVP! Whehehe!quote:
Moet je absoluut doen, het zijn stuk voor stuk kwaliteitsspellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
MGS. Ooit ga ik nog eens een deel uit die serie gamen.
Zegt iemand die mario ook tof vindquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Moet je absoluut doen, het zijn stuk voor stuk kwaliteitsspellen.
Dat lees ik overal iddquote:Op maandag 1 mei 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Moet je absoluut doen, het zijn stuk voor stuk kwaliteitsspellen.
waar staat dat?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zegt iemand die The Sims ook tof vindt...
The Sims.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zegt iemand die The Sims ook tof vindt...
Dus omdat ik in een simstopic post, vind ik sims tof?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/30775
![]()
Wie heeft het nou weer over Nintendoquote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Dus omdat ik in een simstopic post, vind ik sims tof?
Ik post toch ook in nintendo topics
Je maakt het er echt niet beter op hequote:Op maandag 1 mei 2006 23:01 schreef Markster het volgende:
[..]
Dus omdat ik in een simstopic post, vind ik sims tof?
Ik post toch ook in nintendo topics
Viva Piñataquote:
quote:Beste,
De desbetreffende gebruiker is uit ons systeem verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Chatplaza
Dank Chanty.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie heeft het nou weer over NintendoEn jij begint met zeuren tegen K_o_c
Nee. Tenminste, op dit moment zegt de naam me niets.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:56 schreef mordradead het volgende:
Heeft Roy een boek van Brusselmans gelezen?
Ik las laatst het boek mank van hem en daar zegt hij ook altijd zo van: "Leer mij dit kennen, leer mijdat kennen" net zoals in je sig. Ga het maar lezen, prachtig boekquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, op dit moment zegt de naam me niets.
Ik zie geen wetsartikel staan. Dus is het een richtlijn. Net als "verboden hier fietsen te plaatsen".quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef Chanty87 het volgende:
Tijd voor Fok!knokploeg! Hier aan de overkant hebben ze fokking bordjes opgehangen met verboden toegang voor onbevoegden voor dat brandpad dat achter hun huis loopt"Omdat er zoveel overlast is van de jeugd" zeggen ze dan. MÈN! Er wonen hier amper kinders en overlast is hier al helemaal niet! Dat takkewijf van een Verwaal zal dat rijtje wel omgeluld hebben, zij is immers de dorpszeikerd en kinder- en kattenhater!
[afbeelding]
Druk hè? Zo druk is het dus ALTIJD.
En dat terwijl dat gestoorde wijf zelf een afvalbak op een brandpad heeft staan ipv op d'r eigen erf!
Heb nu heel veel zin om op dat brandpad te gaan zitten met een stoeltje, kijken wat ze willen gaan doen.![]()
Mens, word kluizenaar dan zijn we allemaal van je af
Ze vraagt er gewoon omNet als die keer dat d'r vuilnisbak ondergepist werd en stront op d'r stoep werd gepleurd. (waarna ze een briefje ophing op d'r deur!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |