helaas willen ze geen korting geven, het is een meeneemprijsquote:Op maandag 1 mei 2006 21:44 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens mij geeft Carbase geen inkoop- en verkoopprijs, maar slechts één bedrag. Tussen in- en verkoop zit natuurlijk wel een verschil. In jouw geval kennelijk ¤2000. Lijkt mij niet onlogisch.
De bedragen in Carbase moet je met een korreltje zout nemen. Een Audi Avant zonder airco is veel minder waard dan ééntje met airco bv. Wat je kunt doen is een steviger korting op die Audi zonder inruil proberen te bedingen en dan zelf je Hyundai verkopen. Heb je natuurlijk wel een risico dat je hem niet vlot kan verkopen.
`quote:Op maandag 1 mei 2006 21:51 schreef mtv het volgende:
[..]
helaas willen ze geen korting geven, het is een meeneemprijs
tevens zit er dan op de audi geen garantie op
het is gewoon een bovag bedrijfquote:Op maandag 1 mei 2006 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
`
Ik heb net een otoo uit 2001 gekocht en daar kreeg ik 2 jaar garantie op.Ik zou op zijn minst 3 maanden. maar nog eerder 6 maanden garantie verwachten. Is het wel een nette garage of een handelaar(tje)?
Meeneemprijzen moet je volgens mij niet aan beginnen bij dit soort bedragen (schat toch 10-15K) Een BOVAG bedrijf geeft toch gewoon garantie op die Audi, zoveel heeft ie niet gelopen.
geen idee, of die motor hard heeft moeten werkenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef kirpeknots het volgende:
Dat garagebedrijf ken ik. Het was een MG-Rover dealer. Aardige mensen.
Maar uhhh. Een 1.6 in een A4. Heeft die motor niet heeeeeeel erg hard moeten werken?
Ziet er netje s uit die A4. 1.6 scheelt niet zoveel met het oude 1.8 blok en is zuiniger en stiller dan het oude 1.8 blok. Als je geen amateurcoureur bent is het voldoende.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef mtv het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze er geen garantie op geven omdat ze hem zo goedkoop wegdoen
De verkoper zei dat als ze hem een beurt zouden geven, en wat krasjes weg zouden werken, de prijs met zeker 2000 euro omhoog zou gaan, vandaar de lage prijs
Ik denk dat ik volgend jaar ofzo wel een keer weer kijk naar een andere autoquote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ziet er netje s uit die A4. 1.6 scheelt niet zoveel met het oude 1.8 blok en is zuiniger en stiller dan het oude 1.8 blok. Als je geen amateurcoureur bent is het voldoende.
Als dat ding een beurt moet hebben moet dat toch gebeuren. Of jij of zij dat betalen is de vraag. Garantie kunnen ze gewoon "kopen" bij de BOVAG, dan wordt je A4 een paar honderd ¤ duurder in aanschaf. Nogmaals vind ik dat je dit soort bedragen niet moet besteden zonder garantie, volgens EU recht kan je altijd terug voor (verborgen)defecten die al aanwezig zijn bij verkoop, maar als ze dan moeilijk doen kan je naar de rechter. Dat loont vaak niet en is een boel gezeik.
Ze moeten die otoo gewoon aanbieden zoals jij 'm wilt hebben. Met of zonder garante, met of zonder deuken en met of zonder beurt. En daar een prijs aanhangen. Als je er niet uitkomt gewoon ergens anders kijken. Het stikt van de wat groter benzine-otoos
NB. ¤ 2000 voor een beurt(je) en een paar deukies lijkt mij wat veel gerekend voor een vestzak/broekzakdealtje binnen zo'n bedrijf.
in dit geval nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
Bij Bovag garage heb je bij dat soort bedragen volgends mij verplicht 6 maanden garantie hoor?![]()
Mja blijf het vaag vinden...quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:03 schreef mtv het volgende:
[..]
in dit geval niet
ik krijg nu wel nieuwe apk, 2 nieuwe banden en nieuwe remmen
tja, dit is zoals ze de auto aanbieden zonder garantie dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja blijf het vaag vinden...
toen ik m'n auto kocht een uit 94 kreeg ik nog 6 maanden garantie, en bij de aankoop had ik nog vrij veel punten die ze mochten oplossen, met een waarde van 1500 euro
Dus vind dit een beetje raar eigenlijk![]()
ik heb het al gedaan, er is geen weg terugquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:00 schreef Blapiet het volgende:
je wilt die audi waarschijnlijk erg graag. Logisch ook als je nu in een Getz rijdt. Het is tenslotte een heel ander kaliber auto. Ik zou alleen nooit beginnen aan meeneemprijzen en afgekochte garantie. Echt waardeloos dat bedrijven dit doen.
volgens mij moet de garagehouder dan redelijkerwijs hebben kunnen vermoeden dat er iets niet in orde was. Eis van conformiteit lijkt me belangrijkerquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:08 schreef mtv het volgende:
[..]
ik heb het al gedaan, er is geen weg terug
als er toch iets mee aan de hand is, gooi ik het op verborgen gebreken
wat er niet in orde was:quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:44 schreef Blapiet het volgende:
[..]
volgens mij moet de garagehouder dan redelijkerwijs hebben kunnen vermoeden dat er iets niet in orde was. Eis van conformiteit lijkt me belangrijker
Dure beurt dus. Blijkbaar verwachten ze er erg veel kosten aan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:09 schreef mtv het volgende:
[..]
het is gewoon een bovag bedrijf
hij staat op www.haarhuisenschede.nl
Alls papieren zitten erbij, enb hij heeft gewoon alle beurten gehad
Ze zeggen dat ze er geen garantie op geven omdat ze hem zo goedkoop wegdoen
De verkoper zei dat als ze hem een beurt zouden geven, en wat krasjes weg zouden werken, de prijs met zeker 2000 euro omhoog zou gaan, vandaar de lage prijs
Werkt de airco goed?quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:00 schreef mtv het volgende:
Inmiddels heb ik de auto al geruild voor de Audi, en tot nu toe nog geen spijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |