'Wat ? eh ? wat is er gebeurd' Was zijn eerste reactie. Had z'n lesje goed ingestudeerd.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Maxime echt verbazingwekkend dat ie als eerste slaapt... teveel gedronken waarschijnlijk
Dat zei ie omdat ie het wilde doen voorkomen dat ie echt sliep. In alle voorgaande afleveringen zou ie gevloekt hebben. Iemand die bijna verdrinkt om een proef te winnen reageert zo niet. Hij zag zijnj einde al naderen en koos de gemakkelijkste weg.quote:
groot gelijk geef ik hem.... ik zou ook niet met jennifer op een eiland willen zitten en lydiaquote:Op maandag 8 mei 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei ie omdat ie het wilde doen voorkomen dat ie echt sliep. In alle voorgaande afleveringen zou ie gevloekt hebben. Iemand die bijna verdrinkt om een proef te winnen reageert zo niet. Hij zag zijnj einde al naderen en koos de gemakkelijkste weg.
Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:44 schreef haagse_elfje het volgende:
is jennifer gymlerares??? brrrr doet me denken aan die sportvrouwen uit oost duitsland zij heeft ook zo een hondenkop
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Die mensen eten in de maand dat ze op het eiland zitten meer lekkere maaltijden dan ik in 30 dagen. Zonde ze moeten ze gewoon laten verhongeren en boomschors laten eten. Deze weelde is niet leuk. Ze moeten afzien en zich de ultieme winnaar tonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |