Vindt ik vlak voor een pleonasme.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:32 schreef cora4034 het volgende:
Pieter vindt ik ook een glad gluipertje
HIj was juist té eerlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Terecht Melvin eruit dwars door de mand gevallen. Wat een achterbakse vent zeg. Kan nu terug naar de rimboe van Suriname
Hij vertelde de vorige aflevering zelf dat het loont je achter te houden. Hij verkoos Mick boven Ryan en Jacobien kon ook dankzij hem vertrekken. Verder heeft ie Karin al een keer verraden maar daar weet Karin niks van. Hij kiet zich omp[raten om niet Karin te kiezen door Frank. Maar voor hetzelfde geld had Karin er daardoor uit gelegen. Die venty is nbiet te vertrouwen.quote:
Das dan weer gelul, hij deed dat uit goedheid en wilde Frank paaien, Karin zou toch nog wel komen. Oke, misschien naïef, maar absoluut niet naaierig richting Karin bedoeld.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Verder heeft ie Karin al een keer verraden maar daar weet Karin niks van. Hij kiet zich omp[raten om niet Karin te kiezen door Frank. Maar voor hetzelfde geld had Karin er daardoor uit gelegen. Die venty is nbiet te vertrouwen.
Mevin en naiefquote:Op maandag 8 mei 2006 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Das dan weer gelul, hij deed dat uit goedheid en wilde Frank paaien, Karin zou toch nog wel komen. Oke, misschien naïef, maar absoluut niet naaierig richting Karin bedoeld.
Jij kan het weten kerel. Open er een topic over.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij vertelde de vorige aflevering zelf dat het loont je achter te houden. Hij verkoos Mick boven Ryan en Jacobien kon ook dankzij hem vertrekken. Verder heeft ie Karin al een keer verraden maar daar weet Karin niks van. Hij kiet zich omp[raten om niet Karin te kiezen door Frank. Maar voor hetzelfde geld had Karin er daardoor uit gelegen. Die venty is nbiet te vertrouwen.
En bovendien is Jennifer heerlijke ergernis TV
Te aardig, hoe je het noemen wil.quote:
Inderdaad stom. Terwijl Melvin en Karin toch absoluut niet vies van complotten zijn, ze hebben zelf ooit in een complot de laatste 4 gehaald samen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ontzettend dom ook van Karin, Melvin en Mick om niet op dezelfde persoon te stemmen, dan hadden ze nog kans gehad.
Ik vraag me wel af wie er op Pieter heeft gestemd. Ze kunnen het allemaal zijn. Mick omdat hij weet dat het er niet als complot uit kan zien van hun kant. en de andere twee omdat ze te dom zijn om dit spel te spelen.
Idd, Frank is nog de meest trieste van het hele stel. Wat een heilig boontje. De hele tijd de heilige Maria uithangen, maar als puntje bij paaltje komt stemt hij ook gewoon mee met het complot ipv op basis van de "echte Robinson" waar hij zo prat op gaat.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:44 schreef BVO het volgende:
Op zich natuurlijk niks mis met dat complot van die vier, dat is het spel en iedereen zou het doen. Je moet hetd an alleen niet net als Frank gaan ontkennen en gaan zitten omdraaien.
Volg de uitzendingen en lees de commentaren dan had je het zelf kunnen posten.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij kan het weten kerel. Open er een topic over.
En het dan ook nog glashard ontkennenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, Frank is nog de meest trieste van het hele stel. Wat een heilig boontje. De hele tijd de heilige Maria uithangen, maar als puntje bij paaltje komt stemt hij ook gewoon mee met het complot ipv op basis van de "echte Robinson" waar hij zo prat op gaat.
Hij deed de vorige keer precies hetzelfde. Weet gelijk weer waarom ik zo'n hekel aan die vent had.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd, Frank is nog de meest trieste van het hele stel. Wat een heilig boontje. De hele tijd de heilige Maria uithangen, maar als puntje bij paaltje komt stemt hij ook gewoon mee met het complot ipv op basis van de "echte Robinson" waar hij zo prat op gaat.
Precies, en dan die drie van een complot beschuldigen, terwijl die juist afwijkende stemmen haddenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En het dan ook nog glashard ontkennen.
Idd Frank is een gluipertquote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef Marble het volgende:
[..]
"echte robinson" haha.quote:Frank begint een beetje naast zijn slippers te lopen.
Indd, vorige week was het al niet zo'n boeiende aflevering en deze week was het helemaal bagger. Ik keek maar weg toen ze met die kip zaten te hannessen. Dat je hm wil slachten is 1 ding, maar doe het dan goed en snel.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Wup het volgende:
wat een duffe serie van ER... en dat zelfs zonder familiegedoe
ow en nog nul opgevers;)
Maxim had gelachen omdat geklooi met die kip.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd, vorige week was het al niet zo'n boeiende aflevering en deze week was het helemaal bagger. Ik keek maar weg toen ze met die kip zaten te hannessen. Dat je hm wil slachten is 1 ding, maar doe het dan goed en snel.
Heb ook helemaal geen zin meer het te volgen, geen voorkeur meer voor iemand om te winnen.
Maxim is eruit en dat was de meest sympatieke eigenlijk.![]()
Pieter vind ik idd echt een vreselijk mens en nog arrogant ookquote:Op maandag 8 mei 2006 22:17 schreef NY_Giant het volgende:
Frank is inderdaad echt een hufter, maar Pieter ook. ...
Ik niet. Recht door zee.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:48 schreef pos het volgende:
[..]
Pieter vind ik idd echt een vreselijk mens en nog arrogant ook![]()
Juist niet. Eerst zegt hij bij de stem motivatie dat hij Melvin eruit stemt omdat hij een sterke speler is. Daarna zegt Karin tegen hem dat hij haar er nog even ingelaten heeft omdat Melvin sterker is en ontkent hij datquote:
Ik heb het dus over de videodagboeken.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef pos het volgende:
[..]
Juist niet. Eerst zegt hij bij de stem motivatie dat hij Melvin eruit stemt omdat hij een sterke speler is. Daarna zegt Karin tegen hem dat hij haar er nog even ingelaten heeft omdat Melvin sterker is en ontkent hij dat![]()
Sorry, weet niet wat je bedoelt.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:05 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb het dus over de videodagboeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |