die kan je ook heel snel en pijnloos slachten maar niet op deze manier...dit is gewoon zieligquote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, hier ook al van die losers. Het is maar een fuckig kip hoor!Ze moeten toch vreten!
Hoi Loser, een kip slachten is tot daar aan toe maar er eerst 5 minuten mee gaan staan te hannesen is gewoon mishandeling van het beestje...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
Jezus, hier ook al van die losers. Het is maar een fuckig kip hoor!Ze moeten toch vreten!
Blame Talpa.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die kan je ook heel snel en pijnloos slachten maar niet op deze manier...dit is gewoon zielig
Ja, maar dat beest hoeft niet zo te lijden hoor.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:12 schreef skiczukie het volgende:
Ik had dus wel gelijk. Doe je ook iets anders dan topics openen naar aanleiding van een tv-programma?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Zet even een e bij diren.
Kijkt de dierenbescherming naar ER ?
Ja, met zijn Surinaamse oerwoud gewauwel.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:16 schreef cora4034 het volgende:
Wat een gestuntel met die Kip.
Ik had van Melvin wel verwacht dat hij een kip kon slachten.
belachelijk gebeurenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:13 schreef haagse_elfje het volgende:
jezus..... ik hoop dat ze er in stikken....
mishandeling
True True...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:21 schreef cora4034 het volgende:
Jennifer heeft medelijden met een kip die drie minuten een moeilijk moment heeft.
Ik heb medelijden met mensen die dagen met haar opgescheept zitten![]()
Maar het is tenminste niet iemand die gelijk in de put raakt nadat hij op een roteilandje terecht komt!quote:
Is er iets anders in het levenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had dus wel gelijk. Doe je ook iets anders dan topics openen naar aanleiding van een tv-programma?
dat is toch een keer gesneuveld door een verkeerde shampoo, vertelde hij bij Jensenquote:
Ja ik ben de enige die het oerwoud begrijptquote:Op maandag 8 mei 2006 21:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, met zijn Surinaamse oerwoud gewauwel.
Dat is ook best zielig ja...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:21 schreef cora4034 het volgende:
Jennifer heeft medelijden met een kip die drie minuten een moeilijk moment heeft.
Ik heb medelijden met mensen die dagen met haar opgescheept zitten![]()
andrélon zolang je haar maar danst...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hij is slachtoffer geworden van een kutshampoo ofzo.
Ik denk dat ik de enige ben die iets van het oerwoud afweet.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik ben de enige die het oerwoud begrijpt
Nee hij doet niks, voert niks uit, houdt zich op de achtergrond, stemt de verkeerde mensen weg, manipuleert heel de zooi en zingt vals het Surinaamse volkslied.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar het is tenminste niet iemand die gelijk in de put raakt nadat hij op een roteilandje terecht komt!![]()
een nieuwe heintjequote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef cora4034 het volgende:
Off topic... de gouden stem van Danny.
WTF is dit nou weer
Ja die indruk had ik al bij je. Heb je al lang stromend water ?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige ben die iets van het oerwoud afweet.
Ohquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik hjeb het haar van Ryan gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |