quote:Op maandag 1 mei 2006 21:59 schreef Ace1 het volgende:
Hopelijk gaat Ryan door... ik vind die gast wel sympathiek.
Ja, maar dat betekent nog niet dat je in deze expeditie ook van elkaar op aan kunt. Mick heeft die keuze uit tactische overwegingen gemaakt en wél voor iemand als Melvin gekozen. Voor hem is Mick een sterke bondgenoot, is wel iemand die dan ook helemaal voor die samenwerking zal gaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat dan? Ze zijn toch vrienden geworden tijdens een eerdere expeditie??
Ik ook... toch omdat de echte krenten uit de pap zoals Nolleke, Klaar, John en Carl ontbreken...quote:Op maandag 1 mei 2006 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het echt het saaiste seizoen tot nu toe. Vreselijk.
Als je hem niet vindt kan je altijd nog zaterdag naar de herhaling kijken of opnemen .quote:Op maandag 1 mei 2006 22:46 schreef Christibel het volgende:
Ik heb de uitzending gemist. Ga morgen ff online kijken . Als ie er dan op staat tenminste. Vorige week kon ik hem dus echt niet vinden. Heb hem toen via een linkje hier toch nog gevonden. Thx daarvoor nog.
iddquote:Op maandag 1 mei 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het een onbetrouwbaar stuk vreten... voornamelijk gebaseerd op zijn eerdere deelname... maar goed mensen kunnen veranderen dus wie weet... Jennifer vond ik eerst ook tof, nu zou ik die het liefst met een stuk hout de zee in meppen
![]()
Tja... ik vind hem gewoon onbetrouwbaar, had nog liever Maxime daar gehad.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent nog niet dat je in deze expeditie ook van elkaar op aan kunt. Mick heeft die keuze uit tactische overwegingen gemaakt en wél voor iemand als Melvin gekozen. Voor hem is Mick een sterke bondgenoot, is wel iemand die dan ook helemaal voor die samenwerking zal gaan.
Precies.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:48 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind die samensmelting-groep geen klap aan. Ik vind sowieso de hele groep dit jaar eigenlijk niet zoveel aan. Ik vond Jacobien het sympathiekst maar die werd eruit gebonjourd.
Mwoah.. Pieter en Karin vielen in hun versies van ER ook niet zo heel erg op hoor. Ik geloof dat Pieter vooral in beeld kwam vanwege z'n uiterlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies.
Richard, Pieter en Karin hoor of zie je niet, en dan zitten ze ineens in de samensmelting. Ze hadden altijd zo veel te zeggen.
Die fucking baklap van een Melvinquote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Keek net naar de video. Ze kiezen Maxime dus niet de mietjes![]()
Kon je zien aankomen. Was eerder ook al zo. Ik snap niet dat die lui daar in stinken. 'Jongens, jullie hebben de samensmelting niet gehaald, maar omdat ik verder niets zeg, kun je op je klompen aanvoelen dat er nog een proef komt. Maar ga eerst even vreten en alcohol drinken.'quote:
Ik snap het spel prima... maar ik ben alleen van mening dat je nog minder gebaat bent bij het binnenhalen van een onbetrouwbare ploert, die voor geld zijn moeder nog anaal zou nemen op film en haar naakt op een praalwagen met een trompet in haar reet door de grote steden zou slepen als marketingcampagne.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:56 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Snap je het spel niet helemaal? Hoe minder concurrenten hoe beter.
Zo, die zit ....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik snap het spel prima... maar ik ben alleen van mening dat je nog minder gebaat bent bij het binnenhalen van een onbetrouwbare ploert, die voor geld zijn moeder nog anaal zou nemen op film en haar naakt op een praalwagen met een trompet in haar reet door de grote steden zou slepen als marketingcampagne.
Misschien snap jij het niet helemaal.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |