Geeft niks hoor. Je hebt ook altijd van die gasten die shirts in Turkije kopen voor 10 euro en dan denken dat het een echte is. Sommige mensen zijn nu eenmaal naief. Jij bent er 1 van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:01 schreef Poataking het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet. Ik heb nog geen Ned. elftal shirt besteld bij shirtsophetnet. Die vorige uitvoering van het ned elftal wel, en toen kreeg k gewoon de echte. Dit seizoen heb ik alleen argentinie en ac milan besteld, en die waren ook echt. Als je het per se wilt weten kan je gewoon naar hun toe mailen volgens mij![]()
Kerel, ook al zou je er miljonair mee worden. Wij hoeven ze niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:07 schreef Poataking het volgende:
Heb er anders van me vrienden ook geen klachten over gehoord. Ben zelfs van plan enkele shirts te bestellen en ze door te verkopen aan mensen uit me klas met 10 euro winst![]()
Ja ik wil jullie ook helemaal nix aanpraten. Als je het niet vertrouwt of dergelijks moet je het gewoon niet doen klaar, zou precies hetzelfde doen als ik het niet vertrouwdequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, ook al zou je er miljonair mee worden. Wij hoeven ze niet.
De bovenste is van de knvb site gozerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:01 schreef Zwansen het volgende:
Die 2 shirts op het plaatje zijn overigens beiden nep.
IK heb hier de echte en op dat plaatje lijkt het alsof het teken veel te ver naar boven is. Bij die van mij zit ie ongeveer een cm of 2 boven het einde van het halsje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De bovenste is van de knvb site gozer
Misschien zijn ze ook echt. Ik weet het niet. De eigenaar gaat foto's maken. Zodra ik die foto's heb post ik ze hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:21 schreef VoreG het volgende:
Je moet nepshirts niet voor echt aanbieden, daar ging het om.
Oh nee hoor. Er werd hier gezegd dat shirts te duur waren. Ik gaf alleen een link waar goedkoop shirts worden verkocht. Het is mijn site niet, dus ik verdien er niets aan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:01 schreef DANILXL het volgende:
jij probeert ook een beetje mensen aan te sporen om daar te kopen maja het zal wel. Ik koop volgend seizoen gewoon een tottenham shirt op de clubsite, dan weet ik zeker dat hij echt is
Nee, tis geen inkoopactie ofzo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
Via inkoopacties.nl?
Via iemand die ik kenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Via wat doe je dit?
Geen idee, van de vrachtwagen gevallen ofzo? Of gewoon voor inkoopsprijs kunnen kopen ofzo. Ik heb geen idee. Maar ze zijn voor de volle 100% echt. Ik dacht eerst ook, zeker een of ander ali shirtje uit Turkije maar ik heb er toen zelf een gekocht en vergeleken met shirts uit de winkel en die waren precies hetzelfde.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
En via wat doet hij dat?
Als ze echt zijn, moeten ze dus gejat zijn oid. En dat mag je niet op fok aanbieden. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen idee, van de vrachtwagen gevallen ofzo? Of gewoon voor inkoopsprijs kunnen kopen ofzo. Ik heb geen idee. Maar ze zijn voor de volle 100% echt. Ik dacht eerst ook, zeker een of ander ali shirtje uit Turkije maar ik heb er toen zelf een gekocht en vergeleken met shirts uit de winkel en die waren precies hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |