Echt uit Thailand. Het schild van het Oranje shirt klopt voor geen meter en waarom biedt hij ze zo belachelijk goedkoop aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:12 schreef magnifor het volgende:
[..]
Een klasgenoot runt die site en hij zegt dat ze echt zijn. Hele klas schijnt interesse te hebben.
Hij zit op soccergamez en heeft al een aardige reputatie opgebouwd daar. Zal niet zo zijn als hij nep shirts zou verkopen. Maar goed. Mailtje is de deur uit. Ik hou jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, nee zal hij niet zeggen natuurlijk...
Jy maakt jezelf dr ook niet geloofwaardiger op met eenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:28 schreef magnifor het volgende:
[..]
Hij zit op soccergamez en heeft al een aardige reputatie opgebouwd daar. Zal niet zo zijn als hij nep shirts zou verkopen. Maar goed. Mailtje is de deur uit. Ik hou jullie op de hoogte.
Mja, maar dat kan aan de camera / belichting liggen.quote:
hahahaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:14 schreef Poataking het volgende:
Jongens, ik heb onlangs enkele shirts besteld bij shirtsophetnet voor me vrienden en mij. En had o.a. het Argentinië thuis shirt en AC Milan shirt. Deze shirts zijn gewoon echt. Ik weet niet hoe het komt hoe de shirts zo goedkoop worden aangeboden, maar dat interesseert me niet. Ze zijn gewoon goedHad overigens ook nog het WK logo op het argentinie shirt laten bedrukken, ziet er ook perfect uit.
nja, ik ben niet van shirtsophetnet zelf hoor, maar als jij t wilt geloven prima. ik wil wel een foto posten als je zo graag bewijs wiltquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hahaha
ga toch weg joh! Hiervoor kom je je helemaal zelf registrerenNu heeft die site zn geloofwaardigheid helemaal al verloren
Het is iig niet de eingenaar ofzo. Want die ontkent het. Ik ken die gast en is niet een type die liegt ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hahaha
Ga toch weg joh! Hiervoor kom je je helemaal zelf registrerenNu heeft die site zn geloofwaardigheid helemaal al verloren
Post maar een foto.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:49 schreef Poataking het volgende:
[..]
nja, ik ben niet van shirtsophetnet zelf hoor, maar als jij t wilt geloven prima. ik wil wel een foto posten als je zo graag bewijs wilt![]()
Edit: Je kan ook op een normale manier reagerenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:50 schreef magnifor het volgende:
[..]
Het is iig niet de eingenaar ofzo. Want die ontkent het. Ik ken die gast en is niet een type die liegt ofzo.
Ik probeer hier niemand te bendonderen ofzo, want het is mijn site niet en ik verdien er dus niet aan.quote:
Jongen jongen, wat een praatjes heb je weerquote:
Leg dan eens even uit, meneer de onafhankelijke derde, waarom het NL shirt op die site meer een polo is dan het echte shirt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:56 schreef Poataking het volgende:
[..]
Jongen jongen, wat een praatjes heb je weerjij bent volgens mij echt de man van dit forum. je hebt geen bewijs je weet niet wat je zegt, je lult wat in het rond. beetje speculeren en denken dat je het beter weet dan mensen die de feiten weten
![]()
Ik ga er niet eens op in, met je kutsitequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:56 schreef Poataking het volgende:
[..]
Jongen jongen, wat een praatjes heb je weerjij bent volgens mij echt de man van dit forum. je hebt geen bewijs je weet niet wat je zegt, je lult wat in het rond. beetje speculeren en denken dat je het beter weet dan mensen die de feiten weten
![]()
Ja dat weet ik toch niet. Ik heb nog geen Ned. elftal shirt besteld bij shirtsophetnet. Die vorige uitvoering van het ned elftal wel, en toen kreeg k gewoon de echte. Dit seizoen heb ik alleen argentinie en ac milan besteld, en die waren ook echt. Als je het per se wilt weten kan je gewoon naar hun toe mailen volgens mijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Leg dan eens even uit, meneer de onafhankelijke derde, waarom het NL shirt op die site meer een polo is dan het echte shirt?
Hij is de eigenaar niet....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in, met je kutsite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |