SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Kom net bij de mac donalds weg,..wat zit erin die milkshake enzo,
ik lig blauw van het lachen![]()
..en ik blow niet!![]()
Anyway na de -mac weet ik veel- ,( ik
mocht trouwens de mannen big mac niet kopen, want die was alleen voor mannen)
loop ik met veel gemanouvreer langs de mega smalle doorgangen met allemaal mensen,
valt mijn lege zakje friet in het zakje friet van iemand andersIk zeg zo van: Eh sorry hoor
![]()
draai me om staat daar een kind die mijn tas in de snufferd kreeg, ik zeg zo van eh: sorry hoor![]()
draai me weer om knal ik tegen een oma aan die er ook al langs wou, ik zeg zo van ja... eh Sorry hoor
![]()
De mac wat een ellende zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
zeg jij nooit sorry ofzoquote:
er zat ook een stukje tand in de big macquote:Op maandag 1 mei 2006 19:11 schreef Jump het volgende:
Volgens mij zat er iets slechts in die milkshake
doen ze lsd in de milkshake daar? meen je nietquote:Op maandag 1 mei 2006 19:12 schreef Marty26 het volgende:
Dus.... LSD is slecht voor je daar ga je raare dingen van zien.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:14 schreef Marty26 het volgende:
Wat een kut topic.... En ik maar denken dat ik er slecht in was.
ach een moet de slechtste zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 19:14 schreef Marty26 het volgende:
Wat een kut topic.... En ik maar denken dat ik er slecht in was.
ja sorry hoor!!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:11 schreef Jump het volgende:
Volgens mij zat er iets slechts in die milkshake
dit is een aaneensluiting op bevrijdingsdag na koninginnedagquote:Op maandag 1 mei 2006 19:14 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Je zou bijna zeggen dat het alweer Koninginnedag is, zo matig als dit topic is.
quote:Op maandag 1 mei 2006 19:14 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
die hooikoortspilluh?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:15 schreef most_wanted het volgende:
Je moet eens van die rare pilletjes afblijven.
wou je tieten dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:15 schreef kebabkever het volgende:
Ontopic....maar slotje dr op? want dit word niks zo =(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |