quote:Op maandag 1 mei 2006 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar stuur ik hem ook naartoe dus.
Nee, we hebben het altijd zo gedaan. Zodra de finales etc. bekend zijn plaatsen we die wedstrijden ook erop en kan je deze ook voorspellen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom is er geen voorspelling voor de knockoutfase? Of zie ik die over het hoofd?
Okequote:Op maandag 1 mei 2006 18:15 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, we hebben het altijd zo gedaan. Zodra de finales etc. bekend zijn plaatsen we die wedstrijden ook erop en kan je deze ook voorspellen.
Leuk dat je meedoet trouwensquote:
Op Sport? Waarom niet hier?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef Falco het volgende:
Op FOK!Sport komt trouwens ook een uitgebreide WK-Poule.
Omdat het nogal een karwei is om bij te houden lijkt me. Dan is het dus handiger om het via een website te regelenquote:
De subsite hequote:
Ik had zoiets gekregen voor het EK 2004. Ik zal even kijken of ik die kan vindenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:08 schreef SnuggLe het volgende:
In de thread in het andere voetbalforum had Bliksemschigt het over een formatje om een POULE zelf op te zetten. Niet op internet, maar gewoon thuis met vrienden etc. Het jammere daaraan alleen was dat er geen systeem was voor de 'beheerder' om makkelijk de punten van alle deelnemers bij te houden. Oftewel: 1x de score invullen en EXCEL rekent alles verder door. Weet iemand of er een dergelijk excel-formatje bestaat?
Hoe gaat dat ongeveer in z'n werkquote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef Falco het volgende:
Op FOK!Sport komt trouwens ook een uitgebreide WK-Poule.
Uitslagen voorspellen + nog wat extra bonusvragen enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe gaat dat ongeveer in z'n werk? Alleen uitslagen voorspellen? Of een team samenstellen?
Ja vooral nu er al wat meer voorspellingen gedaan zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Die prediction stats per wedstrijd zijn wel lache
Geef hier maar een seintje wanneer er begonnen wordt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Uitslagen voorspellen + nog wat extra bonusvragen enzo
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
Ook even een accountje aangemaakt + een snelle prognose.
Mooi gejat hoor. Heel knap dat je je eigen naam boven een file kan plakken. Goed bedrijf wordt datquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:01 schreef RichardvanWijk het volgende:
Hoi Snuggle,
Ik heb een excel sheet gevonden waarin je alleen de uitslagen hoeft in te vullen en dat excel alles zelf doorrekent. Ik zet op deze manier een poule op met collega's, vindt ik leuker dan via een website.
sheet staat op www.jwvanderveen.nl (Ik kan geen hyperlink maken)
Ik denk dat dit is wat je bedoelt.
Richard
.
Die site is ook lekker FF-proof maar niet heus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mooi gejat hoor. Heel knap dat je je eigen naam boven een file kan plakken. Goed bedrijf wordt dat [afbeelding].
Tofquote:
Ik zou zeggen, bekijk de statistieken van vorige tournooien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon zelf invullen Remzz, 8 doelpunten is wel erg veel trouwens. Zes is de meest voor de hand liggende optie.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:48 schreef Plastic_Power het volgende:
*ook meedoet
Ja ik zocht dus de statestieken van het vorige WK. Maar die waren eigenlijk heel makkelijk te vindenquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon zelf invullen Remzz, 8 doelpunten is wel erg veel trouwens. Zes is de meest voor de hand liggende optie.
Ja?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |