abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:52:58 #181
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38461304
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef burberry het volgende:
ook UPC ?
Geen idee, maar denk dat het overal buiten Italië zo is..
pi_38461498
Italie is zo

Bijna Toscane

Italiaanse alpen zijn ook
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_38463078
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef MmadviewW het volgende:
Italie is zo

Bijna Toscane

Italiaanse alpen zijn ook

Ik ben het trouwens volledig met Afunados eens over de opstelling:

Buffon

Zambrotta Nesta Cannavaro Grosso
Pirlo Gatusso De Rossi
Totti
Gilardino Toni

Dit is in principe de sterkste opstelling. Het enige probleem is dat er geen echte vleugelspelers zijn. Daarom zouden Zambrotta en Grosso vaak diep moeten gaan en Totti een vrije rol moeten krijgen zodat hij naar de zijkanten kan gaan. Alles beter dan Camoranesi moeten opstellen.

En wie gaat er links en rechts in de aanval spelen?
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_38463995
Totti speelt vanavond maar max. 1 helft. iedereen die tegen Zwitserland 90 minuten gestaan heeft, zal nu maar een deel spelen.

En dat liedje, is dat nietr Vasco Rossi? (even totaal uit m'n hoofd want ik heb er nog niet echt op gelet)

En dat beeld op zwart, de Rai scrambled wel programma's voor het buitenland, maar daar zit nooit een wedstrijd van het Italiaanse elftal bij, het gaat dan voornamelijk om films en CL wedstrijden.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38478440
dit is mijn opstelling

Buffon

Pirlo Gatusso De Rossi
Totti
delpiero Toni

en digger. ik heb upc hier over gebelt het blijkt dus zo te zijn dat als er een officele wedstrijde is coppa/azzuri/cl enz enz enz dat het beeld op zwart springt omdat rai er geld voor wilt hebben en er in NL te weinig animo voor is om het te kopen aldus upc

en effe zoeken vasco rossi.. alleen de titel :S
pi_38478841
vasco rossi- solo noi

nee is het niet
pi_38479848
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef burberry het volgende:
dit is mijn opstelling

Buffon

Pirlo Gatusso De Rossi
Totti
delpiero Toni

en digger. ik heb upc hier over gebelt het blijkt dus zo te zijn dat als er een officele wedstrijde is coppa/azzuri/cl enz enz enz dat het beeld op zwart springt omdat rai er geld voor wilt hebben en er in NL te weinig animo voor is om het te kopen aldus upc

en effe zoeken vasco rossi.. alleen de titel :S
Wat een flauwekul, de Rai scrambled programma's die het ivm rechten niet zonder abonnement over de grens mag uitzenden, zoals dus films en CL wedstrijden. Coppa Italia wedstrijden en wedstrijden van het Italiaanse elftal zijn gewoon te ontvangen, worden nooit gecodeerd. als UPC die wedstrijden om e.o.a. reden niet doorgeeft, moeten ze niet met zo'n kut smoes komen, want Casema geeft het bijvoorbeeld wel door op de Digitale TV.

Op teletekst van de Rai kun je altijd exact zien welke programma's wel en welke niet gecodeerd worden, als je iets wat niet gecodeerd wordt, niet kunt zien, is dat weer een rariteit van UPC.
pi_38482709
hm...
pi_38482748
Wereldkampioenskandidaat nummer 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38482808
Dat zie ik nog niet zo in eigenlijk.
That's all folks!
pi_38483086
Waarom niet Vaduz? OK de poule is lastig, ze zullen er direct moeten staan, maar al 17 wedstrijden ongeslagen, de Europees topscoorder in de selectie, een goeie mix van ervaring en jong talent, een zeer geroutineerde coach, wat kan.moet er beter?

En dat omkoopschandaal, het kan negatief werken, maar in 1982 was er ook sprake van een omkoopschandaal en je weet welke plek Italie toen behaalde.

Maar veel zal afhangen van geluk, Italie kwam in 82 ook moeizaam en met wat geluk de poule door, net zoals op het vorige WK Brazilie erg veel geluk had met de scheidsrechters (goal van Wilmots, die belachelijke pingel en later nog rode kaart tegen in de match tegen Turkije) en die dwarrelbal tegen Engeland. Net zoals de Duitsers ook met veel mazzel in de finale kwamen, zeker gezien de match tegen de VS toen (Een speler die met de handen achter de doellijn 'een goal' voorkomt en dus geen goal tegen/pingel plus rood). Je moet altijd je mazzeltje hebben, maar Italie is goed en maakt zeker een aardige kans in theorie.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:58:08 #192
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_38483141
Ik zie ze eigenlijk als dé kandidaat. 2e in de poule achter Tsjechië, vervolgens meteen tegen Brazilië. Die winnen ze. Gattuso weet nu hoe het niét moet tegen Ronaldinho (niet instappen)

Dan ben je er al bijna
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_38483307
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zie ik nog niet zo in eigenlijk.
Maak maar eens een top 3 van spelers op iedere positie dan staat er altijd een Italiaan tussen

Gekoppeld met een topcoach en een ideale mix tussen talenten en ervaren spelers is het een heel gevaarlijk land
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:22:17 #194
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_38483729
Ik zie ze zeker ook, na Brazilie, als titelkandidaat. Wereldkeeper met Buffon. Achterin ervaring met Cannavaro en Nesta, goede backs o.a. Grosso en Zambrotta. Middenveld met ideale bal afpakker Gattuso, spelverdeler Pirlo en ik zou het liefst De Rossi daarbij zien, wat ik een super speler vind. Voorin Totti met doelpuntenmakers Gilardino en Toni.
Nu de praktijk nog maar heb er alle vertrouwen in!!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_38483865
Oddo moet op rechts, maar voor de rest een prima opstelling
pi_38484070
hoor niemand over del piero ???
pi_38484115
Dat wordt een supersub

Ik verwacht overigens de volgende opstelling

Buffon

Oddo - Nesta - Canavaro - Zambrotta
Camo - Gattusso - Pirlo - De Rossi
Toni - Totti
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:43:06 #198
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38484375
Opstelling vanavond:

ITALIA
(4-3-3):
1 Buffon
22 Oddo
13 Nesta
5 Cannavaro
3 Grosso
16 Camoranesi
4 De Rossi
20 Perrotta
11 Gilardino
7 Del Piero
9 Toni
pi_38484642
Opvallend middenveld met de Rossi en Camoranesi

Jammer dat Sheva niet van de partij is tegen Nesta
pi_38484666
En Perotta is niet opvallend
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:54:29 #201
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38484783
Vrij aanvallend, ben eens benieuwd. Denk dat deze wedstrijd ook serieuser genomen zal worden dan afgelopen woensdag.
pi_38484888
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Perotta is niet opvallend
Nee, niet in deze opstelling, want Perotta is niet de vervanger voor Camoranesi, dat is de Rossi normaalgesproken. Daarom is het opvallend dat De Rossi en Camoranesi tegelijkertijd spelen.

En Alfunados: Denk het ook, maar meest belangrijke zou ik vinden dat die Oekrainers wel een beetje normaal duels aangaan als in 'vriendschappelijk' en niet zo lomp en leip als die Zwitsers woensdag nu en dan.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:03:42 #203
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38485064
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 19:58 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Nee, niet in deze opstelling, want Perotta is niet de vervanger voor Camoranesi, dat is de Rossi normaalgesproken. Daarom is het opvallend dat De Rossi en Camoranesi tegelijkertijd spelen.

En Alfunados: Denk het ook, maar meest belangrijke zou ik vinden dat die Oekrainers wel een beetje normaal duels aangaan als in 'vriendschappelijk' en niet zo lomp en leip als die Zwitsers woensdag nu en dan.
Zwitserland speelde voor eigen huis, dat zal er ook mee te maken hebben gehad. Zal vandaag wel rustiger zijn, en misschien dat Lippi ook even met de Oekrainse bondscoach overlegt
pi_38485127
Anders slaat the Matrix Sheva in de tunnel uit het WK natuurlijk
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:36:35 #205
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38486102
RAI is gone hier, lekker timing
pi_38486328
ja lekker beeld op zwart
pi_38488910
zo ik zit toch te kijken heb een stream gevonden

saaie wedstrijd oekraine heeft veel meer balbezit
pi_38489841
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wereldkampioenskandidaat nummer 2
Of #1.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 22:38:07 #209
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38490016
mischien offtopic maar hoe gaat Oekraïne?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38490048
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 22:38 schreef stefmans het volgende:
mischien offtopic maar hoe gaat Oekraïne?
Het Oekraïne topic #1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')