255 keer, daarna kreeg ik een overflow.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef patrick11 het volgende:
2 vragen aan zowel DAMES als HEREN:
1) Wat is je topscore qua aantal keren klaarkomen in 1 dag/24 uur.??
zoiets jaquote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik weet het niet precies, met rukken een keer of 6 denk ik, met nuecken mss 4x
BTW, dat je dit soort dingen interessant vindt is maar een fase hoor, later kom je erachter dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW, dat je dit soort dingen interessant vindt is maar een fase hoor, later kom je erachter dat kwaliteit belangrijker is dan kwantiteit
he is right you knowquote:
Waarom zou je jezelf in godsnaam 6x achter elkaar aftrekken?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik weet het niet precies, met rukken een keer of 6 denk ik, met nuecken mss 4x
Niet kunnen slapen?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf in godsnaam 6x achter elkaar aftrekken?![]()
jeweettoch?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Heel goede vraagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Waarom niet lijkt me een betere vraagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:22 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Nounou, ik ben jaloers op zo'n partner die je op een dergelijke manier weet te bevredigen dat je daarna nog 10 keer jezelf moet helpen!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:49 schreef Tally het volgende:
13 keer... Waarvan 3 x met partner en de rest met de hand..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |