Niet over je heen laten lopen nee!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:24 schreef Q_Orianka het volgende:
Haar mobiel staat uit, heb een sms-je gestuurd, gemaild, naar haar huis gebeld, voicemail ingesproken![]()
Als ze echt in Limburg zit, dan ga ik niet en dan ga ik ook niet een uur met de trein naar ZandvoortTering zeg, ze mag dan wel mijn beste vriendin zijn op school, maar ik ga echt niet voor niets terug naar die Zandvoortse kak-buurt
![]()
![]()
Krijg ik dan een euro van je?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:32 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Niet over je heen laten lopen nee!
En dat slaat op?quote:Op maandag 1 mei 2006 15:53 schreef Badmeester het volgende:
haha, bestaat er nog geen BREEZAH dr.Phil?
op jouw hoogstaande problemen als: "mijn vriendin neemt haar telefoon niet op, ze zit vast in limburg" en "ik ga echt niet naar weetikveel waar ondanks dat ze mijn beste vriendin op school is"quote:
Dat ze mijn enige betrouwbare vriendin isquote:Op maandag 1 mei 2006 16:00 schreef Badmeester het volgende:
[..]
op jouw hoogstaande problemen als: "mijn vriendin neemt haar telefoon niet op, ze zit vast in limburg" en "ik ga echt niet naar weetikveel waar ondanks dat ze mijn beste vriendin op school is"![]()
![]()
Daarom zeg ik toch ook: ik ga echt niet een uur met de trein voor nietsquote:Op maandag 1 mei 2006 17:42 schreef mazaru het volgende:
Wel eens van openbaar vervoer gehoord?
Nou, dan heb je waarschijnlijk toch al weinig zin om er heen te gaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:45 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch ook: ik ga echt niet een uur met de trein voor niets
Maar dat is het niet. Het is dat ze me in de steek laat. Deserit.
Leeftijd: 12? Dat is wel lang geledenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:11 schreef SunChaser het volgende:
Lastig he, als je 12 bent
Inderdaad, jesus zeg...beetje initiatief tonen en als je dr niet kan bereiken: so be it. Dan ga je niet he?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:52 schreef ozzyat105 het volgende:
Zijn dit alle problemen die je op dit moment in je leven ervaart of niet?
Zo ja : Zucht eens diep en besef dat je een vrijwel onbezorgt leven lijdt waar vele mijarden mensen op deze gehele wereld alleen maar van kunnen dromen!
Zo nee: wat nog meer dan?
Nou, ik denk dat je bij een toneelstuk een wheelie (of hoe dat ook mag heten) moet maken...quote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Een toneelstukzo gaar wtf moetje daar doen ?
-edit-quote:Op maandag 1 mei 2006 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Een toneelstukzo gaar wtf moetje daar doen ?
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Socratestikel het volgende:
Meid, die euro krijg je van mij. We pakken d'r een sinas op en praten er niet meer over.
Mag jij wel sinas van je moederquote:Op maandag 1 mei 2006 15:15 schreef Socratestikel het volgende:
Meid, die euro krijg je van mij. We pakken d'r een sinas op en praten er niet meer over.
En dat zegt iemand die van "92 is...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:13 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Leeftijd: 12? Dat is wel lang geleden![]()
Met gokken zekerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die van "92 is...
Toen jij nog niet eens geboren was had ik mijn eerste euro's allang zelf verdient
Jammer dat ze er toen nog niet warenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Toen jij nog niet eens geboren was had ik mijn eerste euro's allang zelf verdient
miljoenenclaim komt eraanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:33 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Ik zou juridische hulp inschakelen, je hebt niet alleen die ene euro schade. Je bent er geestelijk ook nog maanden van in de war![]()
spuit elfquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:37 schreef Tobbes het volgende:
Hadden ze al euros dan in 92?
weet zij veelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:37 schreef Tobbes het volgende:
Hadden ze al euros dan in 92?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:44 schreef N2HQ het volgende:
Het zal wat worden als ze voor het eerst gaat menstrueren, gaat ze gelijk naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie.
[bedweter]guldens[/bedweter]ik zie dat ik niet de eerste met dat inkoppertje wasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Niet alleen schijndom dusquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:23 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
[bedweter]guldens[/bedweter]ik zie dat ik niet de eerste met dat inkoppertje was
De sl*tquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:26 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Ik zou meteen d'r msn blocken en verwijderen.. Hoe durft ze..
schijn staat niet voor niets tussen haakjes,..maar ach zolang ik niet sterf omdat ik te dom ben om te eten, heb ik nergens last vanquote:
Als je over een tijdje op jezelf woont komt het snel genoegquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:16 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
schijn staat niet voor niets tussen haakjes,..maar ach zolang ik niet sterf omdat ik te dom ben om te eten, heb ik nergens last van![]()
als ik niet te dom ben om te eten, ben ik dus ook niet te dom om te koken, wil denk ik over 2 jaar op kamers, ik zal t onthoudenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:03 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Als je over een tijdje op jezelf woont komt het snel genoeg![]()
Hier mag je altijd komen wonen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |