Zal leuk zijn!quote:Op maandag 1 mei 2006 14:29 schreef BVO het volgende:
Ik zie de VS Tsjechië er nog wel uit kegelen eventueel.
in 1998 zaten ze bij elkaar in de poule. Volgens mij won Iran toen met 1-0quote:Op maandag 1 mei 2006 16:22 schreef Blik het volgende:
Ik vind het jammer dat Amerika niet tegen Iran komt te spelen, dat zou pas vuurwerk zijn![]()
Maar nu zou er een extra dimensie bijkomenquote:Op maandag 1 mei 2006 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
in 1998 zaten ze bij elkaar in de poule. Volgens mij won Iran toen met 1-0
Er was toen ook al flinke spanning over de relatie tussen Iran en de VS, ik geloof dat ze prima lieten zien dat voetbal daar buiten staat.quote:
Die ranking zegt helemaal niets..quote:Op maandag 1 mei 2006 16:16 schreef Trancelocator het volgende:
De VS staat nu overigens op een vierde plaats op de FIFA wereldranglijst, een plek achter Nederland. Ze laten daarmee landen als Spanje, Frankrijk, Argentinië en Engeland achter zich. Nou weet ik dat ze tegen Duitsland met een veredeld B-team aantraden, maar zijn ze nou echt zo goed?
Dat weet ik ook wel hoor. Het is voor de FIFA natuurlijk marketingtechnisch aantrekkelijk om de Amerikanen te doen geloven dat ze ontzettend goed in voetbal zijn, maar dit is gewoon te doorzichtig.quote:
er is nogal een verschil tussen elkaar niet echt mogen (1998) of bijna een oorlog gaan voeren met elkaar (anno 2006)quote:Op maandag 1 mei 2006 18:54 schreef eL. het volgende:
[..]
Er was toen ook al flinke spanning over de relatie tussen Iran en de VS, ik geloof dat ze prima lieten zien dat voetbal daar buiten staat.
En de wedstrijd is toen best sportief verlopen. Iran won terecht.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef Blik het volgende:
er is nogal een verschil tussen elkaar niet echt mogen (1998) of bijna een oorlog gaan voeren met elkaar (anno 2006)
Mwah zeg dat niet te snel.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:42 schreef dvdfreak het volgende:
Amerika kan echt niet voetballen
mjah, samen met Israel en Chinaquote:Op maandag 1 mei 2006 16:22 schreef Blik het volgende:
Ik vind het jammer dat Amerika niet tegen Iran komt te spelen, dat zou pas vuurwerk zijn![]()
Ja dus? Daar spelen veel buitenlanders die op het geld afkomen.. De Amerikaanse spelers zijn wel ok, maar niet te vergelijken met zo'n 15 andere landen op het wk die simpelweg beter zijn..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 02:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah zeg dat niet te snel.
Er word flink wat geld gepompt in die Amerikaanse competitie de laatste tijd.
En natuurlijk kennen we de helft van de spelers niet maar dat hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen.
Mwoah, toen begin 20e eeuw die 4 sporten in opkomst waren had je nog helemaal geen tv en reclame. Dus dat is echt niet de reden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef Terreros85 het volgende:
Het probleem met voetbal in de VS is het feit dat het spel net iets te snel gaat voor de tv. Tijdens een Football, honkbalwedstrijd ligt het spel zo vaak stil dat er uren aan reclame tussen geplakt kunnen worden. Dat kan met voetbal niet en daarom zal de sport nooit de status van Am. Football, Honkbal en Basketball bereiken. Dat is trouwens de omgekeerde reden waarom Am. Football in Nederland nooit helemaal aan zal slaan.
1 2 3 4 5 | 2004 DC United Verenigde Staten Major League Soccer 30 5 2005 DC United Verenigde Staten Major League Soccer 25 4 2006 DC United Verenigde Staten Major League Soccer 2 0 bijgewerkt 10-4-2006 totaal: 57 9 |
Ik denk dat de competitie gewoon pas 5 duels oud is en dat Freddy in alle 5 duels mee gedaan heeft dit seizoen....quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:50 schreef sportfreak het volgende:
[ code verwijderd ]
De statistieken van Freddy Adu. Hij is of al het hele jaar geblesseerd, of hij is bij zijn club op de bank beland. Ik denk het zelf het laatste.
Kwalitatief komen ze tekort tegen Italië en Tsjechie, maar als ze de eerste wedstrijd gelijk spelen hebben ze een kans. Een poule waar een verrassing kan komenquote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef dvdfreak het volgende:
Spelen voor joker mee
Dat is niet echt de reden waarom die sporten in de VS zoveel populariteit genieten hoor..... Die sporten waren al op nationaal niveau populair toen de radio nog niet eens was uitgevonden. Het geld trouwens ook voor andere landen in de regio, Honkbal is uitermate populair op Cuba, Puerto Rico, en veel andere Caribische eilanden/landen. In Canada is het ook populair, en de nationale sport daar is natuurlijk IJshockey. Zelfs in Mexico is honkbal zeer populair, echter voetbal blijft daar de eerste sport natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:55 schreef Terreros85 het volgende:
Het probleem met voetbal in de VS is het feit dat het spel net iets te snel gaat voor de tv. Tijdens een Football, honkbalwedstrijd ligt het spel zo vaak stil dat er uren aan reclame tussen geplakt kunnen worden. Dat kan met voetbal niet en daarom zal de sport nooit de status van Am. Football, Honkbal en Basketball bereiken. Dat is trouwens de omgekeerde reden waarom Am. Football in Nederland nooit helemaal aan zal slaan.
Ik vind het een taaie ploeg als ik de namen zo zie. Veel hangt af van McBride.quote:
Michigan heeft zijn eigen teamquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:54 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wereldkampioenen !!!
Nee, maar wel een eigen vlag...quote:
Het was een grapjequote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, maar wel een eigen vlag...
[afbeelding]
Hee inderdaad zeg, lijkt me niet dat die Reading keeper zomaar de voorkeur krijgt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Geen Brad Friedel trouwens als keeper erbij. Toch opmerkelijk, maar misschien heeft hij bedankt. Weet popolon dat?
We hebben geen keepr nodig, althans, geen goede.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Geen Brad Friedel trouwens als keeper erbij. Toch opmerkelijk, maar misschien heeft hij bedankt. Weet popolon dat?
Bij Leverkusen was ie gewoon echt niet goed bezig. Toch te hoog niveau of verkeerd gebruikt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:36 schreef popolon het volgende:
[..]
We hebben geen keepr nodig, althans, geen goede.
Prima defensie, degelijk middenveld en een sluwe aanval. Wereldkampioen dus.
Donovan wordt de verassing van het toernooi, jammer voor Leverkussen dat ze talent niet weten te waarderen
Was een openbare training.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:50 schreef Meki het volgende:
USA 0-1 MAROKKO
ff kijken welke poulequote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Was een openbare training.
In welke poule zit Marokko eigenlijk?
Volgens mij is hij de GM van de LA Galaxy.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:03 schreef Trancelocator het volgende:
Voetbalt Alexi Lalas eigenlijk nog? Dat was pas een aparte vent.
[afbeelding]
Nou, hij heeft toch ook even Bundesliga gespeeld hoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef Waris het volgende:
Toen ik dat bericht van Berhalter las (ik dacht op vi.nl) lachte ik me helemaal rot. Ik wist natuurlijk al dat-ie in de voorlopige selectie/reservespelers zat, maar toch. Hij was volgens mij ook al naar het WK 2002.
Die vent heeft gespeeld bij Cambuur Leeuwarden XD! Hij speelde alleen maar bij nietige clubs, en BLIJFT maar door het USA elftal geselecteerd worden![]()
Energie Cottbus, noem het maar niks.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:03 schreef Waris het volgende:
Ja, bij de slechtste club, zeker.
Australië ook?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:35 schreef ASroma het volgende:
"soccer"![]()
nee amerika mag er van mij de eerste ronde troosteloos uitgaan![]()
blijkbaar wel....quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Heero87 het volgende:
Ja, want die Fifa-ranking is zo belangrijk dat je je er gaat inkopen.
hmm daar ben ik het niet mee eens als ze er geen waarde aan hechten stond er net in de wedstrijd nederland-mexico niet ineens de rankings..... Brazilie 1ste,Tjeschie 2, NL 3, Mex 4quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef Heero87 het volgende:
De Fifa-ranking is gewoon een debiele ranking met een ontzettend debiel systeem, that's it. Omkoping heeft daar 0,0 mee te maken. Geen enkele voetbalkenner die waarde hecht aan die ranking trouwens...
Alsof ze geld zouden uitgeven aan voetbal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef Heero87 het volgende:
De Fifa-ranking is gewoon een debiele ranking met een ontzettend debiel systeem, that's it. Omkoping heeft daar 0,0 mee te maken. Geen enkele voetbalkenner die waarde hecht aan die ranking trouwens...
Die ranking is gewoon waardeloos, dat weet iedereen. De USA staat enkel zo hoog omdat ze jaarlijks tegen landjes als Honduras of Saint Kits en weet ik wat mogen spelen, dan pak je makkelijk punten. Hetzelfde voor heel wat andere landen uit Amerika, Azië en Afrika.quote:hmm daar ben ik het niet mee eens als ze er geen waarde aan hechten stond er net in de wedstrijd nederland-mexico niet ineens de rankings..... Brazilie 1ste,Tjeschie 2, NL 3, Mex 4
Heeft FSC ook rechten? Ik dacht dat alleen ABC en ESPN/ESPN 2...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef popolon het volgende:
En de C-sporten basketball en ijshockey zijn al helemaal niks aan.
Een beetje?
ABC/ESPN/FSC, alles live op HDTV, 's avonds herhalingen van de wedstrijden, Engels commentaar dus niet uit de VS. Lovely.
FSC doet nu al veel reportages, oefenwedstrijden etc.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Heeft FSC ook rechten? Ik dacht dat alleen ABC en ESPN/ESPN 2...
OK, thanksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:58 schreef popolon het volgende:
[..]
FSC doet nu al veel reportages, oefenwedstrijden etc.
Ze zullen straks wel veel achtergrondinfo, interviews e.d. uitzenden. De rechten voor de livewedstrijden liggen inderdaad bij ESPN/ABC
Vanwaar het grenzeloze optimisme?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Ach , de moeilijkste hebben ze gehad.
Zes punten zitten er zeker nog in. Ik heb gelezen dat als je er twee op rij wint er zelfs een bonuspunt bij krijgt dus zeven punten is ook nog mogelijk.
Ja klote, is niet goed.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:21 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vanwaar het grenzeloze optimisme?
en pssst, heb je het al gehoord van Roethlisberger?
Tsja, liever een land op het WK dat het spelletje soccer noemt en toch tegen de grotere landen blijft aanvallen, dan een of ander Oost-Europees of Afrikaans team dat het weliswaar Football noemt maar toch alles dichtgooid. Beetje triest om landen als de VS (en Australië) te beoordelen op de manier waarop ze de sport noemen ipv op het vertoonde spel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |