Nou, het is best een taaie ploeg hoor... en Polen en Costa Rica moet toch te doen zijn....quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Het blijft toernooi-opvulling. Tegen Nederland zag je al wel dat ze niet zoveel in huis hebben.
Ik heb er weinig vertrouwen in. De enkele reden dat Ecuador 3e werd in Zuid-Amerika was het voordeel van de hoogte als ze thuis spelen. Uit hebben ze welgeteld 4 punten gepakt als ik me niet vergis. Polen speelt ook nog min of meer een thuis wedstrijd.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, het is best een taaie ploeg hoor... en Polen en Costa Rica moet toch te doen zijn....
Teletoeteraar!quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:00 schreef skippy22 het volgende:
Ze gaan met 0 punten naar huisMaar hoe ver zijn ze 4 jaar geleden gekomen ??
quote:
quote:Interne strubbelingen bij Ecuador
Nadat de voorbereiding van Ecuador op het WK al niet soepel verloopt, lijken er nu ook binnen de selectie de nodige problemen te zijn onstaan. Naar verluidt zou bondscoach Luis Suárez overhoop liggen met aanvaller Agustín Delgado, die tevens woordvoerder is van het team.
De voormalig speler van Southampton eist namelijk hogere premies op het WK, maar speelde zelf nog geen enkele wedstrijd mee in de voorbereiding. Volgens de bondscoach is een knieblessure hier de oorzaak van, maar de flamboyante aanvaller zegt gewoon fit te zijn.
In de voorbereiding op het wereldkampioenschap werden de vriendschappelijke ontmoetingen met Nederland, Japan en Macedonië verloren, speelde het gelijk tegen Colombia en behaalde het ploeterend een 4-3 overwinning op een Duits studentenelftal.
De Zuid-Amerikanen zijn op het toernooi ingedeeld in groep A met Costa Rica, gastland Duitsland en Polen.
Dat las ik ook in de krant. En Nederland kan problemen krijgen om door te komen, omdat hij ook veel van Ivoorkust verwacht en hij Argentinië als een van de favorieten ziet.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:17 schreef Devano het volgende:
Volgens Pelé wordt Ecuador de verrassing in de poule.
Niet verdiend? Eigen schuld van die domme Polen. Hadden ze maar eerder moeten gaan voetballen. Maar goed, daar was Polen ook niet sterk genoeg voor...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:44 schreef twetwe het volgende:
EcuadorVond het trouwens niet helemaal verdiend dat ecuador won.. Het was zowieso een slappe pot
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |