Leuk als opvulling inderdaad!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:47 schreef BVO het volgende:
Zie ze ook niet ver komen, wel een leuk team verder, leuk dat ze er bij zijn.
Senegal was toen sowieso al een veel sterker team dan Togo nu is. Kun je denk ik niet goed vergelijken. Als er een afrikaans land is dat gaat verrassen dan is dat denk ik helaas Ivoorkust, hopelijk ze dat alleen niet ten koste van oranje.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Het is wel vaak zo, dat dit soort landen wel eens voor een verrassing kan zorgen.
Zie Senegal vorig WK, kijk naar Kameroen in 1990.
Niet dat ik denk dat ze de achtste finales gaan halen, maar je weet nooit....
Senegal en Kameroen hadden wel betere elftallen (bovendien werd Senegal in 2002 enorm geholpen door de arbitrage in de achtste finale tegen Zweden) en Togo gaat het waarschijnlijk niet redden. Als er al Afrikaanse landen voor een verrassing gaan zorgen dan zijn dat Ghana en Ivoorkust.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Het is wel vaak zo, dat dit soort landen wel eens voor een verrassing kan zorgen.
Zie Senegal vorig WK, kijk naar Kameroen in 1990.
Niet dat ik denk dat ze de achtste finales gaan halen, maar je weet nooit....
Dacht het niet...quote:Op maandag 1 mei 2006 20:13 schreef Ixnay het volgende:
(...snip...)Togo, die spelen namelijk allemaal in Frankrijk, bij stabiele clubs.(...snip...)
Ja, dat zou wel erg jammer zijn voor Togo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:Ik hoop echt dat het mee gaat vallen. Het is wel zielig anders.
Heel erg zielig voor die jongens inderdaad! Je hebt eigelijk al weinig in te brengen...en dan krijg je zoiets! Maarja als Kameroen hun zou kunnen vervangen zou wel spannender wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:Ik hoop echt dat het mee gaat vallen. Het is wel zielig anders.
Mocht Togo zich terugtrekken, of om welke reden dan ook niet mee kunnen doen, zal waarschijnlijk de nummer 2 in hun kwalificatiegroep hun vervangen. Dat is in dit geval Senegalquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heel erg zielig voor die jongens inderdaad! Je hebt eigelijk al weinig in te brengen...en dan krijg je zoiets! Maarja als Kameroen hun zou kunnen vervangen zou wel spannender worden
Dan zouden de zaken er wel beter voor liggen. Senegal had het eigenlijk meer verdiend dan Togo.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mocht Togo zich terugtrekken, of om welke reden dan ook niet mee kunnen doen, zal waarschijnlijk de nummer 2 in hun kwalificatiegroep hun vervangen. Dat is in dit geval Senegal
Ja is heel besmettelijk. Maar als je het gehad hebt, kun je het niet nog eens krijgen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:02 schreef Cyclopssss het volgende:
Waterpokken is toch zo besmettelijk als de neten? Heb het vroeger ook gehad, zat onder de bulten werkelijk... jeuk!
Nee hoor, anders waren ze wel eerste geworden met hun betere materiaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zouden de zaken er wel beter voor liggen. Senegal had het eigenlijk meer verdiend dan Togo.![]()
Die ziet er behoorlijk stoned uit!quote:
als het de spelers naar hun bol stijgt kunnen ze bovenmensenlijke prestaties neerzettenquote:Op maandag 1 mei 2006 20:48 schreef trepper het volgende:
[..]
Senegal was toen sowieso al een veel sterker team dan Togo nu is. Kun je denk ik niet goed vergelijken. Als er een afrikaans land is dat gaat verrassen dan is dat denk ik helaas Ivoorkust, hopelijk ze dat alleen niet ten koste van oranje.
quote:Selectie Togo gokt op finale
Het wereldkampioenschap voetbal is een sportief gebeuren waarin alles mogelijk is. Dat zijn ook de spelers van Togo zich bewust. De bal is rond en dus onderhandelen ze driftig over de premie die ze verlangen wanneer hun land de finale van het WK haalt. Ze eisen omgerekend 155.000 euro per speler, plus een bedrag van 30.000 euro per man per gewonnen wedstrijd en 15.000 euro voor een gelijkspel in de aanloop naar de eindstrijd.
Premier Edem Kodjo van Togo neemt de kans op een finaleplaats zeer serieus en vliegt vrijdag naar Duitsland om zelf met zijn voetballers te onderhandelen.
Togo debuteert op het WK. Op 13 juni doen haar beste voetballers in de wedstrijd tegen Zuid-Korea de eerste stap op weg naar de finale
quote:Premieconflict escaleert, Togo zonder coach
10/6/2006 9 :58
Vier dagen voor het debuut op het WK-podium is het chaos in het Togolese kamp. Het conflict over de premies is geëscaleerd, met het vertrek van bondscoach Otto Pfister als (voorlopig) dieptepunt.
Vrijdag kwamen premier Edmen Kodjo en sportminister Ayouta Ouyenga aan in het Togolese kamp, met als doel de vastgelopen onderhandelingen vlot te trekken. Maar de gevolgen zijn diametraal: geen oplossing voor het premieconflict én coaches opgestapt.
'Otto Pfister en zijn assistent Piet Hamberg hebben vrijdag om 22.20 uur het hotel verlaten. Het is bijzonder jammer, omdat het een goede combinatie was Togo en Pfister', vertelde teamarts Joachim Schubert in Kicker. 'Maar de situatie was voor de trainers niet dragelijk meer.'
Pfister heeft naar verluidt zijn biezen gepakt, omdat hij niet meer kon werken in de chaos over de uitbetaling van de premies. De spelers lagen al niet op één lijn met de bond over de betalingen voor het wedstrijden op het WK. Maar toen bleek dat de premie voor de kwalificatie voor het WK nog niet was uitbetaald, was de maat vol voor de Duitse coach.
De 68-jarige Pfister nam het in februari over van Stephen Keshi, die ondanks een WK-kwalificatie door een desastreus verlopen Afrika Cup zijn biezen moest pakken. Voor de eindronde in Duitsland kwam Hamberg in de technische staf van de Afrikanen.
Onduidelijk is wie tegen Zuid-Korea op de bank zit. De FIFA wacht af op een officiële reactie van de Togolese bond. 'Otto Pfister heeft een onderhoud gehad met Togolese bondsvoorzitter Rock Gnassingbe en is rond 2.00 uur vertrokken. Hij vertelde dat hij klaar was met het Togolese team', aldus een FIFA-woordvoerder. 'Op dit moment weten we niet wat er allemaal gebeurt. We wachten op een officiële bevestiging van Gnassingbe.'
Ze hebben extreem veel meegemaakt jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:50 schreef kollie het volgende:
Typisch weer iets voor zo'n bananenrepubliek![]()
Goeie timing idd!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:06 schreef Nywuob het volgende:
Lekker moment weer, om nu op te stappen.
Ik denk dat het samenhangt met de buitensporige premie-eisen van de spelers.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:06 schreef Nywuob het volgende:
Lekker moment weer, om nu op te stappen.
In mijn poule derde; dinsdag winnen ze wel van Zuid-Korea.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Roellio het volgende:
In mijn poule worden ze 2e tijdens de groepsfase!
Dan vind ik het wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:23 schreef pekel het volgende:
Opstappen heeft dus te maken dat de spelers niet willen trainen voordat ze geld zien. Piet en Otto vinden 4 dagen achtereen niet trainen iets teveel van het goede en stappen dus op omdat ze hiermee niet kunnen werken..
Zeker voor de spelers van Togo die bijna allemaal bij kleine clubs spelen is het onbegrijpelijk aangezien dit een uitgelezen kans is om zich in de kijker te spelen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:26 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dan vind ik het wel begrijpelijk.
Wat voor voetballer gaat nou voor het geld naar een WK![]()
Ja, hij zal zijn stempel niet op de ploeg kunnen drukken. Ik denk dat hij de meeste spelers amper heeft zien voetballen.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Leuk voor Schäfer.
Natuurlijk wel lastig om zo in een elftal terecht te komen en er iets van te maken.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:03 schreef Bos81 het volgende:
En nu is Pflister weer terug
Aldus Dione, bij Studio Sport
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:03 schreef Bos81 het volgende:
En nu is Pfister weer terug
Aldus Dione, bij Studio Sport
Rust 1-0: Je bent halverwege....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef Cart_man het volgende:
4 euro op een 2-0 overwinning voor Togo! Gaat hem worden.
nee dusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:52 schreef Cart_man het volgende:
4 euro op een 2-0 overwinning voor Togo! Gaat hem worden.
ik help het je hopen!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:18 schreef knnth het volgende:
Frankrijk is gelijkspelend de kwalificatie doorgekomen.
Frankrijk heeft niet gescoord op het vorige WK.
Frankrijk gaat onderuit tegen de Tijgers van de Savanne!
Het is toch niet te geloven dat zo'n idiote ploeg op het wk aanwezig is, terwijl Senegal, Nigeria en Kameroen gewoon thuis zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Deze ploeg wordt wel de voetballende gimmick van dit WK ondertussen... nu hebben ze weer hun vlucht gemist naar Dortmund
Het lijkt er trouwens op dat het een bewuste move is van de ploeg want ze maken volgens bronnen nog geen aanstalten om te vertrekken....
bron: teletekst
Nee het Afrikaanse continent had hier idd veel sterker voor de dag kunnen komen... maar bij Nigeria zijn dit soort fratsen ook wel eens voorgevallen volgens mij...quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef trepper het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat zo'n idiote ploeg op het wk aanwezig is, terwijl Senegal, Nigeria en Kameroen gewoon thuis zijn.
Ghana en Ivoorkust staan hier terecht... Tunesie ook wel. Senegal en Nigeria zijn aan zelfoverschatting tenonder gegaan...quote:Op zondag 18 juni 2006 13:06 schreef Ixnay het volgende:
Senegal had gewoon niet moeten verliezen van Togo, anders was Senegal gewoon naar het WK gegaan.
Nigeria dacht ook wel even die poule door te komen met Angola, Zimbabwe, Gabon, Algerije en Rwanda.
Ghana heeft Zuid Afrika ver achter zich gelaten in de kwalificaties. En het verhaal van Ivoorkust en de gemiste penalty van Kameroen tegen Egypte is bekend.
Er staan toch duidelijk de 5 terechte Afrikaanse landen op het WK.
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:10 schreef Cart_man het volgende:
Rot op, joh. Nederland moeten ze een WK of 5 uitsluiten. Niet dit soort prachtige landen.
Ja, maar Ivoorkust had al jaren niks gepresteerd in de WK-kwalificatie, dus is het logisch dat ze niet bij de sterkste landen ingedeeld waren. Maar zonde is het wel, want Kameroen had natuurlijk veel meer op het WK te zoeken dan deze grapjurken uit Togo.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ghana en Ivoorkust staan hier terecht... Tunesie ook wel. Senegal en Nigeria zijn aan zelfoverschatting tenonder gegaan...
Wel verbazend eigenlijk dat Ivoorkust en Kameroen bij elkaar zaten in de kwalificatie... dat zijn in mijn beleving de twee sterkste Afrikaanse landen...
Ik snap die gasten echt niet, dit is toch DE kans om zich in de kijker te spelen!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaan onder druk van de FIFA nu toch naar Dortmund vanmiddag.. maar het lijkt mij een walk-over te worden voor Zwitserland morgen
In de kijker staan ze wel, maar niet om het voetbal helaasquote:Op zondag 18 juni 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snap die gasten echt niet, dit is toch DE kans om zich in de kijker te spelen!![]()
Ja, dat bedoel ik, lekkere indruk op geïnteresseerde clubs maakt dat.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de kijker staan ze wel, maar niet om het voetbal helaas
De 5 landen die vorig WK meededen krijgen een eigen groep. De rest wordt er gewoon bij geloot.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:11 schreef TheVulture het volgende:
Wel verbazend eigenlijk dat Ivoorkust en Kameroen bij elkaar zaten in de kwalificatie... dat zijn in mijn beleving de twee sterkste Afrikaanse landen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |