Heb je de kwalificatiereeks van Spanje gevolgd? Torres maakte daar vrijwel alle goals op zijn eentje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef Canisfire het volgende:
Toch altijd vreemd hoe Torres altijd niet goed speelt bij het spaanse elftal.
Terwijl hij al jaren de beste spits van spanje is.
Moro op de tribune. Wanneeer iemand geblesseerd is misschien op de bank.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:54 schreef WeebI het volgende:
Moro zit ook nog op de bank he waarschijnlijk (de vraag is alleen of je daar nu op zit te wachten)
Maar je hebt wel gelijk, en Aragonés kennende zal hij kiezen tussen Torres en Villa, en dan Raúl daar achter als schaduwspits. Dan komt er een speler naast XA op het middenveld, en dat zal waarschijnlijk Xavi zijn. Mocht hij te geblesseerd/uit vorm zijn dan wordt het Baraja of Albelda denk ik zo.
Reyes z'n seizoen is ook niet veel beter. Misschien dat Mark " Speedy" Gonzalez meekan - die heeft volgens mij nu een Spaans paspoort. Enige kink in de kabel kan wellicht zijn dat-ie al voor het reguliere Chileens elftal gespeeld heeft. Maar die heeft zeker in de tweede helft van het seizoen goed gedraaid...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:17 schreef WeebI het volgende:
Ja ik zat ook te twijfelen tussen Reyes en Joaquin. Normaal zou ik Joaquin boven Reyes verkiezen maar omdat Betis zo'n poepseizoen draait wordt Joaquin daarin meegezogen als het ware, en gaat ie ook slechter spelen.
Dat wordt dus OF Villa OF Torres op de bank. Ik denk dat het Villa op de bank wordt...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:17 schreef WeebI het volgende:
En voor Spanje zelf zou het inderdaad beter zijn om Raúl op de bank te zetten waarschijnlijk, maar Aragonés zal daar niet zo snel voor kiezen, aangezien:
1) Raúl een publiekslieveling is.
2) Raúl de aanvoerder is.
3) Spanje vaker met een spits+schaduwspits speelt dan met twee spitsen.
4) Aragonés Raúl ook lief vindt.
Euh, Luis García doet het ook uitstekend bij Liverpool hoor. Ik vind Reyes juist matig spelen de laatste tijd, maar nog altijd beter dan Joaquin, die moet echt naar een topclub heen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:45 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
De flanken wordt inderdaad wat lastiger, de enige die het een beetje goed doet is Reyes volgens mij.
LG speelt vaak centraal ja, maar ook vaak als rechtshalf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:10 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
Okee, maar da's niet een échte flankspeler toch? Meer als vervanger van Raúl, achter Villa of Torres. Maar gezien de vorm van Reyes, Joaquín en Vicente is het misschien wel de beste optie ja.
Vorige keer hoorde Spanje bij de laatste 4.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef ErikT het volgende:
Altijd een mooi team, dit keer sterker dan 4 jaar terug denk ik. Wie weet maken ze het dit keer waar, maar het zal wel weer ophouden bij de laatste 16 of laatste 8.
True, maar ze stonden er niet. Wéér niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vorige keer hoorde Spanje bij de laatste 4.
Twee glaszuivere goals tegen Korea afgekeurd, anders was Spanje gewoon door naar de halve finales (en winnen van Duitsland was ook best goed mogelijk).
Wat moet je nog meer doen dan? Twee keer scoren en geen doelpunt krijgen, wat verwacht je dan nog meer?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
True, maar ze stonden er niet. Wéér niet.
Gaat ook wel gebeuren denk ik. Moet wel. Oke Torres en Raul, maar ik zie in Villa toch echt een van de beste spitsen van dit moment.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef dndiek het volgende:
Villa in de spits svp
Je moet winnen. Ja ik heb ook gebaald die middag, kut Korea. Maar je moet dus winnen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer doen dan? Twee keer scoren en geen doelpunt krijgen, wat verwacht je dan nog meer?
Ja dat gaat nogal lastig als je de goals niet krijgt hequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je moet winnen. Ja ik heb ook gebaald die middag, kut Korea. Maar je moet dus winnen.
Dat was verschrikkelijk! Die dramatische Ghandour.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja dat gaat nogal lastig als je de goals niet krijgt he
Als Aragones hem netjes op de bank zet is het schandalig. Spanje moet profiteren van deze jongen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat ook wel gebeuren denk ik. Moet wel. Oke Torres en Raul, maar ik zie in Villa toch echt een van de beste spitsen van dit moment.
Dat ze op dat WK speelde heeft een wrok van mij tegen Spanje op geleverd die nu pas na 20 jaar minder geworden is ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:14 schreef Perico het volgende:
Ik stuitte toevallig op deze elftalfoto van het WK 1986 in Mexico, voor de wedstrijd tegen Algerije.
Da's nog es een andere opstelling
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |