abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:01:03 #101
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_37970872
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:00 schreef JapieGijs het volgende:
Ik gun het Nederland absoluut niet en dat word nu met de dag sterker als ik weer dingen
lees en hoor over Oranje.

Zelf ben ik op het WK ook gewoon 100% voor Engeland en het kan me weinig schelen
wat Nederland doet.. als ze maar eerder uitgeschakeld zijn dan Engeland (dus voor de finale iig )
Engeland denkt meer aan kapitaal dan aan prestaties. De kans dat ze het WK winnen is vele malen kleiner dan de kans dat ik binnen 24 uur mijn eerste sigaret in mijn leven opsteek.
pi_37973498
Engeland op wk = kut
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_37983694
Alleen frankrijk en Duitsland heb ik een "hekel" aan. Dat zijn de enige 2 landen die van mij er snel uit mogen vliegen

Ik hoop ook dat Argentinie en Engeland ver komen. Zweden ben ik ook wel fan van. Volgens mij altijd wel een beetje een outsider, maar heeft echt wel goede voetballers en een goede mentaliteit!

Mjah...Brazilie.....groot fan van...Spelen naar mijn idee gewoon het mooiste voetbal...Zo nonchalant, zo makkelijk...van mij mogen ze weer wereldkampioen worden

Ik kan in ieder geval niet wachten! Het blijft een WK, en je weet ooit welk land boven zichzelf uit ka stijgen en voor verassingen kan zorgen...Hopelijk NL......:)))
pi_37984512
Positief: Nederland, Spanje, Oekraïne, Zwitserland
Landen waar ik niks mee heb: Engeland, Duitsland

Tegenover de andere landen ben ik vrij neutraal.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 15:09:36 #105
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37990266
als Oranje er na de eerste ronde al uitligt, dan stap ik over met supporteren voor de "haantjes"...
Frankrijk dus! Als land gaat daar sowieso mijn liefde naar uit! kwa landschappen, cultuur, historie en taal staat het gewoon boven Nederland. Bovendien hebben ze daar een aantal clubs (+ aanhang) om van te watertanden, zoals Marseille, PSG, Saint Etienne en RC Lens. Stuk voor stuk clubs met grote legioenen zeer fanatieke supporters! Wedstrijden tussen Marseille en Paris zijn kwa beleving en spanning en rivaliteit het viervoudige als een gemiddelde Feyenoord - Ajax.
Verder heeft de Franse nationale selectie geweldige voetballers in huis als Zidane, Henry en Thuram!
Ja, Hup Holland en Allez Les Bleus!
pi_37994485
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Engeland denkt meer aan kapitaal dan aan prestaties. De kans dat ze het WK winnen is vele malen kleiner dan de kans dat ik binnen 24 uur mijn eerste sigaret in mijn leven opsteek.
Ja hoe denk jij dat ik over Nederland denk..

@reactie eronder: Nederland heeft nooit een WK gewonnen.. Engeland wel.. dus ff je oranje brilletje afzetten misschien?

Met het geluk dat Nederland altijd heeft qua loting na de groepsronde zou Engeland ook zeker wel wat halve finale/finale plaatsen erbij hebben..
Maarja wij krijgen altijd Brazilie oid.
  Trouwste user 2022 maandag 26 juni 2006 @ 02:44:31 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_39237762
Ik haat Portugal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39237772
Ik hoop op Ghana.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')