Inderdaad. Zlatanquote:
Dat gaat mij dan net iets te ver. Ik zal niet klagen als Oranje kampioen wordt met anti-voetbal, hoewel ik ze ook liever mooi zie voetballen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef NJ het volgende:
Als ik ervan kan genieten, gun ik het dat land zelfs meer dan Nederland.
Zlatanquote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad. Zlatan.
En Spanje ook wel, al trap ik daar elke keer in...
Net als Korea toenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:05 schreef NJ het volgende:
De underdog die ver komt is na Nederland altijd mijn favoriet.
quote:
Ach, jammer dat België er niet bij is natuurlijk, maar ik heb sowieso ook een hart voor Zweden, zowat mijn tweede vaderland. Ik ga iig kijken en supporteren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zit het met jouw WK gevoel Heero?
En zijn de Belgen echt anti-Holland of niet
Zweden is vaker geliefd hierquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:10 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ach, jammer dat België er niet bij is natuurlijk, maar ik heb sowieso ook een hart voor Zweden, zowat mijn tweede vaderland. Ik ga iig kijken en supporteren.
En uiteraard ben ik anti-Holland. Je bent voor of tegen, een tussenweg is er niet, en in België is de meerderheid tegen uiteraard.
Geen idee eigenlijk, misschien de vrouwenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:12 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Merk ik, is daar speciale reden voor? Ibrahimovic, of nog wat anders?
Ljungberg, Rosenberg.. kortom leuke spelers.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, misschien de vrouwen
Maar goed, Zlatan, Larsson... Da's al en Ajax en Feyenoord
Haat tegen de beste, zie je overal. Hoge bomen vangen veel wind ofzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:53 schreef VoreG het volgende:
Is de haat tegen Brazilie een calimero complex?
en '98quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:17 schreef DivineJester het volgende:
Ik vind Brazilie wel leuk om naar te kijken maar zal een glimlach niet kunnen onderdrukken wanneer ze er uitvliegen hoor, weet niet wat dat is, nog van ´94 denk ik.
jajaquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Absuluut wel: Italie & Engeland
Ook goed bevonden: Italie & Tsjechie
Reden? Is iedereen die tegen Brazilie is, tegen omdat ze zo leuk kunnen voetballen, omdat ze al zoveel successen gehad hebben, omdat ze in het geel spelen?quote:Op maandag 1 mei 2006 18:41 schreef dvdfreak het volgende:
Ik gun USA, Brazillie en de Engelsen het niet
Je weet dat Mexico of Portugal eerst langs Nederland moeten wanneer we doorgaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:34 schreef AiaS het volgende:
Landen die van mij ver mogen komen :
Mexico, Portugal, Tjechie, Australie, Oekraine en Spanje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |