hmmmmquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:10 schreef dadah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nummer 1 en 2 tot nu toe.
Ik ken iemand die dezelfde uitstraling heeft.. heb ik dus ook een keer gebruik van gemaaktquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n irritant "joehoe... Neuk me"-hoofd heeft zij
![]()
wat een schoonhedenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:21 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De nummer 1 en 2 tot nu toe.
Hangtieten.quote:
Uh ..heb jij nog nooit tieten gezien ofzo? Dit is echt een prachtpaar.quote:
Kijk nog een keer, ze hangen. Ze staan bovendien uit elkaar en hangen bijna onder haar oksels. Aantrekkelijk hoor, wat een prachtpaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:20 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Uh ..heb jij nog nooit tieten gezien ofzo? Dit is echt een prachtpaar.
Ja okee ..ze hangen een beetje. Maar dat vind ik mooier dan omhoogwijzende fake-lijkende borsten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kijk nog een keer, ze hangen. Ze staan bovendien uit elkaar en hangen bijna onder haar oksels. Aantrekkelijk hoor, wat een prachtpaar.Ik heb meer tieten gezien dan jij wil weten.
Ik hou niet van borsten waar de zwaartekracht teveel invloed op heeft, geef mij maar een vrolijke cup C. Alles daarboven gaat hangen, al gaat nu half fok! over me vallen dat D niet hoeft te hangen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:23 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
Ja okee ..ze hangen een beetje. Maar dat vind ik mooier dan omhoogwijzende fake-lijkende borsten.
En ik wil het wél weten![]()
wat hij zegt!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:25 schreef DANILXL het volgende:
ik denk dat ik wallcott's vriendin maar inpik, of die van ashley cole
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |