abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 mei 2006 @ 11:11:18 #1
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_37448016
Een WK-Forum, wat leuk!
Inderdaad! Een Wereldkampioenschap voetbal kan natuurlijk niet zomaar aan FOK! voorbijgaan, vandaar dit sub-forum. Je bent hier op de juiste plek als je alles over het WK wilt lezen en natuurlijk nodigen we je van harte uit gezellig mee te posten. Maar, het moet natuurlijk wél leuk blijven. Vandaar deze FAQ. Lees voor je hier gaat posten deze even door! Over het algemeen gelden hier dezelfde regels als in het subforum VBL en natuurlijk dien je je in dit gedeelte van het FOK! Forum ook te houden aan de vernieuwde userpolicy.

Oke. Zijn er meer dingen die ik moet weten?
De meeste dingen zijn vrij logisch natuurlijk. Hier toch nog maar wat zaken op een rijtje.
• Posts met enkel tvp worden verwijderd.
• WK is een discussieforum. “Help-ik-zoek-filmpjes-liedjes-plaatjes-etc.”-topics doen we dan ook niet aan.
• Het WK is in Duitsland, mofrika, moffenland of iets in die geest. Houdt het daar ook bij. Iedere referentie met WOII is verboden.
• Kijk voor je een topic over een onderwerp opent eerst even in de topiclijst of er al een topic over is. Daarmee voorkom je onnodige irritaties bij andere posters en voorkom je tevens slotjes.
• Zoals gezegd is WK een discussieforum. Dit houdt in dat het géén ONZ voor WK-fans is!
• In WK hebben we liever geen polls. Polltopics worden zelfs gesloten.
• Het WK is een landenkampioenschap. Clubdiscussies horen dus niet thuis in WK!

Ik begrijp het. Ik ben het met sommige dingen niet eens. Kan ik ergens klagen?
Maar natuurlijk! Net als ieder ander forum heeft WK een Feedback topic. Hier kun je niet alleen klagen, maar ook dingen aan de modjes vragen, complimenten geven of noem maar op. Het FB topic staat boven aan de lijst tussen de sticky topics. Je kunt ook gebruiken van . Hiermee kun je het aangeven als in er jouw ogen iets mis is met een topic.

Gebruik deze opties ook. Het schreeuwen om slotjes of andere dingen wordt niet gewaardeerd. Zie daarvoor ook Met 'slotjesroepers' zijn we ook wat minder blij

Mocht je in contact willen komen met een der moderators, gebruik dan de mail.

Sc0rPi0n
Sc0rPi0n@fok.nl

Bos81
foksboske@gmail.com

Da_Sandman
Da_Sandman@fok.nl

Zo dan. Zal ik nu dan eens gaan posten?
Lijkt ons een prima plan! Veel plezier dit toernooi op FOK! en in het algemeen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sc0rPi0n op 16-06-2006 14:30:08 ]
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')