quote:Dit is echt een geweldig product voor in de badkamer. Het schattige eendje kan je gewoon lekker in de badkamer laten liggen zonder dat er ook maar iemand door heeft dat je samen met je eendje spannende spelletjes speelt. Als je hem aanzet vibreert hij geruisloos op verschillende niveaus. De vibraties zorgen ervoor dat je liefdesknopje enorm geprikkeld wordt. Met zijn intieme vibraties zal hij je in bad keer op keer naar een hoogtepunt brengen. En als je klaar bent laat je hem lekker in je bad dobberen. Alleen jullie weten wat je aan elkaar hebt.
Gewoon op z'n rug duwen en het eendje vibreert! Door deze vibraties kan je jezelf (of je partner) een heerlijke massage geven waar je maar wilt. Heb je hoofdpijn, plaats hem dan eens op je voorhoofd. Duckie helpt ook goed bij spierpijn na het sporten.
Duckie ziet er gewoon schattig en aantrekkelijk uit, maar is een echte vibrator in vermomming. Hij doet alles wat je van een vibrator kan verwachten. Volledig waterproof, hij blijft drijven, kan zwemmen en vibrrrrrrrrrrrrreert voor je persoonlijke plezier.
Dit schattige eendje zit onschuldig te wachten naast je bad of bed, om je zenuwen te kalmeren, de dag te sussen en een glimlach op je gezicht te toveren.
duh, het is bijna moederdag jeweetquote:Op maandag 1 mei 2006 11:07 schreef Ludacris het volgende:
FOK! Prijswinnaars week 17
Wint 'ie een I Rub My Duckie. Dat betekent dat 'ie er bewust aan mee heeft gedaan
![]()
![]()
!
Waarom loop je Ernie nou weer door 't slijk te halen.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:13 schreef AffenStrudel het volgende:
Whehe.
Daarom is ernie zo gehecht aan zijn eendje.
neequote:Op maandag 1 mei 2006 11:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je gaat hem dus ook niet naar mij opsturen?
quote:Op maandag 1 mei 2006 11:39 schreef Herald het volgende:
gewoon een compromis sluiten, jij mag met zijn eendje spelen en hij met jouw poesje![]()
Jack heeft er ook eenquote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef c0nd0r het volgende:
Van alles waar je op reageert moet je nou net DAT winnen
probeer ik ook wel eensquote:Op maandag 1 mei 2006 12:34 schreef most_wanted het volgende:
Weleens gehoord van ''Aan alles meedoen, en kijken wat je wint''?
hij moet nog gebracht wordenquote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe zijn je eerste ervaringen?
Hij gaat eerst de complete crew doorquote:
jij mag em rondbrengen ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij gaat eerst de complete crew door![]()
Hij ligt nu nog bij Yvonne![]()
ik moet het zeker meteen laten weten als ie binnen is?quote:
uiteraardquote:Op maandag 1 mei 2006 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet het zeker meteen laten weten als ie binnen is?
Net als dat boek zekerquote:Op maandag 1 mei 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik zoeen zou winnen zou ik hem toch mooi verkopen
Liever vlaworstelen danquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
We gingen er toch eerst om modderworstelen?
* Alicey voorziet een badeendjesmeet.
Ik maak ook geen schijn van kans hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook goed.. Hoewel ik eigenlijk liever iets doe waarbij ik kans maak.
Oh, dan nodigen we verder niemand uit en is het tussen ons tweeenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik maak ook geen schijn van kans hoor
Geeft niets, eendje wordt vast minder stom wanneer ik hem opvoed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Owja shit nee eigenlijk issie heel stom enzo hoor
net zoals die katten van je!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, eendje wordt vast minder stom wanneer ik hem opvoed.
slaapkopquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
qu wat ben je stil, het topic slaat dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |