quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:32 schreef Elefes het volgende:
Canon 350D vandaag opgehaald
Met Sigma 18-125mm f3.5-5.6, tasje, uv/beschermingsfilter, extra accu, en een verzekering
En ook de post kwam met een pakketje; een Canon 50mm f1.8 ll.
Helaas regent het de hele tijd superhard, dus kan ik nog niet echt veel experimenteren
Tnxquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zat je post in het lenzentopic al te lezen
Ik was al verbaast en zo
Feli
![]()
Handmatig scherpstellen???? Die lenzen zijn toch AFquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
TnxIk moet zeggen, dat ik het nu al heerlijk vind werken
Dat handmatig scherpstellen door een beetje te draaien; ideaal (nu het ook nog goed doen
).
Jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Handmatig scherpstellen???? Die lenzen zijn toch AF![]()
Ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Handmatig scherpstellen???? Die lenzen zijn toch AF![]()
een polafilter kan je ook zonder zon gebruiken hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:29 schreef luap het volgende:
Een polarisatie filter voor op de 17-40 mm... alleen geen zon nu
![]()
Ja dat klopt, ik heb al even gekeken naar wat er gebeurt met reflecties en spiegelingen en dat is eigenlijk best indrukwekkend. En daar ga ik ook nog een hoop plezier van hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
een polafilter kan je ook zonder zon gebruiken hoor
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, net een poetsdoekje gekocht, en een zonnedingetje van rubber, voor om mijn objectief, voor 6 euro.
wilde ook een tele lens, maar zit nog te twijfelen
is een filter trouwens echt noodyakelijk?
heb er nu geen
Kijk even naar het merk: B&W is het ultieme, maar stervensduur. Hoya is goed genoeg, maar neem de MRC-versie met een coating erop.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
uvfilter?
ik yag er 1 voor 21 euro, you dat wat zyijn?
Hangt er helemaal vanaf wat voor objectief het is. Is het een 70-200 2.8quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, en wat is een goeie prijs voor een 70-200 lens?
ik wil graag goed kunnen inyoomen
Duitsland is zowiezo goedkoper dan NLquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb er net 1 in mijn handen gehad voor 179 euro![]()
yit nu in duitsland btw
vergetenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duitsland is zowiezo goedkoper dan NLMaar wat voor objectief heb je dan in je handen gehad
Alleen de prijs zegt nl. niet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |