Niet in het wilde weg gekocht ? Zie bovenstaande opmerking over Filters, Overmatige overlapping van de lenzen, zijn CF keuze...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef aapstok het volgende:
Hmm.. niet perse in het wilde weg gekocht; hij kan later nog een 580ex kopen en die 430 dan als slave of trigger gebruiken. maar ben wel benieuwd naar hoe hij dat ziet.
Denk iets meer dan de helft van dat bedrag. Anders koopt hij wel heel erg duur inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:29 schreef aapstok het volgende:
Holy shit dude, dat is echt iets van 10.000 euro aan spullen.
Gefeliceteerd en welkom in de wondere wereld van onscherpe achtergronden, echte zoekers, snelle AF en veel te veel, veel te dure lenzen en accesoiresquote:Op zondag 7 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Mijn eerste DSLR...
Een Nikon D70 S
Met de Nikkor 18 - 70 DX objectief.
Een sandisc extreme III 1 gig kaartje (snelste kaartje wat ze hadden)
Een B&W UV filter
Een canon CP 400 fotoprinter + papier
Accu laadt nu op, zo de handleiding lezen en dan snel leren fotograferen voor ik een veulen heb!
Oeps, excuseerquote:Op zondag 7 mei 2006 16:00 schreef Kleintje het volgende:
Luap, de analoge had ook onscherpe achtergronden, echte zoekers enzo.
Maar ik werd het (niet) opschrijven van de instellingen en het ontwikkelen van de rolletjes nogal zat.
But thanks!
schoonheid zegt zequote:Op zondag 7 mei 2006 16:08 schreef Kleintje het volgende:
Geeft niet schoonheid...
Vergissen is menselijk!
Geef spul...gefeliciteerdquote:Op zondag 7 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Mijn eerste DSLR...
Een Nikon D70 S
Een B&W UV filter
Accu laadt nu op, zo de handleiding lezen en dan snel leren fotograferen voor ik een veulen heb!
Toch niet het 28-80 geval! Goed bezig!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:35 schreef Kleintje het volgende:
Mijn eerste DSLR...
Een Nikon D70 S
Een B&W UV filter
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:24 schreef -Marjo- het volgende:
Nieuwe lens
SIGMA 70-300/4.0-5.6 DG APO M S 2 Canon-AF
In jouw geval welquote:Op maandag 8 mei 2006 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
telt een reparatie ook als een fotografische aankoop?
Graag alleen fotografische aankopen, geen papier e.d.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoop de laatste pakken:
Een pak Ilford 30 bij 40 Multigrade IV papier.
En een pakje Ilford 13 bij 18 Multigrade papier.
Allebei bij Rembrandt, die nog veel pakken warmtone en gewoon barietpapier hebben liggen en ik zag zelfs nog een pak 13 bij 18 van AGFA (die zijn failliet inmiddels).
Waar bemoei JIJ je ineens mee?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Graag alleen fotografische aankopen, geen papier e.d.![]()
Weet ik veelquote:
Je wilt niet weten hoe lang daarover geluld is, maar dat mag tegenwoordigquote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Graag alleen fotografische aankopen, geen papier e.d.![]()
Zo is datquote:Op maandag 8 mei 2006 18:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang daarover geluld is, maar dat mag tegenwoordig.
Ik ook maar dan alleen de body 350dquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Binnen:
Canon EOS350D(met standaard 18-55 kitlens)
SIGMA 70-300/4.0-5.6 DG APO Macro Canon-AF
B+W UV-filter MRC
Deze week nog ff bestellen:
B+W polarisatiefilter MRC
Monopod
Afstandsbediening Canon RS-60E3
patserrrrrquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Na zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:16 schreef Elefes het volgende:
[..]!
Toch maar gedaan?
Wel even een uitgebreide review maken he
10mm meer, continue handmatig scherpstellen (ook al staat de switch niet op MF), betere bouw en geen diepliggend glaswerk (de tamron heeft een soort van ingebouwde zonnekap).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:24 schreef Gose het volgende:
P heb je zitten twijfelen tussen de canon 100 of een andere macro lens? ik zit al een poosje te kijken naar de tamron 90 2.8. Kan jij het verschil aangeven? afgezien van dat die van jou usm heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |