quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef AlRoland het volgende:
Op deze link
Mp 3:: van het Wilhelmus en andere Oranje liedjes
hele grappige voetbalfilmpjes
en prachtige momenten voetbalfilmpjes
http://maximavanoranje.wksites.nl
down te loaden mp3
Als van Basten maar blijft winnen
de zomer van Oranje
Marco is de Maestro
Oranje dat kan je
Stam gasten cafe de wereld
Pele2 van bastisch
de regenjas
Walter Kroer en vermeegen we scoren we winnen
Waltzen Raven BIERTJUHHHHH
Ali B wn andre Hazes wij houden van Oranje
Adje voetbalrap
J Herb Land hup hup hol
Jiskefet Oranje dit is mijn club
Paul de leeuw de Oranje camping
en nog veel meer
![]()
![]()
De nummers die door het Oranje publiek in het stadion worden gezongen zijn ook niet echt kwalitatief hoogstaand. En al helemaal niet origineel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:48 schreef Robar het volgende:
Ik hou het wel bij de echte stadion nummers en niet die pure Nederland/oranje/waar is de bal nummers. Die zijn vaak zo ontzettend oubollig en A-origineel.
Ik heb het over nummers als:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De nummers die door het Oranje publiek in het stadion worden gezongen zijn ook niet echt kwalitatief hoogstaand. En al helemaal niet origineel.
Dat liedje van de Toppers voor Oranje vind ik ook steeds leuker worden!
Dat nummer van de Toppers wordt inderdaad leuker naar mate je het meer hoortquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De nummers die door het Oranje publiek in het stadion worden gezongen zijn ook niet echt kwalitatief hoogstaand. En al helemaal niet origineel.
Dat liedje van de Toppers voor Oranje vind ik ook steeds leuker worden!
Nee, is een Dordtenaar. Stond vanmorgen in de krant, vandaar.quote:
Nou, daar is ie hoor!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop nog steeds op een nieuwe plaat van Melvin (Kees Prins)
[afbeelding]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, daar is ie hoor!
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004004313574&Section=MUSIC
Nummer één en vijf heb ik al gehoord, ik vond ze leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |