Nu weet ik dus weer waar ik het nummer van ken: van die clipquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:26 schreef Keramiekplaatser het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GeKD7f5OFJo
![]()
E-type - Campionequote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
welk liedje was eigenlijk de theme van ek2000?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:44 schreef Druus het volgende:
[..]
Jaaaaa
http://www.zshare.net/aud(...)anjecamping-mp3.html
Ik vind dit echt een geweldig gezellig nummer, al bijna 6 jaar geleden dat ik het voor het laatst hoorde![]()
die had ook wel iets... vooral bij een doelpunt had ik altijd kippenvel bij dit nummerquote:
mooiweerdeleeuw@vara.nlquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]Mijn dank is groot
![]()
Daar zou ie eigenlijk een 2006-versie van moeten maken
mail jij hem maar, ik ben verlegenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:30 schreef BVO het volgende:
[..]
mooiweerdeleeuw@vara.nl.
Zou leuk zijn inderdaad.
Forca was erg okayquote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik vond die van Nelly Furtado in 2004 echt geweldig, nummer van dit jaar is echt een prul.
Willeke Alberti - Nederland Oranjelandquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:46 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb een dubbelcd met wkhits gedownloadHet is echt ernstige muziek
![]()
Oh...My...God...quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:15 schreef antonello het volgende:
Het leukste WK-nummer is duidelijk die van de Oran G'z!! Heb me echt kapot gelachen!!! Urrrrban
www.son-of-ra.nl/orangz.htm
Nee die niet eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Willeke Alberti - Nederland Oranjeland![]()
Nu in de aanbieding bij de Blokker![]()
Dit is zeker een geweldig stadionnummer! Ik zat eens bij de rugbywedstrijd Stade Francais vs. Toulouse in een uitverkocht Parc des Prince en elke keer als Stade scoorde galmde dit nummer door het stadion. De Hermes House Band heeft dit nummer gecovered voor Stade Francais en ook een speciale rugbyversie van Football's Coming Home voor ze opgenomen; Rugby's Coming Homequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:36 schreef Robar het volgende:
Neit echt een WK nummer, maar ik vind het volgende nummer wel altijd een goede sfeermaker voor in het stadion (zeker met in je achterhoofd de beelden van een jonge Maradona jonglerend met een voetbal)
Opus - Life is life
Die plaat komt eraan geloof ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:55 schreef Urquhart het volgende:
Ik hoop nog steeds op een nieuwe plaat van Melvin (Kees Prins)
[afbeelding]
vind het niks aanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:44 schreef Druus het volgende:
[..]
Jaaaaa
http://www.zshare.net/aud(...)anjecamping-mp3.html
Ik vind dit echt een geweldig gezellig nummer, al bijna 6 jaar geleden dat ik het voor het laatst hoorde![]()
Wat een vreselijk slecht en tenenkrommend nummer. Het lijkt wel of iedere mongool en mallie eppie een nummer opneemt om maar een graantje van het WK mee te pikken.quote:
De video vind ik wel weer droog en het wilhelmus erin is ook wel ok gedaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slecht en tenenkrommend nummer. Het lijkt wel of iedere mongool en mallie eppie een nummer opneemt om maar een graantje van het WK mee te pikken.
Ik word er echt schijtziek van dat alles tegenwoordig maar in het Nederhop gedaan moet worden. Behalve wat 16 jarige chickies en wat Bijlmer jochies zit daar toch niemand op te wachten. Laat De Dijk ofzo maar eens een goed strijdlied maken. Niet dat ik fan ben van De Dijk, maar ik verwacht toch meer van hen dan dan Ali "Ik ken het verhaal van de straat want ik kom uit Almere" Bouali.quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:38 schreef Werewolf het volgende:
Ali B & André Hazes: Wij houden van Oranje
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:48 schreef Eurosoft het volgende:
Cafe de wereld
http://www.goedbeterbest.nl/humor/filmpjes/oranjelied.html
"Kom maar hier met dat bier want dan drink ik er vier"quote:
Van Gaal die heeft een feestneus is ook geniaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
"Kom maar hier met dat bier want dan drink ik er vier"
Vooral dat geschreeuw van Van Gaal in het begin is prachtig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |