abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 14:45:20 #276
97934 ASroma
Flamboyant
pi_39250206
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het was zelfs 't uitgangspunt bij zijn aanstellen: een goed resultaat tijdens EK 2008. Voor het WK 2006 was de insteek: alles wat we kunnen pakken, is mooi meegenomen.
lol wat een leuke insteek, ons landje heeft 8 jaar op een WK moeten wachten. 4 jaar nodig om op te bouwen????? nou als we geen Europees Kampioen worden.... echt....dan wordt de boel afgebroken. En altijd dat lachje van Van Basten brrr wat een nare man. De Bush van het Nederlands voetbal.
pi_39250260
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:45 schreef ASroma het volgende:

[..]

lol wat een leuke insteek, ons landje heeft 8 jaar op een WK moeten wachten.
Tsja, dan moet je niet bij mij of bij van Basten zijn, maar bij de KNVB. Die vonden dit een acceptabele overeenkomst.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 26 juni 2006 @ 14:50:10 #278
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39250347
slotje op dit topic;)
pi_39250348
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:59 schreef 456 het volgende:
hij moet blijven. dacht je nu echt dat een andere bondscoach meer uit dit 11tal had kunnen halen?
NEEN. Ik vind dat hij het nog aardig gedaan heeft, ware het niet dat ik het belachelijk vind dat we er al uit moeten zijn.
Maar omdat hem aan te rekenen, neu...
Een andere bondscoach had uberhaupt een ander elftal meegenomen. En ja, dan hadden we veel verder kunnen komen. De 1/8 finale is Nederland onwaardig. Om over het voetbal de afgelopen 2 jaar maar te zwijgen...
pi_39250512
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef nikk het volgende:

[..]

Een andere bondscoach had uberhaupt een ander elftal meegenomen. En ja, dan hadden we veel verder kunnen komen. De 1/8 finale is Nederland onwaardig. Om over het voetbal de afgelopen 2 jaar maar te zwijgen...
Ja, gaan we weer op jacht naar dat eeuwige 'mooie voetbal' zeker... .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_39255963
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, gaan we weer op jacht naar dat eeuwige 'mooie voetbal' zeker... .
Nee, het hoeft niet altijd mooi te zijn hoor. Maar dat is nog iets anders dan waardeloos slecht voetbal.
pi_39256116
Het is echt geweldig om te zien hoe Marco het voetbal er bij het Nederlands elftal uitgesloopt heeft, best knap als je kan kiezen uit zoveel voetballend vermogen...

Gelukkig zitten we voorlopig aan van Basten vast, kunnen we nog beroerder gaan spelen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39257294
Van mij mag ie tot 2008 blijven en laten zien dat ie een topcoach is. Daarna oprotten en plaats maken voor Martin Jol !!!
pi_39257379
Zelfs onder Dick Advocaat speelde Nederland beter!
weg ermee
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  maandag 26 juni 2006 @ 18:11:31 #285
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_39257592
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:22 schreef ASroma het volgende:
dat is het em juist, je selecteert toch geen spelers die er nog niet klaar voor zijn, maar wel over 2 jaar? hahahaha dan kan je ze dan als nog selecteren toch ....... wat een drol, een WK als opbouw voor een EK zien hahaha mijn god wat een drol
hwuahahaharoflll!!!!11!!!!!1!!!lolwmaotg!!!1!!1

en nu weer even normaal

wat had hij dan moeten doen? Het aanbod van de KNVB af moeten slaan tot na dit WK zodat hij van 2006 tot 2008 kon opbouwen, op het EK kon spelen en dan kon verfijnen voor het WK van 2010? wie is er hier nu de drol?

Half Nederland liep na 2004 te kotsen op vooral Advocaat en ook de spelers (alweer vergeten?) en er moest maar eens wat gedaan worden aan al die volgevreten miljonairs. Toen kwam Neerlandsch held naar voren en die zei duidelijk dat zijn doelstelling 2008 was: de KNVB was het er mee eens, de pers was gelukkig met Marco en de meeste voetbalfans waren kritisch over zijn selectiebeleid maar de resultaten bleven maar positief en dus waren ook wij blij. Op het WK komen we een zware groep door en spelen we een erg harde wedstrijd tegen Portugal waar we niet eens afgedroogd worden maar ten onder gaan met 1-0 met mede dank aan de scheids. Marco heeft zeker fouten gemaakt en ook zijn selectiebeleid zal vast minder gelukkig zijn uitgepakt dan hij van te voren had gedacht. Maar punt is: het Oranje elftal is vernieuwd wat gewoon moest gebeuren gezien de resultaten/leeftijd van enkele oud gedienden, iedereen hield weer van Oranje, en onze held staat weer in de voetbalschijnwerpers. Enkel: we zijn vroeg uitgeschakeld...maar hij had al gesteld dat het hoofddoel 2008 is en dat gaan ze heus wel waar maken (veel slechter kan immers niet )

dus....ik vraag nog eens....wie is er nou de drol?
pi_39257772
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Hankster het volgende:

Half Nederland liep na 2004 te kotsen op vooral Advocaat en ook de spelers (alweer vergeten?)
Ja, sommige hier roepen alweer om zijn terugkeer in het 'Wie moet van Basten opvolgen' topic zelfs. .
  maandag 26 juni 2006 @ 18:19:00 #287
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39257795
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, sommige hier roepen alweer om zijn terugkeer in het 'Wie moet van Basten opvolgen' topic zelfs. .
pi_39257869
Wehehe alhoewel nederland beter speelde onder Advocaat hoop ik niet dat die ooit terug komt. Wel jammer dat Guus Hiddink al getekend heeft in Rusland
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_39257892
Advocaat? Oprotten met hem man! Nep Hagenees is het.

Gewoon Martin Jol installeren met echte Haagse mentaliteit erbij
  maandag 26 juni 2006 @ 19:05:39 #290
97934 ASroma
Flamboyant
pi_39259704
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:11 schreef Hankster het volgende:

[..]

hwuahahaharoflll!!!!11!!!!!1!!!lolwmaotg!!!1!!1

en nu weer even normaal

wat had hij dan moeten doen? Het aanbod van de KNVB af moeten slaan tot na dit WK zodat hij van 2006 tot 2008 kon opbouwen, op het EK kon spelen en dan kon verfijnen voor het WK van 2010? wie is er hier nu de drol?

Half Nederland liep na 2004 te kotsen op vooral Advocaat en ook de spelers (alweer vergeten?) en er moest maar eens wat gedaan worden aan al die volgevreten miljonairs. Toen kwam Neerlandsch held naar voren en die zei duidelijk dat zijn doelstelling 2008 was: de KNVB was het er mee eens, de pers was gelukkig met Marco en de meeste voetbalfans waren kritisch over zijn selectiebeleid maar de resultaten bleven maar positief en dus waren ook wij blij. Op het WK komen we een zware groep door en spelen we een erg harde wedstrijd tegen Portugal waar we niet eens afgedroogd worden maar ten onder gaan met 1-0 met mede dank aan de scheids. Marco heeft zeker fouten gemaakt en ook zijn selectiebeleid zal vast minder gelukkig zijn uitgepakt dan hij van te voren had gedacht. Maar punt is: het Oranje elftal is vernieuwd wat gewoon moest gebeuren gezien de resultaten/leeftijd van enkele oud gedienden, iedereen hield weer van Oranje, en onze held staat weer in de voetbalschijnwerpers. Enkel: we zijn vroeg uitgeschakeld...maar hij had al gesteld dat het hoofddoel 2008 is en dat gaan ze heus wel waar maken (veel slechter kan immers niet )

dus....ik vraag nog eens....wie is er nou de drol?
jij snapt het niet, waarom spelers selecteren als ze er toch nog niet klaar voor zijn?, en wie zegt dat ze er over 2 jaar wel klaar voor zijn als ze er nu na een 2 jaar lange voorbereiding op het WK nog steeds niet klaar voor zijn? ik kan het gewoon niet bevatten als er zoveel materiaal rondloopt dat vele malen beter is dan het huidige elftal............. tis om te huilen. Met een instelling van oh ach joh 2008 is het grote doel dus wat boeit het WK kom je ook al niet ergens. Echte winnaars gaan voor elk toernooi en selecteren het beste materiaal dat voor handen is, tandenknarsend heb ik het lulverhaal van Van Basten aangehoord na de wedstrijd, moeite om mijn kots binnen te houden.
Niemand durft echt op te staan en deze man ter discussie te stellen, walgelijk hoe de media er ook mee omgaat. Behalve Van Hanegem. Ben bang als van Basten aanblijft dat de komende 2 jaar ook verloren jaren zijn en daar kan ik wel om janken. Ik hoop dat ik ongelijk heb.................

en is dit zooitje theater spelers met robben en van bommel voorop nou echt om van te houden? net zo erg als een stelletje volgevreten vedettes en misschien nog wel erger.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 00:04:28 #291
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39271010
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:45 schreef ASroma het volgende:

[..]

lol wat een leuke insteek, ons landje heeft 8 jaar op een WK moeten wachten. 4 jaar nodig om op te bouwen????? nou als we geen Europees Kampioen worden.... echt....dan wordt de boel afgebroken. En altijd dat lachje van Van Basten brrr wat een nare man. De Bush van het Nederlands voetbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')