quote:Op maandag 1 mei 2006 05:46 schreef Isabeau het volgende:
En als je als vrijgezelle vrouw gaat, dan weet je in ieder geval heel zeker dat de mannen die je er ontmoet absoluut niet van voetbal houden!
Ik weet het niet. Vorig EK kon je geloof ik in Alhambra (bioscoop in Enschede) de wedstrijden van Nederland live in de bioscoop kijken. Wie weet doen ze dat dit jaar wel overalquote:Op maandag 1 mei 2006 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Moet je niet in de bioscoop zitten en in de pauze iemand hebben die door de omroepinstallatie de voetbalstand doorgeeft! Als ik voetbal wilde kijken dan zat ik toch niet in de bioscoop?
Jullie houden niet van voetbal?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Zjakkie het volgende:
We gaan met ons voetbalelftal een avondje op stap, net tijdens een kwartfinale waarin als ik het goed heb mogelijk Nederland speelt... 24 juni heb ik het dan over...
quote:Op maandag 1 mei 2006 08:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mannen die niet van voetbal houden![]()
homo's![]()
Dat is alleen als Nederland poulewinnaar wordt. Als ze tweede worden spelen ze op 25 juni. Als ze 3e of 4e worden uiteraard helemaal nietquote:Op maandag 1 mei 2006 21:46 schreef Zjakkie het volgende:
We gaan met ons voetbalelftal een avondje op stap, net tijdens een kwartfinale waarin als ik het goed heb mogelijk Nederland speelt... 24 juni heb ik het dan over...
Misschien een idee om in plaats van de ballenbak voor kinderen ook een ballenbak voor mannen aan te leggen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:44 schreef Isabeau het volgende:
Iemand meldde al op Fok dat het ook rustig was in de Ikea (tip dus!). En ze hadden er in een hoek met banken een tv met de wedstrijd aan staan. Daar zaten minstens 10 mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |