De Cler en Heitinga staan anders ook aardig te ballen hoor..quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Mr.Mills het volgende:
We mogen hopen dat Boula, Mathijsen, v. Bronckhorst en Ooijer niet geblesseerd raken. Anders wordt het héél moeilijk.
We mogen hopen dat ze niet alle 23 geblesseerd raken, dan wordt het nóg moeilijker!quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Mr.Mills het volgende:
We mogen hopen dat Boula, Mathijsen, v. Bronckhorst en Ooijer niet geblesseerd raken. Anders wordt het héél moeilijk.
Ja op het middenveld past Greene.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Greene kan ook op het middenveld en op de rechtsback positie spelen .
Ik zie liever Greene dan Heitinga.
Ook tegen Tevez? Is ff wat anders dan tegen een Michael Mols.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De Cler en Heitinga staan anders ook aardig te ballen hoor..
En Cocu kan ook overal spelen mocht dat echt nodig zijn.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
De Cler en Heitinga staan anders ook aardig te ballen hoor..
Alleen Cocu en van Bommel zijn beter dan Greene.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja op het middenveld past Greene.....
Cocu, VDV, Sneijder, van Bommel; Landaat
Ja zij het alleen dat je op het middenveld en de aanval nog redelijke alternatieven hebt. De schaduwopstelling van de verdediging is echt een drama voor op een wk.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:53 schreef BVO het volgende:
[..]
We mogen hopen dat ze niet alle 23 geblesseerd raken, dan wordt het nóg moeilijker!
Ja, dit zijn allemaal van die open deuren. Als belangrijke spelers afvallen wordt het moeilijker.
Laat me raden, jij bent anti-Ajax.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vdv en Sneider zijn zo ie zo overschat.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alleen Cocu en van Bommel zijn beter dan Greene.
Dat hebben ze wel laten zien iddquote:Op zondag 14 mei 2006 11:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alleen Cocu en van Bommel zijn beter dan Greene.
Van Persie kan daar prima spelenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent anti-Ajax.
Noem eens goede aanvallende middenvelders dan? Smartass.
Of juist niet, nu moet 'ie zich bewijzen tegenover 16 miljoen bondscoaches.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef maril het volgende:
Ja ik hoor net dat dit voor V Nistelrooy heel goed is hij word hier rustiger van(Kraay sr), geen concurentie,
kan mij er wel iets van voorstellen.
Dat weet je nu nog niet, maar momenteel zijn ze beiden in vorm en ik ben ervan overtuigd dat ze dan ook Tevez kunnen afstoppen..quote:Op zondag 14 mei 2006 11:54 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ook tegen Tevez? Is ff wat anders dan tegen een Michael Mols.
Voor Servie, Argentinie en Ivoorkust inderdaadquote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef VoreG het volgende:
Greene kan als breekijzer fungeren
Gelukkig geef je zelf die knipoog..quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Van Persie kan daar prima spelen
Boutahar![]()
Maar je kan toch beter Greene mee nemen dan een Heitinga ?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel laten zien idd![]()
Sneijder is vaak bhelangrijk geweest voor zowel Oranje als Ajax. En VdV doet het gewoon zeer goed in Duitsland bij HSV
Komop zeg, Ik vind Greene een goede verdediger maar je moet hem niet zo ophypen
Bij Jaliens heb ik ook mijn vraagtekensquote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom wel jaliens en geen greene
jaliens is de slechtste oranje speler ooit
jaliens heb ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom wel jaliens en geen greene
jaliens is de slechtste oranje speler ooit
Heitinga heeft internationale ervaring (CL, UEFA, EK 2004). Greene 1 rondje UEFA Cup.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar je kan toch beter Greene mee nemen dan een Heitinga ?
Greene speel het hele siezoen al super Heitinga pas net 3 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |