Correctie: het is een eer er te mogen verblijvenquote:Op maandag 1 mei 2006 03:46 schreef sig000 het volgende:
Om er te verblijven is 't gewoon een tof land en de autobahnen zijn ook cool.![]()
Ik mag ze graag die Duitsers, altijd correct en respectvol.quote:Op maandag 1 mei 2006 03:48 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Correctie: het is een eer er te mogen verblijven![]()
Ik niet. Drie nederlagen in de poulefase zou geweldig zijn, maar helaas hebben ze makkelijkste poule die je maar kan wensen. Ach, dan vliegen ze er in de tweede ronde wel uit gelukkigquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 03:05 schreef Gatalin het volgende:
Ik hoop dat ze de poulefase niet doorkomen, laatste zou helemaal mooi zijn.
Ik dacht aan: HaTuH iS vErLaTuH!!quote:Op maandag 1 mei 2006 12:39 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik heb maar 3 woorden voor alle haters: Remember Gerd Müller?
quote:
Kuranyi vind ik echt een drama, dus die mag wel spelen wat mij betreft.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:09 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wie moeten er in de spits?? Ik opteer voor Klose en Kuranyi
Das sehe ich gerne!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit blijft genieten...
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit blijft genieten...
quote:Op maandag 1 mei 2006 16:05 schreef Entonie het volgende:
haha..dat plaatje in de OP..lijkt net of Kahn Supersaiyan wordt
Minstensquote:Op maandag 1 mei 2006 16:18 schreef Frutsel het volgende:
ze halen toch echt de halve finale weer...
1990...quote:
frutselquote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1990...
wat geweldig vond ik het toen dat ze wereldkampioen werden...
echt alles, maar dan ook alles was beter dan die kloteargentijnen... zelfs de duitsers...![]()
Dat was een van de weinige malen dat een slecht en kwalitatief zwak Duits elftal ook werkelijk afgeserveerd werd ... Maar daar hoeven de nederlanders niet al te hoog van op te geven, aan hen lag het niet, in de wedstrijd tegen duitsland behaalde de duitser nl. wél een hoger niveau en speelde soms de zwakke nederlanders weg, die enkel met geluk tegen het einde net nog de gelijkmaker uit het niets erin wisten te prikken (anders waren zij eruit gegaan, en niet de duitsers) ....quote:
En zelfs toen kon oranje met al zijn grote sterren niet winnen , ze verdienden zelfs dat ene punt niet eens.quote:
dat kwam omdat de duitsers altijd iets extra's hebben tegen nederland.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:44 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
En zelfs toen kon oranje met al zijn grote sterren niet winnen , ze verdienden zelfs dat ene punt niet eens.
quote:Op maandag 1 mei 2006 12:39 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik heb maar 3 woorden voor alle haters: Remember Gerd Müller?
Polenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:58 schreef HerrFrietsaus het volgende:
De nieuwe bomber luistert naar de naam Lukas Podolski
hoe gelijk je ook hebt... voor de duitsers staat de poule overleven al vast, ze zitten nu eenmaal in een poule waar het niet mis kan gaan, hoezeer ze er ook een potje van maken.., Costa Rica, Ecuador en Polen zijn écht niet de zwaarste tegenstanders.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:45 schreef Nywuob het volgende:
Ze mogen dit WK blij zijn als ze de poule overleven. Wat een kutelftal hebben ze, zeg. Die gaan deze keer echt niet ver komen.
Hat er das wirklich gesagt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:06 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ja! Bundestrainer Jürgen Klinsmann hat eine weitere wichtige Entscheidung getroffen. Wenn Deutschland den WM-Titel gewinnt, wird nicht mehr wie früher am Frankfurter Rathaus, dem Römer, gefeiert, sondern in Berlin am Brandenburger Tor. Das ist Optimismus! Der Bundestrainer sagt schon mal, wo die Titel-Feier steigt. Groß!
En Nederland gaat natuurlijk flitsend spelen?? Net als in de oefenwedstrijden en kwalificatiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:57 schreef Trancelocator het volgende:
Aber die deutsche Mannschaft wird wieder Scheiße spielen!
Yep, alleen speelt Duitsland thuis...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:40 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
En Nederland gaat natuurlijk flitsend spelen?? Net als in de oefenwedstrijden en kwalificatie![]()
Inderdaad ja. En Cocu is echt niet zoveel minder dan Ballack hoor.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Klose en Podolski beter dan onze aanvallers??? Dat lijkt me toch niet hoor...
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:08 schreef tordesmonats het volgende:
duitsland heeft in de selectie betere spitsen dan nederland
ook al zijn het eigenlijk polen
aan ballack kan ook niemand van de nl-ers tippen
lehman houdt alles tegen
en de rest gewoon kamfgeist und laufpensum tonen wat ze wel is toevertrouwd en ze halen de finale
Kuranyi is echt drama, geloof mequote:Op zondag 14 mei 2006 19:56 schreef Trancelocator het volgende:
Waarom wordt Kuranyi niet genoemd? Van hem valt toch ook het een en ander te verwachten?
Het middenveld is nog wel vrij aardig.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een drama die verdediging..
....middenveld ook eigenlijk....
......oeps, de aanval ook![]()
Mjah... maar het blijven duitsers...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een drama die verdediging..
....middenveld ook eigenlijk....
......oeps, de aanval ook![]()
Dat zou zomaar kunnen, ja. Zeker gezien de kwalitatief dramatische poule waar ze in zitten.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... maar het blijven duitsers...
ze zullen ver komen....en Klose is in topvorm...
potentieel topscorer van het toernooi....
Mjah...ik vind de 3 tegenstanders idd moeilijk te peilen. Ik ben absoluut niet onder de indruk van Costa Rica en Polen, maar Ecuador is misschien nog wel het moeilijkst in te schatten, maar het zal me niet verbazen dat de Duitsers met 9 punten en een 9-1 doelsaldo naar de tweede ronde vliegen...quote:Op maandag 15 mei 2006 14:47 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ja. Zeker gezien de kwalitatief dramatische poule waar ze in zitten.
Nah.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Kevin Kuranyi vreemd dat die er niet bij zit
Kuranyi is een harde werker, maar een beperkte voetballer .... hij kreeg vooral de voorkeur toen Klose in een zware vormcrisis zat, maar bij het EK2004 faalde hij wel enigszins, net als de hele duitse aanval (2 goals door de duitsers beide van middenvelders Ballack en Frings en afstandschoten) ...quote:Op maandag 15 mei 2006 15:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Kevin Kuranyi vreemd dat die er niet bij zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |