RELLENNN klote duitsersquote:Op maandag 1 mei 2006 02:21 schreef Timmehhh het volgende:
Waarschuwing vooraf: Hou het netjes!
sterf, kutforumquote:Op maandag 1 mei 2006 02:24 schreef Timmehhh het volgende:
(-1 - Schelden)
(-2 - Doodsverwensing)quote:
9 juni om 18:00 met de wedstrijd Duitsland - Costa Rica. Kan je ook al niet wachten?quote:Op maandag 1 mei 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
Uhm, wanneer begint het gedoe officieel?
het was @home's serverquote:Op maandag 1 mei 2006 02:48 schreef iDex het volgende:
[..]
ik heb hem van jouw server, ik zet hem wel ff op mijn server
Het is "Hools", jij kutnewbiequote:
Dat is inderdaad wat duidelijker. Alleen twee keer Slowchat is dubbelop wmb.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Misschien de tag ff: [SC] WK Slowchat: Football
Is wat duidelijker.
Beter nogquote:Op maandag 1 mei 2006 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat duidelijker. Alleen twee keer Slowchat is dubbelop wmb.
ik post gewoon overal mijn mening, dat werkt ookquote:Op maandag 1 mei 2006 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kan ook bookmarken.
dat klopt.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Nja, het is niet echt interessant om dat in elk topic te doen...
Ook liever niet op deze manierquote:Op maandag 1 mei 2006 13:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat klopt.
alleen de mening van tong is interessant in elk topic![]()
Ideeen voor een betere slowchattitel zijn inderdaad welkom. Ik (of een ander mod) zal het dan wel aanpassenquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
TT is ook een beetje magertjes, als jij een beter idee hebt?
Op het EK was het in deze trant..quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ideeen voor een betere slowchattitel zijn inderdaad welkom. Ik (of een ander mod) zal het dan wel aanpassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |