Geen probleemquote:Op maandag 24 juli 2006 21:54 schreef timp0e het volgende:
Ah, thanx! Ik wist wel dat er stickers waren, maar nooit van vlaggen!Vandaar ik het vroeg, straks was het ergens van gedownload ofzo!
Bedankt!
plaats dan een plaatjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:05 schreef Backhander het volgende:
Kickje
Je weet hoet het moet he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:22 schreef Nilith het volgende:
Hehe omdat ik te lui was om KPH in te stellen denk ik. ^^ Ik heb het gewoon van het begin al zo en laten staan.
hey!!! het is een groot verschil of je 172MPH gaat of 275.2km/hquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:13 schreef Nilith het volgende:
Hehe ja ik weet hoe het moet maar zo belangrijk is het toch niet?
voor zover ik weet kan dat helaas niet... ik zou iig. niet weten hoequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Vraagje, die unique upgrades die je kunt verdienen, ik heb de eerste twee ofzo op m'n auto geinstalleerd, maar nu vraag ik me af; zou ik ze er ook weer vanaf kunnen slopen en dan op een andere auto zetten?
Ben benieuwd.
black is beautiful.quote:Ohja, en ontopic, mijn Supra:
[afbeelding]
En heb die Chevrolet waar je mee kon beginnen ook aardig gepimpt, totdat ik een level 3 pursuit kreeg, dat trok ik nog niet. Nu een beetje de 'heat' aan het lozen
.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef G-Mart het volgende:
Most Wanted blijft vooralsnog een stuk beter dan Carbon imho
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |