irish coffee!quote:Op maandag 1 mei 2006 00:18 schreef LSS het volgende:
Roken na het eten met irish coffee erbij
Tuurlijk niet, dan gaan ze de sigarettenmaatschappij gewoon aanklagen, onder het mom van: dat wist ik helemaal niet!!quote:Op maandag 1 mei 2006 07:25 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Rokers zijn stakkers.
Straks niet klagen als je Longkanker, Chronische Bronchitus of Longemfyseem hebt he?![]()
Lukt ze in de VS ook altijdquote:Op maandag 1 mei 2006 10:03 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan gaan ze de sigarettenmaatschappij gewoon aanklagen, onder het mom van: dat wist ik helemaal niet!!![]()
ik zou wel graag van mijn sigarettenfabrikant een schadevergoeding ontvangen wegens het nog steeds niet ziek zijn, en nog jaaaaaren te moeten leven en roken. Immers hij belooft in dikgedrukte letters de dood, jong sterven, hartaanvallen en beroertes. Belofte maakt schuld, en anders, betalen, voor alle tergende jaren die ik nog voor de boeg heb!quote:
Tip: zoek een andere kok. Het eten was blijkbaar zo vies dat de rook minder vies is dan de nasmaak van het eten?quote:
Fok is nodig om in leven te blijven?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Drinken is nodig om in leven te blijven?
Ik heb het even over "drinken" als in bier oid.....quote:Op maandag 1 mei 2006 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Drinken is nodig om in leven te blijven?
Is dat niet nodig om in leven te blijven dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het even over "drinken" als in bier oid.....
Succes; laat je het even weten als je weer begonnen bent?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:29 schreef rudedeltadude het volgende:
ben net gestopt....
vandaag 1ste dag niet roken.
valt me wel zwaar, zo na het middageten geen peukie roken.
maar... ik hou vol
Wedden dat ook niet-rokers doodgaan? Alleen leven die langer, dus kosten ze de samenleving meer geld.quote:Op maandag 1 mei 2006 07:25 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Rokers zijn stakkers.
Straks niet klagen als je Longkanker, Chronische Bronchitus of Longemfyseem hebt he?![]()
doe ik....quote:Op maandag 1 mei 2006 12:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Succes; laat je het even weten als je weer begonnen bent?
eensch*quote:
Emo-fagquote:Op maandag 1 mei 2006 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:
roken is zo eigentijds achterhaalde retro bagger![]()
Dat is nou ook weer niet zo aardig, ook al ben ik het met je eens.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:07 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Emo-fag
ga lkkr in je polsen snijden huillie
ik vond het wel terechtquote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet zo aardig, ook al ben ik het met je eens.![]()
whahaquote:Op maandag 1 mei 2006 14:07 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Emo-fag
ga lkkr in je polsen snijden huillie
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
whaha. Oh dear mother .. zo eentje
![]()
![]()
hoezo is dat een emofiele uiting dan?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik vond het wel terecht
beetje kritiek op anderen hebben, maar wel iedereen lastig vallen met je emo-fiele uitingen![]()
Goed plan!quote:
het hele.. kijk mij nou verkapt alternatief met het emo meedoenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef descendent1 het volgende:
[..]
hoezo is dat een emofiele uiting dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |