quote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef GS500 het volgende:
Gatverdamme, wil je nooit meer zo'n grote foto van dat mokkel in het bericht zetten?![]()
Ik ging bijna over me nek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook ja, greep er al een emmer bij, kon het nog net binnenhoudenquote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef GS500 het volgende:
Gatverdamme, wil je nooit meer zo'n grote foto van dat mokkel in het bericht zetten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze waren niet meer gehoorzaam, toen heeft ze ze maar erafgeschorenquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef Dafje33 het volgende:
Waar zijn haar wenkbrauwen??
Bij de voorgaande loopt dat succes anders nog aardig door hoor!quote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
het succes zal maar tijdelijk zijn, gelijk als bij de voorgaande idolen
Ohjajôh?quote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
mega-icoon in de topictitel is trouwens wat overdreven
ze moesten je bij mokkels.nl eens horenquote:Op zondag 30 april 2006 22:10 schreef GS500 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 22:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vermoed dat haar manager (Yep, die bril uit de Idols jury)
Nou ja, het is toch 1 pot nat in dat wereldje?quote:
Dat is nog een flinke understatement. Afgezien van een single heeft het kind niks gepresteerd en zal ze net zoals de andere Idols deelnemers snel uit zicht verdwijnen als het Idols-effect eraf is.quote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
mega-icoon in de topictitel is trouwens wat overdreven
Weet ik veelquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:41 schreef Paran0id het volgende:
dit was al bekend voor dat ze die idiote finale won
quote:Op maandag 1 mei 2006 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, eens te meer blijkt maar weer dat je niet van een willekeurige voorbijganger een instant ster kunt maken.
het was ook ironisch bedoeldquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is nog een flinke understatement. Afgezien van een single heeft het kind niks gepresteerd en zal ze net zoals de andere Idols deelnemers snel uit zicht verdwijnen als het Idols-effect eraf is.
Dat hoopte ik al.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
het was ook ironisch bedoeld
Da's het eerste wat ik ook dacht. Het ziet er niet uit, zo'n streepje. Maar ze moet vooral doen wat ze leuk vindt.quote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef Dafje33 het volgende:
Waar zijn haar wenkbrauwen??
Raffaela is op deze foto nog 1 van de vele deelnemers van Idols.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's het eerste wat ik ook dacht. Het ziet er niet uit, zo'n streepje. Maar ze moet vooral doen wat ze leuk vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |