Die artillery iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
NOD had bij TS van die kick-ass artillery waarbij je eerst een halve basis kon plat leggen, om dan vervolgens te gaan flanken met stealth tanks en van die ondergrondse subs![]()
of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Die artillery idd
[afbeelding]
Dat was een erg sterk wapen. Je had maar een paar nodig om je vijanden van je weg te houden, en de boel echt voor een groot deel plat te leggen. Maarja, GDI had weer die orca bombers en titans(de juggernaut was overigens ook een erg sterk wapen)
Jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
of wat dacht je van disruptors i.c.m de MMK2 ??
ook een erg leuke combi
+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef X-fi het volgende:
Die Disrupters moet je in de lucht laten vervoeren en in de basis van je tegenstander droppen (afstandje).
Niemand kan er meer aan doen :
als ze het niet doen zijn ze gek. De geruchten zijn sterk iig. Maar daar is een ander topic al voorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Killaht het volgende:
[..]
Idd, diablo LOD staat ook nogsteeds op mn pc en ben 2 maanden geleden weer begonnen, en vollop aan het spelen..heeel verslavend!
Weet iemand of Blizzard een Diablo 3 gaat maken>!
Heerlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
+ 1 MMK2 (uiteraard ook vanuit de lucht...)
werkt grandioos
Ja daar loop ik nu ook tegen aan...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
dat heb ik met tijsmissiesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
waarom verhoog je de gamespeed dan niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Killaht het volgende:
maar wat ik ook een minpunt vond was het geld, dit ging echt bagger sloom eer dat je bijv je basis had opgebouwd en eer dat je lekker kon aanvallen of een mammoeth had
Ik zette de gamespeed ook altijd op z'n hoogst, of 1 na hoogst. Want als je na een tijdje een volledige base had gebouwd werd het spel ontzettend traag. En helemaal als je die MMk2 erbij nam. Je kon echt merken dat het spel er moeite mee had. Naarmate het spel vorderde en je veel objecten van je tegenstander kapotschoot, werd het spel weer sneller. Dit vond ik een nadeeltje van het spel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:21 schreef DooD het volgende:
[..]
waarom verhoog je de gamespeed dan niet?
Goh, jij ook al? Zie hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef wipes66 het volgende:
eff een vraagje tussendoor; waarom heet het tiberium wars en niet tiberian wars![]()
goede vraag, geen antwoord. Ik kan alleen maar bedenken dat EA niet echt heeft opgelet bij de voorgeschiedenis . Mijn enige angst voor dit spel is dna ook dat ze het volledig verkloten op de een of andere manier. Zie de decade pack, er zijn toch best trieste fouten te vinden van files die op cd blijven staan, crashes naar desktop etc etc. Haastige spoed.....quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:27 schreef wipes66 het volgende:
eff een vraagje tussendoor; waarom heet het tiberium wars en niet tiberian wars![]()
idd ja, ik had ook meer verwacht van the First Decade. Volgens mij zijn de mensen bij EA ook niet echt fan van C&C, kijk alleen al naar "c&c" generals.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
goede vraag, geen antwoord. Ik kan alleen maar bedenken dat EA niet echt heeft opgelet bij de voorgeschiedenis . Mijn enige angst voor dit spel is dna ook dat ze het volledig verkloten op de een of andere manier. Zie de decade pack, er zijn toch best trieste fouten te vinden van files die op cd blijven staan, crashes naar desktop etc etc. Haastige spoed.....
dat zeggen ze ja, maar ik hoop toch stiekem dat het eind dit jaar, voor kerst bv uitkomt. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinkingquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:40 schreef X-fi het volgende:
In 2007 komt ie uit toch?
Laat het maar even duren. Des te beter hij isquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef wipes66 het volgende:
[..]
dat zeggen ze ja, maar ik hoop toch stiekem dat het eind dit jaar, voor kerst bv uitkomt. Maar dat is waarschijnlijk wishful thinking![]()
Dan moet the Duke himself wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed zijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:42 schreef X-fi het volgende:
[..]
Laat het maar even duren. Des te beter hij is
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet the Duke himself wel heeeeeeeeeeeeeeeel goed zijn
quote:Hey guys,
I've explained this before in a previous thread, but I shall do it again, hence the name of "Tiberium Wars"
Tiberium: Mysterious substance discovered in 1995 near the Tiber River in Italy.
Tiberian: Of or relating to the substance Tiberium, its molecular makeup, effects on the surrounding environment or history
In Tiberian Sun they did not fight over the sun. It was a descriptor of the new stage of Tiberium growth and progress. In Tiberium Wars this is actually the name of the war. Not to get too deep just yet but Tiberium Wars is actually the 3rd Tiberium War if you didn't put 2&2 together yet...Wait that equals 4, but you get my lingo)
So, hopefully that will make logical sense. GDI and Nod are not fighting over "Tiberian", they are fighting over "Tiberium", hence the name "Tiberium Wars".
The title of the game grows on you once you think about it and understand the logical sense, and I think we save face by holding to our choice here. We don't want to keep back pedaling. You don't need to always be cliche in a title and have continuity in the sub-title. The continuity is in the franchise name "Command & Conquer". Tiberium Wars is a continuation of a story in the C& C universe in the "Tiberian Storyline". I know it gets confusing, but think about the literal meaning of the title and it makes sense.
We fully understand what some of the intended titles were back in the day, but now that we are officially announced, the offiical title is Tiberium Wars)
Remember, continuity comes in the actual story and the franchise name Command & Conquer. And there is plenty of continuity because this is the 3rd Tiberium War.
I'll admit myself that Tiberian Twilight is a very cool name, but it doesn't conotate the story of C&C 3 well, of which you guys will learn a lot about in the coming months and when you actually play the game of course.
We're building a next generation C&C game that is true to the spiriti of this classic franchise, universe, and story.
It will all make sense guys...
Message was edited by:
EA Apoc (EA.com)
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?sls=2&tstart=0&threadID=73319
volgens mij mag het geen twilight heten omdat dat het einde van de serie zou betekenen (dawn, sun, twilight). Ea kennende kunnen we dus nog wat sequels verwachtenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef wipes66 het volgende:
het verschil tussen tiberian en tiberium (??):
[..]
Precies, was dit maar uitbesteed aan the good old Westwood Studio's voordat EA ze overnam.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij mag het geen twilight heten omdat dat het einde van de serie zou betekenen (dawn, sun, twilight). Ea kennende kunnen we dus nog wat sequels verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |