Wanneer wordt ie verwacht dan ?quote:
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.quote:
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.quote:
Het zou best wel eens kunnen. De opvolger van TA is er ook één om in de gaten te houden. Wat mij hier echt opvalt is hoe relaxed mensen blijven, als je dat vergelijkt met de officiële forums waar nu al moord en brand wordt geschreeuwd door de community. Wat mensen niet begrijpen is dat als de game alleen maar blijft hypen hij alleen maar meer kan tegenvallen. Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uitquote:Op maandag 1 mei 2006 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
hebben ze nog mooi even de tijd om alles te optimaliseren en er een heerlijke game van te maken.
in tussentijd komt joint strike force nog uit, en dat wordt denk ik ook een topper.![]()
Van mij mag ie er net zo uitzien en spelen als Tiberium Sun, maar dan met meer verschillende units, grotere maps, en iets meer details.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:33 schreef DooD het volgende:
Verwacht geen revolutie van deze game, want dan kom je bedrogen uit![]()
RA2 is toch echt het beste deel heur.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef Scepsis het volgende:
C&C eerste deel en Red Alert Aftermath heb ik volledig stuk gespeeld.
Die Tiberain Sun, RA2, Generals, etc. vond ik 10 keer NIKS.
ga uw mond spoelen, gij stuck katholieck gespuisquote:Op maandag 1 mei 2006 12:50 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Ik OWN in dit soort spellen.
Vooral Jan uit grunn kan dat niet hebben![]()
![]()
Is hier al meer over bekent hoe en wat?quote:Op maandag 1 mei 2006 13:17 schreef Gershom het volgende:
Yup, komt een nieuw ras
ik vind de hele c&c reeks goedquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef S1nn3rz het volgende:
als het een beetje in de lijn ligt met generals ben ik al wel tevreden. prachtige game was en is dat, speel hem nog steeds af en toe.
wat ik echt hoop is dat ze dit soort games niet uitbrengen op consoles, dat pakt voor een pc versie vaak niet goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |