jij gaat door voor de koelkast 4 sate prikker does the trikquote:Op zondag 30 april 2006 21:20 schreef Furby het volgende:
Gewoon 4 stokjes zoals sateprikkers gebruiken.
Wel alle vier te gelijk he, anders helpt het nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef brtausi het volgende:
Thnx voor de reacties, ik ga het proberen
Meld het wel als het is gelukt:)
Hoe is et? leven in de bijlmer?quote:Op zondag 30 april 2006 21:25 schreef hose het volgende:
Mijn tip: zet je auto een weekendje op de parkeerplaats voor mijn flat en je weet zeker dat je autoradio er uit is
Ja dat snap ik natuurlijk welquote:Op zondag 30 april 2006 21:33 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Wel alle vier te gelijk he, anders helpt het niet![]()
Dat weet ik niet, weet ook niet of er verschillende beugeltjes zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef brtausi het volgende:
Die beugeltjes zijn gewoon los verkrijgbaar he.
Want ik wil het wel goed doen en niet dat ik straks met een halve autoradio zit
Ik zag hem al staan jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:31 schreef greetoz_ het volgende:
Ik had dezelfde radio. mijn tip
1. rijd naar de dichts bijzijnde opel garage. loop naar binnen en vraag die beugeltjes en in 2 sec hoppa radio deruit
edit: ik zie dat iemand hierboven al het zelfde zei
Ja, das leuk, alleen worden deze haast niet meer gebruikt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:07 schreef Festini het volgende:
Meestal zitten die tangetjes bij een nieuwe radio.. dussuh eerst ff die nieuwe radio aanschaffen
Hoeso worden haast niet meer gebruikt ?? Ik heb het over deze dingen he :quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:52 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, das leuk, alleen worden deze haast niet meer gebruikt...
En tangetjes heb je al sowieso niks aan...
CD/MP3 speler bij de Aldi gekocht voor in de auto, 90 euries. Ding doet het nog steeds, en prima ook!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 08:50 schreef MrDrako het volgende:
uh aldi radio voor 70 euro?? leg er iets bij en je kan een Pioneer radio oid halen als je goed zoekt.
Die aldi radio's zijn dikke prut. Ik had speelgoed toen ik 5 was wat nog steviger aanvoelde.
Ja, wij hebben in beide auto's een Blaupunkt radio (Bremen & Seattle) zitten en die krijg je er alleen maar uit met deze beugeltjes. Tandenstoker werkt niet, je hebt echt de originele beugeltjes nodig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:46 schreef Festini het volgende:
[..]
Hoeso worden haast niet meer gebruikt ?? Ik heb het over deze dingen he :
[afbeelding]
Zo moet je het idd bevestigen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:17 schreef MikeyMan het volgende:
Er zitten stukjes van het inbouwframe om het dashboard gevouwen... Dus Óf heel hard trekken met het risico dat je je dashboard naar de kloten trekt, of die stukjes terugvouwen...
Ik ben er al een kwijtgeraakt. Was alleen een model (of twee) ouderquote:Op zondag 7 mei 2006 15:07 schreef lipje het volgende:
wel je frontje meenemen. Dit is een populair model bij het dievengilde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |