Dat is nou juist hetgene dat me (voorlopig) totaal niet boeitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:49 schreef mikando18 het volgende:
Ben vooral beniewd naar de connectivity tussen de DS en de Wii, met Wifi kunnen ze leuke dingen doen
Alleen dat Best Game is puur persoonlijk, maar voorderest klopt het wel aardig denk ikquote:
Bij de GBA heeft dat mij ook echt niet geboeid, maar nu met wifi lijkt het mij best leuk. Gewoon wat kleine extra'tjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is nou juist hetgene dat me (voorlopig) totaal niet boeit
En laat dat nou het enige zijn dat ECHT boeitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Alleen dat Best Game is puur persoonlijk, maar voorderest klopt het wel aardig denk ik
Icing on the cake...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bij de GBA heeft dat mij ook echt niet geboeid, maar nu met wifi lijkt het mij best leuk. Gewoon wat kleine extra'tjes.
quote:IGN maakte een korte voorbeschouwing op deze Wii-game en aan de hand daarvan kunnen we meer info geven over de game. Zo zal de titel deze herfst op de markt komen. Bij de release van de console zelf dus. De game is gebaseerd op een tekenfilmserie van Nickelodeon.
Avatar: The Last Airbender is een third person adventuregame, waarin de wereld in vier naties is opgesplitst: Water, Vuur, Aarde en Lucht. Elk land heeft beoefenaars van de "bending"-techniek. Dat houdt in, dat deze personen het betreffende element kunnen manipuleren. Zo zijn er dus Firebenders, Waterbenders enzovoorts. Eén persoon, de Avatar, beheerst de krachten van al deze elementen.
Je speelt verschillende karakters uit de serie en gaat op zoek naar de Avatar, die spoorloos is verdwenen. Met hulp van deze persoon wil je de oorlog die de Firebenders zijn begonnen een halt toeroepen. Je maakt gebruik van de krachten van de benders en een martial arts-vechtsysteem. Welke functie de Wii-controller precies gaat vervullen, is nog niet bekend... Daarnaast heeft THQ twee screens laten zien van de game:
Ik ben er inderdaad ook niet stuk van.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
En deze screens zijn van de Gamecube versie?
PSOnequote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Misschien speelt het wel geweldigquote:
WOW (of moet ik zeggen Wiiii)!quote:
Ja, op zich wel. Het is namelijk een multiconsole titel. En zie, de Wii kan hem met gemak aan!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:50 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat is totale ownage van Nintendo kant op de next gen war, kijk naar die visuals man!
PS3 eat your heart out, you've been punked by Nintendo personally!!!
Always look at the bright side of life (Alex fluit het deuntje)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Het is namelijk een multiconsole titel. En zie, de Wii kan hem met gemak aan!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad ook niet stuk van.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
WOW (of moet ik zeggen Wiiii)!
Dat is totale ownage van Nintendo kant op de next gen war, kijk naar die visuals man!
PS3 eat your heart out, you've been punked by Nintendo personally!!!
Even serieus,![]()
graphicshoerenquote:
Tweakers.netquote:KPN van start met Mine, tv via adsl
Ja alleen wel weer jammer dat de andere platforms ps2 en xbox zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Het is namelijk een multiconsole titel. En zie, de Wii kan hem met gemak aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |