quote:
Das ook alleen maar omdat Cas wat te eten heeftquote:Op zondag 30 april 2006 19:43 schreef senesta het volgende:
Ha ha mous, wat een schattig gezicht, ik vind trouwens dat de hond ook vol intresse zit te kijken.
Zo blijft het voor iedereen leuk om foto's te kijkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 10:19 schreef arithaterhorst het volgende:
Foto's resizen
Helemaal voorstander van.Misschien nog een extra tip (zo doe ik het altijd).
Gebruik Picasa van Google. Is een gratis programma. http://www.picasa.com
Kun je een aantal foto's selecteren en ze in een keer resizen. Dat doe je door voor de optie 'make webpage' te kiezen. Dan worden de geselecteerde foto's in een aparte directory gezet en kun je ze in een keer uploaden.
[/IT nerd mode]
Broek van de Wibra, truitje van de H&M en het groene tuniekje van de markt.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:02 schreef senesta het volgende:
Oei Rottdog, wat een mooi setje op de eerste foto, lijkt wel van roos.
Nou... ze heeft net een fase gehad dat ze dan half verlegen, half aanstellerig zei: Kijk mam, wat een lieve meneer is dat! En wees dan naar een oude opa, met in ieder geval grijs haar en het liefst ook nog een snorquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:01 schreef Githa het volgende:
Ik vind Sterre zo'n schatje, zo vol humor enzo...zou ze op jongere mannen gaan vallen later Spuuglokje ?
Dat is van lego. Elke 'knop' heeft een geluid die je in het apparaat kan stoppen, het ene gat (waar die knop in kan ) zorgt voor de basis melodie en met het andere gat kun je via de toetsen je eigen muziek meespelen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:31 schreef bixister het volgende:
lekker he jordy: blote armen!en wat is dat voor componeerspel?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:31 schreef bixister het volgende:
maxim, mooi geknipt! ging 't goed bij de kapper martineke? anna moet ook eigenlijk maar ik vrees dat ze niet stil wil zitten...
na vanavond welquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:14 schreef Fuente het volgende:
Oeh Evenstar, heb je nog spetterfoto's van Arwen?
Lois jij hebt nog een lesje biologie nodigquote:
Hij moet nodig geknipt, laatst alleen ff snel zijn pony laten knippenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef Anitra het volgende:en ze staan zo super leuk
Liam had ook piek haar dag?
Een prijsstickertjequote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef jessie het volgende:
M@x ze zijn allebei geweldig
Maar wat is dat groene ding in Kai zijn haar?
Probeerde ik ook maar toen werd hij wakkerquote:Op maandag 8 mei 2006 10:22 schreef Belana het volgende:
Als ik Liam vond in dat soort houdingen dan legde ik hem altijd even recht
Ja, dat risico loop jequote:Op maandag 8 mei 2006 10:53 schreef lily het volgende:
[..]
Probeerde ik ook maar toen werd hij wakker
[afbeelding]
en een dondersteenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:47 schreef Belana het volgende:
die 4e en die 5e van AmberHet is zo'n poppetje he
Ja dat wordt nog wat volgens mijquote:
Ik was winkelen met Ome Alexquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:15 schreef _evenstar_ het volgende:
lekkere mooie dametjes weeren een paar schattige knulletjes
![]()
saartje ik heb dat jurkje en mutsje in de hand gehad alleen hadden ze die mara in maat 80 das mnog te groot
Ik zie ze nu ook!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:43 schreef Vicky het volgende:
hmm wat vaag, ik zie Ambers foto's wel gewoon :S
Krijg je van mij zo'n soort mutsjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:01 schreef Belana het volgende:
Owdat mutsje van Emma
Als ik een meisje krijg.... zucht...
gewaderbaandquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Hier wordt druk gewaterbaand tijdens het lunchen![]()
[afbeelding]
Kan mama mooi even alle gemiste foto's bekijken
Inderdaadquote:
het badpakje was een cadeau, maar als ik me niet vergis van de H&Mquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:18 schreef livelink het volgende:
Wat een leuke foto's Melonovy. Waar heb je het zeemeermin badpakje vandaan? Katja is nl. helemaal gek van al die Disney Princes-dingen.
En lijkt het maar zo of ben jij zo veel magerder geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |