Als er voor de avondsessie 3 frames gespeeld zijn, geef ik de wedstrijd een goede kans om vanavond tot een einde te komenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Als Dott voor het begin van de avondsessie nog 3 frames weet te winnen, geef ik hem een heel goede kans op de zege.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel frames ze in de middagzessie spelenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Als Dott voor het begin van de avondsessie nog 3 frames weet te winnen, geef ik hem een heel goede kans op de zege.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:20 schreef Speedski het volgende:
[..]
Als er voor de avondsessie 3 frames gespeeld zijn, geef ik de wedstrijd een goede kans om vanavond tot een einde te komen![]()
IK vind Dott toch wel een leuke speler om naar te kijken hoor. Lekker emotioneel en zo. Ebdon daarentegen is echt zo saai...Maar toch heeft hij wat koelbloedigs...Niet dat hij er enigszins gebruik van maakt in deze finalequote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dan ook nog erg langzaam. En dan ook nog eens 2 a-charismatische spelers ....![]()
Maar, ik ga hem zeker op snooker zetten over een krappe 2 uur
Het frappante is dat Ebdon vroeger vaak onder vuur lag omdat hij te emotioneel reageerde.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK vind Dott toch wel een leuke speler om naar te kijken hoor. Lekker emotioneel en zo. Ebdon daarentegen is echt zo saai...Maar toch heeft hij wat koelbloedigs...Niet dat hij er enigszins gebruik van maakt in deze finale![]()
Zit ie sindsdien op een dieet van Valium ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het frappante is dat Ebdon vroeger vaak onder vuur lag omdat hij te emotioneel reageerde.
Ik geniet wel van de wedstrijd-element.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Speedski het volgende:
Ik moet zeggen .. ik geniet bijna van deze pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |