ik had ook liever Fu ipv Ebdon in de finale.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:16 schreef Speedski het volgende:
Nee, ebdon verdiende het niet om in de finale te staan.....
Nee hoor, nog drie te gaan voor Dott.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Dott zal deze wel gaan winnen, nog maar twee, lijkt onmogelijk voor Ebdon.
Ebdon pakte het eerste frame van de avond met een 117 break, maar dat is dan ook de enige century van de partij (tot nu toe dan).quote:Op maandag 1 mei 2006 21:36 schreef wdn het volgende:
End of break
Zijn ze al eens over de 100 gegaan?
En dan zie ik Speedski al op 1 oor liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:01 schreef wdn het volgende:
Laten we eens aannamen dat hij de volgende ook wint. Dan zie ik het 17-17 worden
Ik weet het nog niet, wil toch wel heel graag het einde zien, maar de wekker gaat toch ook weer behoorlijk vroeg.quote:
Maak me gek!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:08 schreef komrad het volgende:
als dott nu ff dat frame wint dan stort ebdon mogelijk in
Ebdon die gaat winnen... helemaal horror ja.quote:
alles beter dan Dott.quote:
Dott is ook niks nee.quote:
mwah, hij kan er in ieder geval wel voor zorgen dat deze finale toch nog de geschiedenisboeken ingaat door de absurditeit ervanquote:
Ik ben voor een beslissend frame, dus voorlopig iig even voor Ebdon.quote:
Precies !! Dan hebben we eindelijk wat spanning in deze wie-maakt-de-mooiste-safety-finale !quote:Op maandag 1 mei 2006 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben voor een beslissend frame, dus voorlopig iig even voor Ebdon.
Hmmm... Zuid-Afrika....quote:Op maandag 1 mei 2006 22:31 schreef Jane het volgende:
Hier zijn ze bij de BBC meester in. Deze heerlijke filmpjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |