Sterker nog, maar één break boven de 70quote:Op maandag 1 mei 2006 01:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tis idd wel weeeeeeeeer zo'n zeikframe
Beide nog geen centurybreak deze finale, schandalig zeg
Volgens mij de 140 van O'Sullivan.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is eigenlijk de hoogste break van het toernooit tot nu toe?
doe je mee ?quote:Op maandag 1 mei 2006 07:21 schreef djenneke het volgende:
Voor wie het Nederlandse niveau eens wil bekijken, kan op zondag 14 mei in Ridderkerk naar the Dutch snooker ranking gaan. Adres is kruisweg 1. Je kunt ook zelf meedoen, trouwens, maar dan begin je op zaterdag, tegen de mindere spelers uiteraard. Voor info: www.knbb.nl
En dat gaat gebeuren!quote:Op maandag 1 mei 2006 10:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oei, da's al wel bijna gedaan dan. Tenzij Ebdon nog opeens zichzelf weer terugvindt.
hoe laat begint het weer vanmiddag.quote:
16:00 nederlandse tijd gaan de heren verder.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
hoe laat begint het weer vanmiddag.
er is wss ook nog wielrennen op TV, Henniger Turm op ARD/ZDF
Leuk middagje TV kijken dus. Eerst wielrennen, dan snooker (en wss ergens bij in slaap vallen).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
16:00 nederlandse tijd gaan de heren verder.
Ik ben gisterenmiddag tijdens de 1e fram na de midsession break in slaap gevallenquote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef zjroentje het volgende:
Het niveau was wel dramatisch zeg ...
Helaas wel ja.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef zjroentje het volgende:
En dan ook nog erg langzaam. En dan ook nog eens 2 a-charismatische spelers ....quote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef zjroentje het volgende:
Als er voor de avondsessie 3 frames gespeeld zijn, geef ik de wedstrijd een goede kans om vanavond tot een einde te komenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Als Dott voor het begin van de avondsessie nog 3 frames weet te winnen, geef ik hem een heel goede kans op de zege.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel frames ze in de middagzessie spelenquote:Op maandag 1 mei 2006 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Als Dott voor het begin van de avondsessie nog 3 frames weet te winnen, geef ik hem een heel goede kans op de zege.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:20 schreef Speedski het volgende:
[..]
Als er voor de avondsessie 3 frames gespeeld zijn, geef ik de wedstrijd een goede kans om vanavond tot een einde te komen![]()
IK vind Dott toch wel een leuke speler om naar te kijken hoor. Lekker emotioneel en zo. Ebdon daarentegen is echt zo saai...Maar toch heeft hij wat koelbloedigs...Niet dat hij er enigszins gebruik van maakt in deze finalequote:Op maandag 1 mei 2006 14:16 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dan ook nog erg langzaam. En dan ook nog eens 2 a-charismatische spelers ....![]()
Maar, ik ga hem zeker op snooker zetten over een krappe 2 uur
Het frappante is dat Ebdon vroeger vaak onder vuur lag omdat hij te emotioneel reageerde.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
IK vind Dott toch wel een leuke speler om naar te kijken hoor. Lekker emotioneel en zo. Ebdon daarentegen is echt zo saai...Maar toch heeft hij wat koelbloedigs...Niet dat hij er enigszins gebruik van maakt in deze finale![]()
Zit ie sindsdien op een dieet van Valium ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het frappante is dat Ebdon vroeger vaak onder vuur lag omdat hij te emotioneel reageerde.
Ik geniet wel van de wedstrijd-element.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:33 schreef Speedski het volgende:
Ik moet zeggen .. ik geniet bijna van deze pot
Mijn voorkeur gaat toch uit naar het duo Clive Everton en John Virgo.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:31 schreef Raymundo74 het volgende:
Wie horen jullie liever op de BBC Dennis Taylor of John Virgo?
Ikzelf hoor liever Taylor. Volgens mij heeft die ook meer ervaring in het spelen zelf dan Virgo
19:00 GMT, dus hier om 20:00uquote:Op maandag 1 mei 2006 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
21.00 NL-tijd toch?
Daar ziet het wel naar uit idd.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:46 schreef komrad het volgende:
15-7, dat lijkt me wel beslist
Ik kan me goed voorstellen dat deze 2 spelers de meesten hier niet aanspreken, maar feit is dat ze verdiend de finale hebben bereikt, alhoewel het niveau deze finale niet bijster hoog is.quote:Op maandag 1 mei 2006 19:44 schreef Jane het volgende:
Ik heb me in al die jaren dat ik het toernooi volg nog nooit minder vermaakt met een finale.
Bah, Ebdon en Dott...
Dat is nou snookerjargonquote:Op maandag 1 mei 2006 19:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haha, dat woord zou ik naar Van Dale sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |