Ik zat me altijd al af te vragen of dat wel lekker was, misschien moet ik ze toch maar een keerje bellen! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef mjb44 het volgende:
- sweet honey pork (op zijn kantonees gemarineerde varkenshaas) voor ¤ 7,70 van china express (Groningen). Vaak heb ik daar nog wat bij, de ene keer gefrituurde banaan, de andere keer min-loempia's
Tamara uit V'broekquote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef kabouter.muts het volgende:
Bij Tamara uit Velserbroek.
jep!quote:Op zondag 30 april 2006 18:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Tamara uit V'broek(Zegt een Velserbroeker
)
wat zit daar opquote:Op zondag 30 april 2006 18:45 schreef jorienvdherik het volgende:
double dutch van dominos
De SterBastion... Is dat niet die plek boven die banketbakker, waar "vroeger" die shoarmatent zat? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 30 april 2006 18:51 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
jep!
IK WOON IN SPAARNDAM EN HIER BEZORGEN ZE OOK
ZE ZITTEN op t sterbastillon boven.
heette eerst anders(volgens mij)
ik was t nummer kwijt een poosje terug en heb op t net alles moeten afzoeken en NIETS gevonden tot ze vorige week een folder door de bus deden
Zouden ze ook in Heemskerk bezorgen?quote:Op zondag 30 april 2006 18:04 schreef kabouter.muts het volgende:
3 pasta
dat is 3 soorten pasta in een ovenbak met broodjes erbij.
tortellini, ravioli en lasagne.
Bere lekker
Bij Tamara uit Velserbroek.
Iets verder doorlopen tot het einde, wel dat steegje, dan boven rechts. op de hoek.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:20 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
De SterBastion... Is dat niet die plek boven die banketbakker, waar "vroeger" die shoarmatent zat? Je maakt me nieuwsgierig
Die dusquote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef pos het volgende:
Het Classic 12 menu van Sushi Kings in Amsterdam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |