Jamaa... ik stoor me er zelf zo aan.quote:Op zondag 30 april 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
Niet over praten en hopen dat niemand het merkt... en anders lief glimlachen en hopen dat een moderator het aanpast voor je
Claudia, in het kader van het 'tussen de regels doorlezen' waar Lienekien het gisteren over had, zou je bijna zeggen dat R_ON zich aanbiedt om jouw koelkast schoon te maken!quote:Op zondag 30 april 2006 16:21 schreef R_ON het volgende:
Maar Claudia heb je een koelkast schoon te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger.
Een mens kan een grapje maken...
Komt door de haast, denk ik. Niet omdat je het niet weet, want dat blijkt wel.quote:Op zondag 30 april 2006 16:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Getsie en er mist ook al een punt na de T.
Van mij?quote:Op zondag 30 april 2006 16:26 schreef R_ON het volgende:
De tijd gaat me nu wel een beetje in de weg zitten.
Was het een grapje?
Deze fouten kwamen inderdaad door te haastig willen zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komt door de haast, denk ik. Niet omdat je het niet weet, want dat blijkt wel.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:23 schreef DaMart het volgende:
Claudia, in het kader van het 'tussen de regels doorlezen' waar Lienekien het gisteren over had, zou je bijna zeggen dat R_ON zich aanbiedt om jouw koelkast schoon te maken!
Doe dat. We komen elkaar ongetwijfeld nog tegen.quote:
Ik zal die opmerking voor de verandering maar eens netjes opvatten, en hem in verband brengen met je kat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |