Jamaa... ik stoor me er zelf zo aan.quote:Op zondag 30 april 2006 16:21 schreef DaMart het volgende:
Niet over praten en hopen dat niemand het merkt... en anders lief glimlachen en hopen dat een moderator het aanpast voor je
Claudia, in het kader van het 'tussen de regels doorlezen' waar Lienekien het gisteren over had, zou je bijna zeggen dat R_ON zich aanbiedt om jouw koelkast schoon te maken!quote:Op zondag 30 april 2006 16:21 schreef R_ON het volgende:
Maar Claudia heb je een koelkast schoon te maken? Ik word steeds nieuwsgieriger.
Een mens kan een grapje maken...
Komt door de haast, denk ik. Niet omdat je het niet weet, want dat blijkt wel.quote:Op zondag 30 april 2006 16:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Getsie en er mist ook al een punt na de T.
Van mij?quote:Op zondag 30 april 2006 16:26 schreef R_ON het volgende:
De tijd gaat me nu wel een beetje in de weg zitten.
Was het een grapje?
Deze fouten kwamen inderdaad door te haastig willen zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komt door de haast, denk ik. Niet omdat je het niet weet, want dat blijkt wel.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:23 schreef DaMart het volgende:
Claudia, in het kader van het 'tussen de regels doorlezen' waar Lienekien het gisteren over had, zou je bijna zeggen dat R_ON zich aanbiedt om jouw koelkast schoon te maken!
Doe dat. We komen elkaar ongetwijfeld nog tegen.quote:
Ik zal die opmerking voor de verandering maar eens netjes opvatten, en hem in verband brengen met je kat!quote:
Ach, ik mag dat van Isabeau.quote:
Heu! A_R is tof! Dus mond houden over A_Rquote:Op zondag 30 april 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik mag dat van Isabeau.
En wat A_R ervan vindt, kan me niet schelen!![]()
:Rr1!!!
quote:Op zondag 30 april 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ik mag dat van Isabeau.
En wat A_R ervan vindt, kan me niet schelen!![]()
:Rr1!!!
quote:Op zondag 30 april 2006 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heu! A_R is tof! Dus mond houden over A_R.
Het is me wederom niet gelukt vandaag. Ik probeer het echt, maar het wil niet vlottenquote:Op zondag 30 april 2006 17:46 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn inzending van 2200 woorden voor de TTK-wedstrijd afgerond. Kreeg zelf even kippenvel van het verhaal.
Lees je eens even inquote:
Nou, ineens ging het hard... een uur geleden had ik nog maar 600 woorden....quote:Op zondag 30 april 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is me wederom niet gelukt vandaag. Ik probeer het echt, maar het wil niet vlotten.
Hopen dat het zo blijft. En stuur die inspiratie maar mijn kant op.quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ineens ging het hard... een uur geleden had ik nog maar 600 woorden....
En ik ben wel meteen mijn hoofdpijn kwijt, trouwens
Wat is er dan, dat ik moet weten, maar nog niet weet dan??quote:Op zondag 30 april 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lees je eens even in. Scheelt weer een hoop vragen enzo.
quote:Op zondag 30 april 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
TT-fix.
Al was ik tachtigste keus, dan nog interesseerde het me geen ene moer.quote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef R_ON het volgende:
Hij is al weer weg, DaMart. Vervelend om tweede keus te zijn?
Jammer voor Erik, volgende keer beter. Kan hij zich weer op andere dingen concentreren, zoals daar is bekentenissen afleggen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al was ik tachtigste keus, dan nog interesseerde het me geen ene moer.![]()
LPT - AR en de 33 roversquote:Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat is er dan, dat ik moet weten, maar nog niet weet dan??
Niets, zolang het mij niet in de weg staat.quote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
R_ON, wat heb jij tegen Erik??
Of wat heb jij sowieso tegen andere mensen??
Of hij wat tegen me heeft moet hij zelf maar vertellen, maar hij heeft wel gelijk (met zijn laatste opmerkingquote:Op zondag 30 april 2006 18:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
R_ON, wat heb jij tegen Erik??
Grote kans, althans, het komt wel zo over.quote:Of wat heb jij sowieso tegen andere mensen??
Niets is wat het lijkt, dat zou jij inmiddels toch moeten weten, Erik. Of ben je niet zo'n snelle leering?quote:Op zondag 30 april 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of hij wat tegen me heeft moet hij zelf maar vertellen, maar hij heeft wel gelijk (met zijn laatste opmerking)
[..]
Grote kans, althans, het komt wel zo over.
Staat er iemand jou in de weg op dit moment??quote:Op zondag 30 april 2006 18:50 schreef R_ON het volgende:
[..]
Niets, zolang het mij niet in de weg staat.
Kan je ook géén vragen stellen?quote:Op zondag 30 april 2006 18:52 schreef R_ON het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt, dat zou jij inmiddels toch moeten weten, Erik. Of ben je niet zo'n snelle leering?
Als het goed is gaat die weg richting R&P. Althans voor Erik, Claudia en Do2 en nog wat anderen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Staat er iemand jou in de weg op dit moment??
En waar gaat die weg naar toe eigenlijk??
quote:Op zondag 30 april 2006 18:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat is er dan, dat ik moet weten, maar nog niet weet dan??
Jij huist toch al in R&P?quote:Op zondag 30 april 2006 18:53 schreef R_ON het volgende:
[..]
Als het goed is gaat die weg richting R&P. Althans voor Erik, Claudia en Do2 en nog wat anderen.
Nee, helaas. Ik doe dat veel te graag.quote:
En jouw weg gaat weer richting MED?quote:Op zondag 30 april 2006 18:53 schreef R_ON het volgende:
[..]
Als het goed is gaat die weg richting R&P. Althans voor Erik, Claudia en Do2 en nog wat anderen.
Klik dan op die link (vorige pagina, en lees ook meteen de comment van R_ON als je ngeen zin hebt om op de link te klikkenquote:
quote:Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef DaMart het volgende:
Ergens is het wel ironisch trouwens, Erik.
Doordat je zo open en eerlijk de open kastdeuren toont aan ons, toon je eigenlijk aan dat je helemaal geen mietje bent!
Zou AR deze hint begrijpen?
Oh dat.quote:Op zondag 30 april 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klik dan op die link (vorige pagina, en lees ook meteen de comment van R_ON als je ngeen zin hebt om op de link te klikken).
Met andere woorden: iedereen wist het, behalve Erik zelfquote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh dat.
Maar dat was niet echt nieuws hoor.
quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh dat.
Maar dat was niet echt nieuws hoor.
Maar los daar van wel goed dat je het ook je ouders verteld hebt![]()
Wat gaat de goede kant op, en wat is de goede kant?quote:Op zondag 30 april 2006 19:05 schreef R_ON het volgende:
Dat gaat de goede kant op, Tha_Erik.
Dat je zoveel praat. Het lijkt wel een ziekte. Of heb je daar zelf geen last van?quote:Op zondag 30 april 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat gaat de goede kant op, en wat is de goede kant?
Het komt je zeker bekend voor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:07 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat je zoveel praat. Het lijkt wel een ziekte. Of heb je daar zelf geen last van?
Hier heeft R_ON wel een punt, Erik. Sinds je "uit de kast" gekomen bent is iedere derde post in de LPT van jou!quote:Op zondag 30 april 2006 19:07 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat je zoveel praat. Het lijkt wel een ziekte. Of heb je daar zelf geen last van?
Lijkt me goed verklaarbaar. Onzin om het een ziekte te noemen.quote:Op zondag 30 april 2006 19:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier heeft R_ON wel een punt, Erik. Sinds je "uit de kast" gekomen bent is iedere derde post in de LPT van jou!
Het onzekere popje wil ook graag meepraten. Schattig hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me goed verklaarbaar. Onzin om het een ziekte te noemen.
Toen hij in de kast zat was dat ook al zo hoor. Ik heb me ook meerdere malen afgevraagt of hij wel ooit naar school gaat...quote:Op zondag 30 april 2006 19:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier heeft R_ON wel een punt, Erik. Sinds je "uit de kast" gekomen bent is iedere derde post in de LPT van jou!
Ik heb wel vaker van die multi-post dagen. Het komt meer omdat ik vrijdagmiddag/avond en zaterdagochtend het zo chaotisch druk heb gehad, en vandaag geen zin heb om iets anders te doen dan FOK!ken.quote:Op zondag 30 april 2006 19:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kon ik hem vanachter uit die kast niet altijd goed horen waarschijnlijk..quote:Op zondag 30 april 2006 19:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Toen hij in de kast zat was dat ook al zo hoor. Ik heb me ook meerdere malen afgevraagt of hij wel ooit naar school gaat....
Misschien let je wel meer op mij sinds mijn afscheid van de kast.quote:Op zondag 30 april 2006 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kon ik hem vanachter uit die kast niet altijd goed horen waarschijnlijk..
quote:Op zondag 30 april 2006 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, dat zo kunnen. Maar wist je wel dat hij in de kast zat??quote:Op zondag 30 april 2006 19:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja LXIV, da's niet eens zo'n gekke gedachtegang...quote:Op zondag 30 april 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien let je wel meer op mij sinds mijn afscheid van de kast.
Onzeker popje? Joh, doe je huiswerk eens wat beter voordat je besluit mij ook te gaan lopen zieken.quote:Op zondag 30 april 2006 19:20 schreef R_ON het volgende:
[..]
Het onzekere popje wil ook graag meepraten. Schattig hoor..
Nou, om nu te zeggen dat het voor mij als een totale verrassing kwam...quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, dat zo kunnen. Maar wist je wel dat hij in de kast zat??
Voor niemand denk ik.quote:Op zondag 30 april 2006 19:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, om nu te zeggen dat het voor mij als een totale verrassing kwam...
Poeh.. Ik wil hier best eens een poppenkast organiseren. Maar reken niet op allerlei seksuele onthullingen, daar ben ik te straight voor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja LXIV, da's niet eens zo'n gekke gedachtegang...
Hmm, wanneer ga jij de kastdeuren wijd open gooien LXIV??
Jij hebt wel kasten, maar dat zijn toch hele andere. Allerlei verrassende bochten. Je weet nooit wat je er allemaal in aantreft.quote:Op zondag 30 april 2006 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Poeh.. Ik wil hier best eens een poppenkast organiseren. Maar reken niet op allerlei seksuele onthullingen, daar ben ik te straight voor.
Als ik eruit zou komen, zou dat dan wel weer verrassend zijn, denk ik...![]()
Natuurlijk. Iedereen heeft wel een, twee, vijfendertig lijken in de kast liggen. Alleen het traditionele "uit de kast komen" van Erik is niet voor mij weggelegd.quote:Op zondag 30 april 2006 19:29 schreef R_ON het volgende:
[..]
Jij hebt wel kasten, maar dat zijn toch hele andere. Allerlei verrassende bochten. Je weet nooit wat je er allemaal in aantreft.
Je ban kwam ook niet als een verrassing.quote:
Kom op Erik, dat van die ban is nu toch wel verleden tijd, zo ondertussen. Laten we daar nu niet over door blijven zagen!quote:Op zondag 30 april 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ban kwam ook niet als een verrassing.
Vadsige vastgoedhandelaren en wanhopige weduwe's in WGRquote:
Daar ben ik wel voor.quote:Op zondag 30 april 2006 19:35 schreef LXIV het volgende:
PS Erik, nu jij toch de officiele TTK-nicht bent, is het niet jouw rol om nu iets te zeggen in de trend van 'Laten we het nu weer gezellig maken met zijn allen, jongens'?
Wel als er één iemand is die me mateloos irriteert.quote:Of ben jij nu eerder zo'n snel gepikeerde, gemene nicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |