Geen ervaring mee.quote:Op zondag 30 april 2006 17:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ehm je vriendin destijds bellen op zo'n moment misschien? Zomaar een gokje![]()
Google d'r maar op.quote:Op zondag 30 april 2006 17:30 schreef Scummy het volgende:
[..]
lemonparty? Andere 2 ken is maar nog nooit van lemonparty gehoord....
Da's droevigquote:Op zondag 30 april 2006 15:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik nooit meer echt geil. Ik moet het zeg maar bewust opwekken en zelfs dan haal ik het niet meer bij mijn pubertijd.
Misschien de verkeerde vrouwen tegen gekomen?quote:Op zondag 30 april 2006 15:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ben ik nooit meer echt geil. Ik moet het zeg maar bewust opwekken en zelfs dan haal ik het niet meer bij mijn pubertijd.
Nee hoor, zowel in mijn pubertijd als nu is er geen vrouw aan te pas gekomen, dus die variabele is constant geblevenquote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien de verkeerde vrouwen tegen gekomen?
Juist dan een vrouw tegenkomenquote:Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel in mijn pubertijd als nu is er geen vrouw aan te pas gekomen, dus die variabele is constant gebleven.
Dus je denkt dat ik doormiddel van een echte vrouw het gevoel van weleer weer voor een paar jaar kan laten terugkomen?quote:Op zondag 30 april 2006 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist dan een vrouw tegenkomen
Dat wekt de geilheid wel op..
de juiste spelling is dan ook totaal onlogisch. Stil protest tegen het groene boekjequote:Op zondag 30 april 2006 18:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat nog niemand het over die enorme spelfout in de TT heeft gehad
Ik vind het een goed topic. Ik ben ook niet meer zo geil als toen ik tiener was en sex is ook niet meer zo belangrijk. Begrijp me niet verkeerd, wel leuk maar niet meer zo allesoverheersend belangrijk.quote:Op zondag 30 april 2006 18:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik doormiddel van een echte vrouw het gevoel van weleer weer voor een paar jaar kan laten terugkomen?
Heb je de OP wel begrepenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:35 schreef Hypnotick het volgende:
da,s hartstikke normaal joh iedereen is wel eens een keer beregeil
24 jaartjesquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
FD, hoe oud ben je eigenlijk?
43, exact? Motiveer!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Absoluut ouder. Op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat je 43 was. De reden is niet belangrijk toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |