Ik vind het goed dat hij er niet is.quote:
Die signature van jou he. Heeft hij dat echt gezegdquote:Op zondag 30 april 2006 20:05 schreef Erwtensoep het volgende:
En het is een saaie vent
Haha zie em ook net, echt goud die Boakye. Laat Kromkamp maar zittenquote:Op zondag 30 april 2006 20:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die signature van jou he. Heeft hij dat echt gezegd.
Wat een held.
Precies, veel bullshit dus in al dat 'nieuws' van vandaag.quote:
Al zoveel bronnen meldden dat. Het is niets nieuws meer, pas als Ajax het bevestigd.quote:Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef Tvduijn het volgende:
Henk ten Cate rond met Ajax
AMSTERDAM Henk ten Cate volgt Danny Blind op als trainer van Ajax. Dat meldde voetbaldeskundige Ton Ojers zondag in het programma Noord-Holland Sport.
De 51-jarige Amsterdammer is vanaf volgend seizoen de opvolger van Danny Blind, die vanaf maart vorig jaar als hoofdtrainer actief is. Henk ten Cate is nu assistent-trainer van FC Barcelona.
Hij werkte eerder voor Heracles, Go Ahead Eagles, Sparta, Vitesse en NAC. Henk ten Cate was zelf niet bereikbaar voor commentaar. Wanneer hij wordt gepresenteerd als nieuwe trainer van Ajax is nog niet bekend.
30 april 2006
Was deze al gepost?
Das een held.quote:
trainer van DWV als ik me niet vergis?quote:Op zondag 30 april 2006 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee
Mooi
als het waar is
Wie is Ton Ojers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |